Gå til innhold

Lik lukt på fisen


Gjest Samboer

Anbefalte innlegg

Gjest Samboer

Hei

Jeg og samboer lå under dyna i går og når vi feis hadde vi helt lik lukt på fisen, kan ha noe med at vi begge hadde spist hamburger ute. Har dere opplevd det før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pellepirat

Dette må jo være dagens spm her inne :ler::klappe:

Ser det for meg; "Få lukte litt på din" :laugh::fise:

Men ja, det har nok noe med hva dere har spist ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Kom på en gang jeg og samboeren gikk en hel dag og rapte raper som luktet skikkelig råtne egg! Det luktet så ille at vi måtte åpne døra og rape ut, ellers ble hele huset forpestet, var helt grusomt.

Men - ehm... Ja, det er sikkert noe dere har spist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fis er fis, og kan være riktig så festlig. At dere lukter på fisen synkront er i grunn ganske sprøtt, og ikke helt MIN stil. Men... what ever floats your boat.

Det som dog får meg til å gapskratte (inni meg) er tanken på OPPTAKTEN til det hele. Hva sa du? Hva sa han? Hvem prompet først? Gjorde dere det på likt mens dere først tellet til 3? etc

Men hvis begge prompet på likt under dyna så er det kanskje ikke så rart at prompen luktet det samme? Deres odører blandet seg sammen til en stor, deilig, klump av en kjærestefis?

Hva vet jeg :vetikke:

Endret av Sobril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Interessant.

Jeg husker at etter å ha bodd noen dager hos besteforeldrene mine, begynte avføringen og fisen å lukte som deres. Det må være type bakterier i tarmen pluss type mat kanskje.

men synes sjelden at min og samboers luker likt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj..

Hvorfor har kvinneguiden blitt så utrolig mye fjært/fis/bæsj/tiss-inspirert den siste tiden? :gjeiper:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sønnen min var nyfødt innbildte jeg meg at fisen min luktet likt avføringen hans. Vet ikke om det var innbildt jeg men. Rart.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sommertid

Æsj..

Hvorfor har kvinneguiden blitt så utrolig mye fjært/fis/bæsj/tiss-inspirert den siste tiden? :gjeiper:

Fordi det kommer så vannvittig mange morsome svar :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Samboer

Fis er fis, og kan være riktig så festlig. At dere lukter på fisen synkront er i grunn ganske sprøtt, og ikke helt MIN stil. Men... what ever floats your boat.

Det som dog får meg til å gapskratte (inni meg) er tanken på OPPTAKTEN til det hele. Hva sa du? Hva sa han? Hvem prompet først? Gjorde dere det på likt mens dere først tellet til 3? etc

Men hvis begge prompet på likt under dyna så er det kanskje ikke så rart at prompen luktet det samme? Deres odører blandet seg sammen til en stor, deilig, klump av en kjærestefis?

Hva vet jeg :vetikke:

vi feis ikke samtidig nei og vi kunne ikke unngå å kjenne lukten.

Jeg:(fiser)

typen: Har du fisi?

Jeg: (ler)

typen:(ler)

Går noen minutter

Typen: (fiser)

Begge (ler)

Jeg (ler)

Typen: Kommenterer at det lukter helt likt som min

Diskuterer litt hvorfor og kommer frem til at det var mystisk og at det kan være hamburgeren vi hadde spist ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi feis ikke samtidig nei og vi kunne ikke unngå å kjenne lukten.

Jeg:(fiser)

typen: Har du fisi?

Jeg: (ler)

typen:(ler)

Går noen minutter

Typen: (fiser)

Begge (ler)

Jeg (ler)

Typen: Kommenterer at det lukter helt likt som min

Diskuterer litt hvorfor og kommer frem til at det var mystisk og at det kan være hamburgeren vi hadde spist ute.

:fnise: :fnise:

bra det ikke skal mer til for å underholde dere da ;p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det har ikke noe med burgeren å gjøre. Derimot så er dete soulmates! Så nyt det. De færreste av oss finner en vi er fiskompatible med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...