Gå til innhold

Den perfekte vagina


Gjest Koala Lompa

Anbefalte innlegg

Gjest Uglefot

Sitter å ser på en svensk tv-kanal som sender en britisk dokumentar om kvinner og deres underliv.

Det er visstnok veldig mange som er misfornøyd med sin vagina og opererer dem.

Herlighet,nå intervjuer de kvinner som pågrunn av giftemål og religion vil "reparere" jomfruhinnen.

Uansett,har du vurdert å operere underlivet ditt? Har noen opplevd at mannfolk eller gynokolog har ledd/kommentert hvordan dere ser ut der nede?

Jeg har faktisk ikke tenkt over dette. Jeg aner ikke om jeg er normal eller ei der nede.

Det finnes grupper (sånn type terapeutisk sikkert,på sitt vis..) hvor kvinnfolk bl.a. sitter å studerer sitt eget underliv for så at andre studerer det.

Og ei tok en avstøpning for å sjekke hvordan hun egentlig så ut.

Noen andre som har tanker rundt dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sett den dokumentaren før.

Jeg vurderer sterkt å gjøre det, har snakket med kjæresten min om det, og kontaktet kirurg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uglefot

Jeg har sett den dokumentaren før.

Jeg vurderer sterkt å gjøre det, har snakket med kjæresten min om det, og kontaktet kirurg.

Kan jeg spørre om hvorfor og hva kjæresten din sier til dette? Har du fått kommentarer som gjør at du vil opereres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stolt av min vagina jeg og nei herrefred den skal da virkelig ikke opereres (om det da ikke er noe helsemessig). Aner ikke om min ser normal ut eller ei, men har da virkelig aldri fått klager på den. Og hadde jeg fått det, så hadde jeg bedt fyren om å reise pokker-i-vold. Da er det isåfall han det er noe galt med.

På samme måte, som jeg heller ikke ser at noen peniser er feil selv om de kan ha sine forskjeller de også ;-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, den gang da jeg var ung og usikker og synes at kjønnsleppene mine var "helt forferdelige" (lite visste jeg om hvordan andres så ut), så ville jeg operere. Men har aldri i hele mitt liv fått noen "klager" eller negative kommentarer på underlivet mitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den perfekte vagina, er den som er godt trent. Knipeøvelsene er de viktigste redskapene for å få den perfekte vagina, ikke kirurger!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre om hvorfor og hva kjæresten din sier til dette? Har du fått kommentarer som gjør at du vil opereres?

Fordi de indre kjønnsleppene synes mellom de ytre kjønnsleppene når jeg står.

Har plukket opp flere steder at folk synes det er stygt, og slike fitter kalles for utrolig mange stygge ord. Mine beste venninner har snakket om det (uvisst om de vet hvordan jeg ser ut nedentil) og de sa alle sammen "æsj", og at når selvmordsbombere kommer til jomfruene i himmelen så blir de skuffa/sinte/ukåte hvis jomfruene har store indre kjønnslepper.

Kjæresten min elsker fitta mi. Ha koser med den og nyter å se på den. :) Han godtar at jeg opereres fordi det vil hjelpe på mitt selvbilde, men han synes personlig ikke at det er nødvendig eller verdt risikoen osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg kom i puberteten har jeg tenkt på og opperere der nede nettop pga at den ene indre kjønnsleppen er stor og kan komme i klem med bukse/truse og det er veldig ubehagelig og har flere ganger fått gnagsår pga det.

Men jeg har lært meg og på en måte og pakke den inn i de andre kjønnsleppene og da går det bra, men om jeg glemmer det etter et do besøk eller ikke gjør det ordentlig nok så er det ikke bare og pakke handa nedi buksa og rette på det om jeg ikke har muligehetn på en god stund så blir det som sagt veldig ubehagelig, og derfor kunne jeg tenkt meg og opperere det en gang. Men har ingen planer om det i nærmeste fremtid da.

Men ellers har jeg fått bare positive kommentarer og ikke noen negative så jeg tipper det ikke er en big deal egentlig :sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sommertid

Før jeg begynnte å henge på KG har jeg aldri ofret det en tanke om jeg er stygg eller fin der nede. Jeg ante liksom ikke at det gikk an å se stygg ut.

Jeg har bollemus og nesten ikke eksisterende inndre kjønnslipper. Sikkert noen som finner det uatraktivt, men jeg er strålendes fornøyd med kjønnet mitt så lenge det gjør jobben sin :jepp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne ikke tenkt meg å operere meg nedentil pga utseende, men jeg har lyst å få gjort noe med kjønnsleppene fordi de er til plage for meg. De ser fine ut, for all del - og jeg har ikke fått noen klager, men det er et problem for meg. "Ting" kommer ofte i klem, for å si det sånn, når jeg sykler (sykler mye!) bruker velsittende bukser, trener, rir, har sex og generelt - om jeg ikke passer på. Er lei av å ha sår og rifter "hele tiden" så vurderer som sagt å få gjort noe med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm... Mine indre kjønnslepper er lenger enn de ytre, ganske mye også - men jeg har aldri hatt noen problemer med gnagsår eller at de kommer i klem?

Har heller ikke vurdert å operere dem, sparer heller pengene til noen operasjon når alderen kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den perfekte vagina, er den som er godt trent. Knipeøvelsene er de viktigste redskapene for å få den perfekte vagina, ikke kirurger!

Amen. Har enda ikke sett en eneste vagina som har fått meg til å miste lysten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis man ønsker seg årsaker til å operere så finner man årsaker til det okke som. Sannheta dreier seg om at man ikke ville drømt om det engang, dersom man ikke fikk det trykket opp i fjeset i den utseende/sexfikserte verden vi lever i.

Jenter med gnagsår ville brukt større truser istedet! Akkurat som silikonpupper "bare er for min egen del". Det burde finnes en Alan Carr bok for folks hang til å finne unnskyldninger for å fikse seg og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters

Himmel og hav, vi menn digger mangfold, vi vil ikke at dere skal se like ut.

Jeg har aldri "møtt" en vagina jeg ikke likte, om de ser forskjellige ut eller om de indre eller ytre kjønnsleppene henger utenfor spiller ingen føkking rolle.

Vagina som sitter på en kvinne som jeg liker skal forgudes og pleies som den hellige skatten den er, BASTA! :)

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk aldri kommet på at jeg kan ha komplekser også for kjønnet mitt, jeg har vært for opptatt med de tingene som er litt mer fremme i lyset. Jeg synes det er trist at ikke en gang dette skal skånes for komplekser. Noen har store lepper, noen har små. Noen har en som er litt lengre enn den andre. Noen liker små indre kjønnslepper best, andre liker store - men det betyr ikke at de synes noe annet er frastøtende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fordi de indre kjønnsleppene synes mellom de ytre kjønnsleppene når jeg står.

Har plukket opp flere steder at folk synes det er stygt, og slike fitter kalles for utrolig mange stygge ord. Mine beste venninner har snakket om det (uvisst om de vet hvordan jeg ser ut nedentil) og de sa alle sammen "æsj", og at når selvmordsbombere kommer til jomfruene i himmelen så blir de skuffa/sinte/ukåte hvis jomfruene har store indre kjønnslepper.

Kjæresten min elsker fitta mi. Ha koser med den og nyter å se på den. :) Han godtar at jeg opereres fordi det vil hjelpe på mitt selvbilde, men han synes personlig ikke at det er nødvendig eller verdt risikoen osv...

Men vil du virkelig la deg diktere av hva dine venninner eller andre sleivkjefta mennesker synes kvalifiserer til en akseptabel vagina? Det er jo ikke de som må gå igjennom en smertefull og kanskje risikabel operasjon i "skjønnhetens" navn?

Tror du ikke det vil være mye gunstigere i det lange løp å heller trene opp selvfølelsen din til å bli motstandsdyktig mot slikt?

Jeg skulle sånn ønske at jeg kunne få deg til å forstå at det spiller ingen rolle. Og at det ikke er verdt å begi seg ut på den veien, det er en farlig vei å gå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi de indre kjønnsleppene synes mellom de ytre kjønnsleppene når jeg står.

Har plukket opp flere steder at folk synes det er stygt, og slike fitter kalles for utrolig mange stygge ord. Mine beste venninner har snakket om det (uvisst om de vet hvordan jeg ser ut nedentil) og de sa alle sammen "æsj", og at når selvmordsbombere kommer til jomfruene i himmelen så blir de skuffa/sinte/ukåte hvis jomfruene har store indre kjønnslepper.

Kjæresten min elsker fitta mi. Ha koser med den og nyter å se på den. :) Han godtar at jeg opereres fordi det vil hjelpe på mitt selvbilde, men han synes personlig ikke at det er nødvendig eller verdt risikoen osv...

Synes den høres kjempefin ut jeg. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Advarer med en gang om pirk og tematikk på siden av trådens her:

Men er ikke vagina det som er inni oss? Altså hulrommet, skjeden? Når man snakker om å operere vagina så forestilte jeg meg at det var selve skjeden det var snakk om, men her tas jo de ytre kjønnsdelene med - er dette den vanlige oppfattelsen av vagina (altså hele kjønnet uvendig og innvendig)?

Og jeg kunne ikke på noe vis tenke meg å gjøre et slikt inngrep - herregud nei.. *grøsser*

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...