Gå til innhold

Er så drittlei dere "Å herreguud er jeg såå lykkelig!" kjerringene her og på facebook


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere trenger ikke skrive faen meg ALT dere skal gjøre med kjæresten eller hva kjæresten dere skal gjøre faen meg hele tida!

"Jeg og kjæresten skal spise deilig biff!"

"Elsker nussebassen min sååå mye <3 <3 <3"

"Jeg har veeerdens beste kjæreste!!"

"ÅÅÅ er han ikke søøøt??"

"huset rydda, middag spist, nå skal jeg og gogutten min kose i armrkoken og se romantisk film * * * "

"Jeg ELSKER deg gutten min!! <3 <3"

Vet dere hvor kvalme dere ser ut for oss andre lelr? Patetisk at dere må annonsere dette for folk hele tida. Hva med alle de som sitter og leser disse meldingene som er singel, eller har slått opp med typen eller ikek klarer få seg type etc.?

Selvsagt er det lov å vise glede over at man er glad man har noen, men hallo... Det holder med en gang i uka om man absolutt MÅ trykke det i trynet til folk hele tida!

Nok er nok! >:(

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ts her, den smileyen skulle IKKE være lei seg, den skulle være sint som denne: :nei: og ikke :(

Bare så det er klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha,er faktisk enig me deg!

Har type selv,men har ikke behov for å delte slike ting på facen for det om :fnise:

Det morsomste er når de skriver tilhverandre hvor glad de er i hverandre på facebook..kan de ikke sende en sms heller?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at hvis det tar helt av med kosedosenussemusse-meldinger, så blir det litt kvalmende. Men hvis man er lykkelig og fornøyd så synes jeg ikke skal man la være å spre det fordi noen kanskje er single eller ulykkelige. Det får da være grenser for å være hårsår.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her, den smileyen skulle IKKE være lei seg, den skulle være sint som denne: :nei: og ikke :(

Bare så det er klart.

Det går an å redigere innlegg :romeo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må si jeg både ler og huffer meg over disse meldingene på facebook, men jeg gjør ikke annet enn å enten lese de og bla videre på siden eller overse disse meldingene. Måten du skriver det på her får det til å virke som du heller er bitter enn lei disse meldigene. Men ok hvis du er så j....lei disse meldingene foreslår jeg at du blokker muligheten til å¨se statusen til de som skriver dette hele tiden. Og la være å lese disse emnene på KG!

Noen er så lykkelig og forelska så de vil gjerne annonesere det for hele verden, la dem gjøre det. Det er ikke akkurat deres problem og skyld at andre ikke har det like fint som dem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det er ikke hårsår, det er å være lei. Ja greit vi skjønner dere er nussemussekosemoseklinepine glad i hverandre, men gi dere med det klisseriet for an alle, ærlig talt!

Og nei, det er ikke bare fjerne dem fra veggen for det er jo andre ting de sier også som er fint å få med seg. Men i og med at man er venner med dem så blir det litt kleint om man skal fjerne dem. Og om de noen gang oppdager det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enig med deg. Jeg har en venninne som skriver slike ting nesten hver dag på face. Enten handler det om hvor høyt hun elsker kjæresten, hva de har gjort eller at han har laget middaag til henne m.m.

Synes det virker veldig selvopptatt, noe jeg vet hun er i det virkelige liv også. Folk som skriver så mye tull på fb, driter seg skikkelig ut, synes jeg. De viser jo for halve Norge hvordan det står til i topplokket. Jeg gidder i allefall ikke å kommentere eller trykke 'liker' til slikt møl.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke så mye å bry seg om? Jeg tenker at de som stadig skriver slike ting bare prøver å bevise noe.. Man skriver jo ting på FB for allmenheten. Ikke for enn selv. Det finnes mange latterlige og Uinteressante ting. Men nå er det nå en gang blitt sånn.

"Nå skal jeg kose meg å se en romantisk film med skikkelig god mat helt alene! " Syntes det høres vel så bra ut jeg! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må da få skrive hva man vil på Facebook? Skjønner ikke hvorfor andre skal legge seg opp i det ... at det virker litt teit med sånne "nusse"-meldinger i tide og utide er jeg helt enig i, men jeg tenker nå bare mitt og går videre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jeg er lei av folk som forventer at alle andre skal legge bort lykken sin pga at de selv er deppa og sure.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg er lei av folk som forventer at alle andre skal legge bort lykken sin pga at de selv er deppa og sure.

veldig enig med deg!

å jeg synes personlig det er skitkoselig med sånne statuser!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere trenger ikke skrive faen meg ALT dere skal gjøre med kjæresten eller hva kjæresten dere skal gjøre faen meg hele tida!

"Jeg og kjæresten skal spise deilig biff!"

"Elsker nussebassen min sååå mye <3 <3 <3"

"Jeg har veeerdens beste kjæreste!!"

"ÅÅÅ er han ikke søøøt??"

"huset rydda, middag spist, nå skal jeg og gogutten min kose i armrkoken og se romantisk film * * * "

"Jeg ELSKER deg gutten min!! <3 <3"

Hva med alle de som sitter og leser disse meldingene som er singel, eller har slått opp med typen eller ikek klarer få seg type etc.?

Ja, og tenk på de sultne barna i Afrika...

:filer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Velger overlykkelige mennesker foran bitre når som helst. :roll:

Synes du skal prøve å være glad på andre sine vegne (spesielt de på facebook da det er vennene dine det er snakk om) i stedet for å irritere deg over at de uttrykker deres lykke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fy søren! Andre ting som er så SYKT dårlig gjort å skrive:

"Har akkurat kjøpt masse fine klær på salg!"

- Tenk på de som ikke har masse penger på klær, og andre "unødvendige" ting.

"31 grader i skyggen her på Lanzarote! Deilig!"

- Tenk på de som er i kalde Norge.

"Har akkurat løpt meg en tur i skogen"

- Tenk på de som ikke kan løpe?!

/Sarcasm end.

Jeg bor med kjæresten min, og han er den jeg er mest sammen med. Jeg ser ikke problemet hvorfor jeg da ikke kan skrive "Jeg og *kjæreste* skal snart ut og spise, før vi drar og ser den nyeste Varg Veum filmen!", fordi det kan være noen der ute som ser det, blir kjempe lei seg fordi de ikke har kjæreste, og sitter og depper resten av kvelden. Er det liksom så mye verre å skrive at de finner på noe med kjæresten sin enn f.eks. ei venninne?... Tenk på de som ikke har venner?!...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg og skatten kose oss med en film og spise deilig kake etter en Nydelig middag og tur ute :) Klart livet er deilig når man har det bra. Må vel være lov å fortelle om annet enn katastrofer hele tiden.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det morsomste er vel at kjæresten sikkert sitter i samme rom mens de skriver disse mld på face.... :fnise:

Synes også at det er helt meningsløst å skrive disse elskovsmeldingene på face opptil flere ganger om dagen..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...