Gå til innhold

Honningdagboka


honning

Anbefalte innlegg

Da var det på tide med ny dagbok, og å lukke graviditetsdagboka mi. Lillegutt kom til verden 24.september, 5 uker før tida ble han tatt med keisersnitt pga svangerskapsforgiftning som førte til at han ikke fikk nok næring i magen og måtte ut. Så vi var 2 1/2 uke på sykehuset før vi kom oss hjem, og lille gutten vokser veldig bra nå og vi storkoser oss hjemme :)

Endret av honning
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke helt min dag i dag. Starta med at jeg var veldig sliten, og i tillegg så har lillegutt vært sutrete hele dagen og sovet lite. Vi fikk sovet ei stund samtidig på ettermiddagen hvertfall, så etter det var jeg heldigvis mer opplagt hvertfall.

Og så etterbestilte jeg noen brudebilder etter at vi gifta oss i 2007, og fikk svar av fotografen at noen av bildene har forsvunnet :kjefte: Det skal jo ikke være mulig. Hvertfall et av bildene vi ville ha har de ikke lenger, så jeg kjenner at jeg ble gretten på hele greia. Jeg husker at han sa at bildene skulle oppbevares på riksarkivet, så nå venter jeg nytt svar fra han igjen + at jeg har bedt om hva han foreslår som kompensasjon for dette. Det er alt for dårlig :(

Ble ikke akkurat noe positivt innlegg dette... Skal prøve å være litt blidere neste gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! :goodbye:

Lenge siden sist! Følger deg gjerne videre her :)

Må lade opp til kontroll hos helsesøster i morra klokka 09.00! :dåne: Titter innom snart! Hyggelig å ha deg tilbake! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med en ny dagbok :) Gleder meg til å følge livet til deg og lillegutt her fremover :klemmer:

Så irriterende at bilder er borte da :( Skal jo ikke være mulig....håper dere finner en løsning på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! :goodbye:

Lenge siden sist! Følger deg gjerne videre her :)

Må lade opp til kontroll hos helsesøster i morra klokka 09.00! :dåne: Titter innom snart! Hyggelig å ha deg tilbake! :klem:

Hei Siebaeo!

Lenge siden sist ja. Jeg har vært sløv.. :sjenert:

Det er jammen tidlig å komme seg på kontroll kl 9 med en liten en i hus! :dåne: Håper alt gikk bra i dag!

Så koselig med en ny dagbok :) Gleder meg til å følge livet til deg og lillegutt her fremover :klemmer:

Så irriterende at bilder er borte da :( Skal jo ikke være mulig....håper dere finner en løsning på det :)

Etter noen mailer fram og tilbake med fotografen igjen i dag, så har de funnet bildene våre likevel :strix: Det var virkelig godt, for jeg merka at det var noe som gjorde meg skikkelig sur at de ikke klarte å ta vare på bildene våre. Men nå er jeg blid igjen ;) Hehe. Kommer innom deg også snart igjen. Lenge siden nå!

Ja, jeg var visst virkelig fjern og i dårlig humør i går. Og i tillegg, på kvelden, så oppdaga jeg at jeg skulle ha vært hos gynekologen min i går. Var så sikker på at den timen var i dag at jeg ikke dobbeltsjekka det engang. Uff.. Jaja, hodet henger heldigvis mer med meg i dag :)

Lillegutt har vært kavete igjen i dag, og griner og styrer mer enn vanlig, så jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre. På badet så ligger han så fint på stellematta og koser seg, men om jeg legger han ned på sofaen, så er det visst helt forferdelig, og jeg må trøste og holde han, og iblant bære på han, for å få han til å roe seg igjen. Så jeg kan ikke helt tro at det er kun mageknip heller. Men så er det liksom ikke bare litt sutring heller, så jeg vet ikke jeg.

Nå har vi vært og gått tur og fått posta takkekort og julekort, så nå har vi bare igjen de som skal leveres personlig. Godt å ha kommet et stykke på vei hvertfall :) Og heldigvis så sover lillegutt litt i vogna nå, så jeg har fått spist litt, og skal finne meg en kopp med te og slappe av og kose meg med før han våkner igjen. Så håper jeg at han har noen bedre dager framover nå, så kan jeg kanskje få oppdatert meg litt i andres dagbøker også snart igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny dagbok. :hoppe: Godt å se deg igjen. :nigo:

Tenk at du er over 16 uker på vei allerede, Belle! :nigo: Utrolig morro!

Dette har vært litt av ei uke... Lillegutt har nok hatt økedøgn tidligere i uka og spiste ofte og var mye sutrete, og jeg fikk lite søvn. I tillegg så var det dette med fotografen og legetimen jeg gikk glipp av. Senere i uka har jeg fått parkeringsbot pga at jeg trodde at jeg skulle betale da jeg skulle hente bilen, og ikke på forhånd. Og for å toppe det hele så mista jeg husnøkkelen i går med en sånn alarmdings til huset. Heldigvis så fant noen venner av oss den igjen pga at den ble overkjørt av snøfreseren deres, og fungerer nå. Ikke måte på hvor svimete/uheldig/sliten jeg har vært denne uka, men nå skal det bare gå oppover ;)

I ettermiddag og kveld har vi hatt besøk av et vennepar, og gutta laga sushi som ble veldig god. Jeg har bare smakt det et par ganger før, og da var det ikke så veldig godt (hvertfall ikke første gangen), men denne var bra! Og så hadde vi sjokoladefondantkake og is etterpå, så nå er jeg stappmett. Har vært en veldig fin dag, utenom litt stressing med rydding og rengjøring før de kom, for her var det totalt bomba tidligere. Jeg må rydde litt mer i 1.etasje før jul tenkte jeg + at hvertfall badet og soverommet vårt også må gjøres rent før jul, for det er alt for lenge siden sist. Jeg ser veldig fram til vaskedama som skal begynne å komme her etter nyttår - egentlig mest av alt fordi at da får vi rydda skikkelig før hver gang hun kommer :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, ny dagbok! Det hadde jeg ikke fått med meg!

Håper uka som kommer blir bedre!

Sjokoladefondant er jo bare sååååå godt! Og sushi har jeg også plutselig slått meg på. Smakte det for ganske mange år siden, likte det ikke og har ikke spist det før i sommer. Plutselig for noen uker siden fikk jeg så lyst på sushi og er ofte lysten på det. Rart hvordan smaken endrer seg (sushien også, kanskje? ;) )

Ha ei flott (rett)førjulsuke, Honning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg lyst på sushi :sikle: Høres ut som om dere har hatt en deilig søndag :)

Håper lillegutt gir deg litt mer søvn nå fremover, så du slipper mer uheldigheter ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, ny dagbok! Det hadde jeg ikke fått med meg!

Håper uka som kommer blir bedre!

Sjokoladefondant er jo bare sååååå godt! Og sushi har jeg også plutselig slått meg på. Smakte det for ganske mange år siden, likte det ikke og har ikke spist det før i sommer. Plutselig for noen uker siden fikk jeg så lyst på sushi og er ofte lysten på det. Rart hvordan smaken endrer seg (sushien også, kanskje? ;) )

Ha ei flott (rett)førjulsuke, Honning!

Hei Missiw!

Forrige uke var heldigvis mye bedre ja :)

Ja, sjokoladefondant er helt fantastisk! Jeg klarer bare ikke å stoppe å spise. Jeg har også bare spist sushi et par ganger før, og da syns jeg ikke det var så veldig godt, men den vi lagte her var kjempegod, så nå ga det mersmak ;)

Håper du har hatt ei flott jul!!

Nå fikk jeg lyst på sushi :sikle: Høres ut som om dere har hatt en deilig søndag :)

Håper lillegutt gir deg litt mer søvn nå fremover, så du slipper mer uheldigheter ;)

:klemmer:

Den siste uka har det ikke vært så verst med søvn, og lillegutt har vært flink til å sove på nettene også og bare oppe 20-30minutter mens han spiser og så legger han seg fint igjen. Håper det fortsetter sånn:)

:klemmer:

:vinke:

Nå har jeg også funnet deg igjen :nigo:

Så godt at bryllupsbildene kom til rette igjen :Nikke:

Ja det var virkelig godt at de kom til rette igjen. Det hadde blitt et litt for stort irritasjonsmoment å ikke fått de igjen :)

Ja tenk, da var jula over allerede. Vi hadde det koselig julafta, men det ble litt mye folk og mye styr for lillegutt merka jeg, og han kava litt ekstra, så når vi kom hjem på kvelden så bare strålte han :nigo: Merka så godt at han syns det var deilig å komme hjem, og det var jo litt herlig da ;)

Lillegutt fikk mye fint til jul, og det gjorde vi også. Masse leker fikk han, og god mat var det. Men jeg merker at jeg ikke slapper så mye av når vi er hos svigers, det er mer avslappende å være hjemme hos mine foreldre syns jeg. Og så er det ikke helt jul for meg uten pinnekjøtt og riskrem, selv om ribba var god den ;)

Mora mi kommer her på besøk i dag, og far kommer sannsynligvis etter i morgen, så det blir koselig med besøk noen dager i romjula. Jeg får ikke akkurat tid til å rydde og ordne så mye til de kommer, men men... Det merkes at lillegutt er mye mer våken nå enn han var tidligere, og krever mer oppmerksomhet når han er våken også, så jeg får igrunn bare gjort mindre og mindre her hjemme syns jeg :gjeiper: Og når jeg har litt fritid så må jeg prioritere å rydde unna det verste rotet her og vaske klær, og dermed alt for lite tid til KG. Hvordan klarer dere andre som har unger å få tid til det? ;)

Håper dere alle har hatt ei fin jul og koser dere masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var lillegutt sur og gretten i formiddag, og jeg hadde ikke fått mulighet til å dusje enda, men vi var bare nødt til å komme oss ut og gå en tur for å lufte oss begge to. Endelig var det littegrann varmere enn -10 så vi kunne komme oss ut litt.

Mens han grein og kava tidligere, og jeg ble lei av sutringa, så begynte "Det vakreste som finns" av Jahn Teigen på radioen. Det var sangen som ble spillt på radioen på fertilitetsklinikken under innsettinga av lillegutt, og da kunne jeg bare ikke være sur på han lenger likevel og begynte med mine hormonelle tårer og fikk ting litt mer i perspektiv likevel. Han er jo det vakreste som finns jo :hjerte:

Etter at vi kom hjem igjen fra tur så fortsatte han å sove i vogna, og det gjør han enda :nigo: Så nå har jeg fått rydda mer her og vaska klær, og burde egentlig ha gjort enda mer, men nå måtte jeg bare sette meg ned og slappe av litt før besøket kommer om få minutter :)

Og der våkna småen også... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg hatt noen koselige dager med foreldra mine på besøk, og de har kosa seg masse med lillegutt. Mor har fyllt opp frysa med kanelruller her, og vi laga deilig kalkunbryst i går som vi hadde til middag. Og så har vi vært i byen et par dager nå, og jeg har kjøpt meg nye sko på salg. Morro å endelig kjøpe litt til seg selv, for mye av klærne og skoa jeg har begynner å bli gammelt og slitt, så nå skal jeg handle nye ting på salget og kaste gamle ting etterhvert som jeg kjøper nytt :hoppe:

I tillegg har jeg fått bytta noen julegaver som vi ikke trengte, og da er det bedre at det blir bytta enn at det blir liggende her uten å bli brukt :)

Nå får jeg hive i meg litt mat mens småen enda sover, og så fortsette på ryddinga som jeg egentlig begynte såvidt på i går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Godt nyttår, Honning! Det er så koselig å lese om dagliglivet deres, selv om det har vært litt balete noen dager, ser jeg. Det virker uansett som om dere koser dere veldig, naturlig nok. Jeg er kjempeklar for at det snart er vår tur, og da er det fint å ha en Honning å spørre når man lurer på noe :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år til deg også vennen :klemmer:

Håper 2011 blir et godt år :Nikke:

Ja, 2011 bør bli et bra år for oss begge. Håper du får en fin kul på magen i år ;)

Godt nytt år Honning! :goodbye::skya:

Så det er her du holder til ja :ler:

Godt nyttår! Ja, jeg flytter litt på meg Line! :ler:

Godt nyttår, Honning! Det er så koselig å lese om dagliglivet deres, selv om det har vært litt balete noen dager, ser jeg. Det virker uansett som om dere koser dere veldig, naturlig nok. Jeg er kjempeklar for at det snart er vår tur, og da er det fint å ha en Honning å spørre når man lurer på noe :)

:klemmer:

Godt nyttår til deg også!

Heldigvis er de fleste dagene veldig bra og ikke like balete, men jeg følte at lillegutt hadde en periode rundt jul hvor han kava litt ekstra. Generelt sett har han blitt veldig blid og skkravlete syns jeg, og det er bare herlig :hjerte:

Det er forresten bare å spørre om du lurer på noe etterhvert ja, så svarer jeg det jeg klarer ;)

Nå har jeg vært på shopping to dager på rad. Morro! I går måtte jeg ut siden vaskedama skulle komme hit, så da gikk jeg rundt og vasa aleine. Og så fant jeg ut at det ikke var enkelt å være på salg aleine med lillegutt, for jeg kunne ikke bare stikke inn i prøverom med han liggende utafor uten at jeg kunne følge med syns jeg. I dag var jeg med ei venninne og lillejenta hennes, og da fikk jeg handla litt mer. Kjøpte faktisk to bukser og en tunika, så jeg er veldig fornøyd med dagen. Ikke ofte jeg kjøper dongeribukser akkurat :) Skapet mitt er fyllt med gamle klær som enten er feil i formene, for små, for store, for gamle eller kjedelige, så nå er jeg igang med prosjekt "fornye klesskapet og kaste ut det gamle" (så langt lommeboka strekker selvfølgelig - jeg kan vel ikke bruke tusenvis...) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med shopping :strix: Alltid deilig med litt nye klær :Nikke: Dongribukser er ikke lett å finne...i det siste har jeg faktisk funnet mine på Gina :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...