Gå til innhold

Har du noen gang vist deg frem naken i sosial setting?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nakenbiljard med venner!

Litt erotisk stemning ja, må innrømme dt.

Var det fordi dere var nakne eller var det også på grunn av alle køllene og hullene?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nakenbadet og ble med på "klespoker" en gang i fadderuka på den skolen jeg går på.

Jeg ble egentlig bare med fordi jeg var skikkelig forelska i en av gutta som var med. Vi er kjærester i dag! :yvonne:

Husker du klespoker og nakenbadingen som seksuelt ladet eller mer laidback?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes nakenhet i sosial setting KAN være pirrende, men da må det isåfall være i edru tilstand med en eller flere man "liker" litt ekstra.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker en gang i fellesbadstue i tenårene - alle nakne, gutter som jenter. Og ja, det var vel litt "turn on"... tanken på at de så meg naken.

Men jenter hva tenker egentlig dere hvis dere plutselig ser en gutt dere kjenner naken? Er det sånn "OOOI SHIIIT HAN ER NAKEN" eller bryr dere dere ikke noe særlig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Silje 19

Alle veninnene mine har sett meg naken når de har vært på overnatting hos meg, sover alltid naken og gidder ikke skjule det.

Har nakenbada i ett lite vann med besteveninna mi og kjæresten hennes, litt deilig å se på den store kuken hans som ble hard av to nakne jenter. Har også vært mange ganger på nudiststrand i utlandet med mamma, pappa og lillesøster, men det er ikke noe sexuelt med det

Har ett avslappet forhold til nakenhet og kommer sikkert til å være naken i mange settinger etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle veninnene mine har sett meg naken når de har vært på overnatting hos meg, sover alltid naken og gidder ikke skjule det.

Har nakenbada i ett lite vann med besteveninna mi og kjæresten hennes, litt deilig å se på den store kuken hans som ble hard av to nakne jenter. Har også vært mange ganger på nudiststrand i utlandet med mamma, pappa og lillesøster, men det er ikke noe sexuelt med det

Har ett avslappet forhold til nakenhet og kommer sikkert til å være naken i mange settinger etterhvert.

Men det å se bestevenninen dins kjæreste naken må jo ha vært litt spesielt? Og kanskje litt tennende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle veninnene mine har sett meg naken når de har vært på overnatting hos meg, sover alltid naken og gidder ikke skjule det.

Har nakenbada i ett lite vann med besteveninna mi og kjæresten hennes, litt deilig å se på den store kuken hans som ble hard av to nakne jenter. Har også vært mange ganger på nudiststrand i utlandet med mamma, pappa og lillesøster, men det er ikke noe sexuelt med det

Har ett avslappet forhold til nakenhet og kommer sikkert til å være naken i mange settinger etterhvert.

Å sitte spiltter naken sammen med familien er jo litt ja hva kan man si? Rart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Annonse

Gjest Heartbeat

Som russ sprang vi jentene naken for å få knute i lua :fnise: Har også tatt badstu naken og solt meg toppløs da,

På en fest var vi alle sammen naken på hytta engang for å ta badestampen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kledde meg naken på fest en gang, så var det ei fiin jente som gjorde det samme og jeg fikk ståpikk. Da var det mange som lo. Vi var 2 gutter og 9 jenter på festen. Jeg blir fortsatt kalt for stivert.

Anonymous poster hash: face1...9a2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråd fra 2010? OK. Teller jobb som sosial setting?

Det teller. Er du naken på jobb? :fnise:

Anonymous poster hash: 8a711...92b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det teller. Er du naken på jobb? :fnise:

Anonymous poster hash: 8a711...92b

Ikke alltid, nei. Men jeg har en jobb som tiliser at jeg av og til må være naken, eller delvis avkledt, ja. Så det har jeg vært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alltid, nei. Men jeg har en jobb som tiliser at jeg av og til må være naken, eller delvis avkledt, ja. Så det har jeg vært.

Hmmmmmm..... Hva slags jobb er det mon tro..... Ikke kontorarbeider i hvert fall.. :glare:

Anonymous poster hash: 8a711...92b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmmmm..... Hva slags jobb er det mon tro..... Ikke kontorarbeider i hvert fall.. :glare:

Anonymous poster hash: 8a711...92b

Høres ut som en stripper for min del, hvis hun ikke er en gledespike som en kan få kjøpt på blå resept!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...