Gå til innhold

Belle


^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Hei og hopp både gamle kjente og evt. nye kjente! :vinke:

Etter over 3 års prøving fikk vi det endelig til, på fjerde prøverørsforsøk. Tårer og tenners gnissel har endelig blitt forandret til smil og pur lykke over å se vårt vinkende lille krek i magen. :hjerte:

Jeg er 12+2 i dag og har fått sett kreket 2 ganger allerede. Én gang 8+3 og én gang 11+5 og begge gangene banket hjertet fint. Andre gangen fikk vi se noe som lignet på et menneske, og som vinket så fint til oss med både armer og bein. :fnise: 7.juni skal det komme, 2 dager etter min egen bursdag.

Nære venner og familie (de som visste om IVF) fikk vite det med én gang, og nå har jeg såvidt begynt å si det til kollegaer også. Litt skummelt å endelig ta steget fullt ut, for de første 8 ukene var jævlige - med mye blødninger og engstelse. Nå har jeg slått meg til ro med at dette mest sannsynligvis endelig går vår vei og slapper litt mer av.

Formen er helt toppers. Jeg hadde litt kvalme i begynnelsen (uten oppkast heldigvis), men den gikk over etter uke 8. Etter det har jeg kun merket det på superømme (og svære) pupper, oppblåsthet, trøtthet, sær matlyst og ''The Super Sniffer'' (ref. Psych :fnise: ). Den ekstreme trøttheten ser endelig ut til å slippe taket også, så det skal bli deilig å sove 10 timer om natten OG føle seg uthvilt i tillegg. :ler:

Øh, dette ble visst litt lengre enn jeg hadde tenkt. Jeg får bare erklære denne dagbok for åpnet. :strix:

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke:

Må jo legge igjen en liten hilsen i den nye freshe graviditets boka di, sånn at jeg lettere kan følge med deg etterhvert som kreket :fnise: vokser seg stor og sterk i magen din!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, så morsomt å se Belles graviditetsdagbok!

Gratulerer så masse masse masse med den lille magen!!

:vinke :

Endelig har jeg tatt (det skumle) steget. :ler: Takketakk.

:hallo :

:vinke:

:vinke :

Må jo legge igjen en liten hilsen i den nye freshe graviditets boka di, sånn at jeg lettere kan følge med deg etterhvert som kreket :fnise : vokser seg stor og sterk i magen din!

:klem :

Kreket vårt. :hjerte:

:fnise:

Grattis med ny dagbok og ticker. :klemmer :

Takk skal du ha. :nigo:

:vinke :

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

:vinke:

-----

Nå har jeg endelig gått til innkjøp av to bøker som jeg har hatt veldig lyst til å kjøpe helt siden jeg fikk positiv test. :sjenert:Navneboka og Verdens beste pappa er i skrivende stund på vei til postkassen vår. Sistnevnte tenkte jeg skulle være litt av bursdagspresangen til mannen - som var for 3 dager siden. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

-----

Nå har jeg endelig gått til innkjøp av to bøker som jeg har hatt veldig lyst til å kjøpe helt siden jeg fikk positiv test. :sjenert:Navneboka og Verdens beste pappa er i skrivende stund på vei til postkassen vår. Sistnevnte tenkte jeg skulle være litt av bursdagspresangen til mannen - som var for 3 dager siden. :lol:

Så koselig med bokinnkjøp! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med bokinnkjøp! :jepp:

Jaaaa! :hoppe: Har vært så redd for å jinxe det (forrige gang jeg leita etter og hadde planlagt å kjøpe bøker begynte jeg å blø som en gris :sjenert: ), så har ventet helt til nå. Jeg skal også se om jeg finner et fint babyalbum i dag. Og mammabukse. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

Grattis med ny dagbok :nigo:

Blir kjekt å følge deg og kreket videre :jepp: Kanskje du blir mamma på bursdagen din, for en fantastisk gave det må være :rødme:

HÅper du får en flott kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaa! :hoppe: Har vært så redd for å jinxe det (forrige gang jeg leita etter og hadde planlagt å kjøpe bøker begynte jeg å blø som en gris :sjenert: ), så har ventet helt til nå. Jeg skal også se om jeg finner et fint babyalbum i dag. Og mammabukse. :jepp:

Nå er du jo over 12 uker på vei...du har krysset den magiske grensen! :strix: Du har ikke vært så langt på vei før, har du vel?

Jeg har også handla mammabukse idag! :hoppe:

Fant også juleantrekk; svart skjørt, lilla strømpebukse, svart topp med søte sommerfugler på og lilla genser. Det får duge! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:goodbye :

Grattis med ny dagbok :nigo :

Blir kjekt å følge deg og kreket videre :jepp : Kanskje du blir mamma på bursdagen din, for en fantastisk gave det må være :rødme :

HÅper du får en flott kveld :klem :

Takketakk. Åh, det hadde vært verdens beste bursdagspresang det. :rødme: (samtidig må jeg innrømme at jeg også gjerne har lyst til å ha bursdagen min for meg selv :fnise: ).

Nå er du jo over 12 uker på vei...du har krysset den magiske grensen! :strix : Du har ikke vært så langt på vei før, har du vel?

Jeg har også handla mammabukse idag! :hoppe :

Fant også juleantrekk; svart skjørt, lilla strømpebukse, svart topp med søte sommerfugler på og lilla genser. Det får duge! :nigo :

Jaaa! :strix: Er vel derfor jeg tør å håpe på at dette kommer til å gå bra.

Jeg har, såvidt jeg vet, aldri vært gravid før, så dette er det lengste jeg noensinne har kommet. :fnise:

Lilla og svart er jo kjempefint. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gleder meg til å følge deg videre i den nye boken din :jepp :

:klemmer :

Så koselig. :klem:

Graviditetsdagbok! :rødme :

Siden det snakkes om bøker vil jeg anbefale denne. Kjempefine bilder, og veldig koselig å titte i ettersom ukene går. : )

Ja, stemmer. Den har du snakket om før. Det er bare det at jeg friker litt ut når jeg ser bilder av rekelignende aliens før de i det hele tatt ligner på et menneske. :sjenert:

Kanskje vi heller kan si at jeg kan føde på bursdagen din ; )

Ja, det høres ut som et bedre alternativ. :fnise:

:strix :

( måtte bare inn og strixe litt ved tanken på graviditeten din :sjenert : )

:ler :

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:natti: Trøtt i dag også gitt. Sovnet klokken halv 9 i går kveld, men var på do klokken 10 og klokken 12, og lå våken i minst en time før jeg sovnet igjen. Jeg trenger kvalitetssøvn kjenner jeg, men det skjer vel ikke med det første. Hespetreroomien kommer antageligvis tilbake i dag og hun snorker noe helt forferdelig. Ørepropper er ikke noe behagelig å ha i ørene en hel natt. :lol:

Ellers: :snø: :fryser: Glidelåsen i jakken min er ødelagt, så etter jobb i dag blir det full vinterjakkeoppdagelsesferd. Noen som har noe å anbefale (som ikke er dunboblejakke)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...