Gå til innhold

There is NO passion


Ententyn44

Anbefalte innlegg

Så var man singel.

Og på datern med en fast mann :)

Alt er fryd. Han er mann med stor M, men ikke i senga.

Det finnes ikke lidenskap i sexen vi har.

Og jeg MÅ ha lidenskap. Jeg må føle at mannen er sulten på meg.

Virkelig trenger meg og vil ha meg. Jeg må ha en mann som styrer litt. Holder hodet mitt fast og bestemmer bevegelsene når jeg suger.Gir meg ett klaps, drar meg i håret, kaster meg rundt og ned på alle fire.

Men nei :tristbla:

Denne mannen stryker meg lett på lårene eller ryggen. Lager såvidt en lyd og kommer med en gang. Ikke tar han meg på puppene.Ikke i nærheten av f***a mi heller..

Ja det er bare litt lett stryking...

Bare ett lite hjertesukk fra meg :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ikke alene. Dater selv en fyr som er maken. Han kysser ikke, han er ikke røff og han stryker bare på meg. Skal sies at han en gang gjorde mer enn å bare stryke meg i ansiktet og ryggen da...men det ble med den ene gangen.

Ikke lager han lyd heller, men han pleier å si fra når han kommer da. Får litt inntrykk av at han har sex bare for å ha sex, ikke for å nyte det.

Alt jeg vil er at han skal dra meg til seg og slenge meg på senga eller rive av meg klærne opp etter senga, men neida...

Tror disse gutta er litt usikre jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja spurte om han var veldig usikker. Litt svarte han.

Vi hadde en liten prat.

Men føler likevel ikke det funket. Han er jo vilt forelsket i meg og vil ha meg osv..Det tviler jeg ikke på.

Men selvom han er usikker, så skulle det vel ikke være noe problem å være sulten på meg?

Jeg er usikker jeg også, men jeg er sulten på han og viser det med hele meg under akten..

Jeg vet ikke jeg..Jeg blir bare litt skuffet hver gang for det skjer liksom ikke så mye :tristbla:

Igår satt jeg meg oppå han i sofan og red vilt, klorte litt, dro han i håret. Han bare strøk meg lett på ryggen og lagde ikke en lyd.

Prøver doggy tenkte jeg. Snudde meg, ned på alle fire, klapset meg selv på rompa og skrek: kjør på!

Eh sa han...Jeg har allerede kommet jeg...

Ja sånn går nu dagene ja :gjeiper:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thefainter

Prøver doggy tenkte jeg. Snudde meg, ned på alle fire, klapset meg selv på rompa og skrek: kjør på!

Eh sa han...Jeg har allerede kommet jeg...

Ja sånn går nu dagene ja :gjeiper:

:skratte: :skratte: :skratte:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner er noen rare dyr.

Å ene siden vil de ha en mann som er egoistisk, selvsentrert, egotrippet, som kjører på i senga og bare tenker, "meg, meg, meg". Så, når han faktisk er slik så klager hun. Selv om hun har møtt det hun innbiller seg er drømmemannen så klager hun.

For den lille hjernen hennes skjønner ikke korelasjonen mellom selvsentrert i det dagligdagse og egotrippet i sengen. Hun tror virkelig at han vil være omtenksom i sengen, kjæle med henne, ta seg tid med henne, selv om han aldri viser andre noen omtanke ellers.

For all del, noen få kvinner finnes det som skjønner bedre. Men de er ikke mange. Og dermed blir det også til at mange menn blir nettopp slik, for det er de mennene som får seg dame og pult på henne unge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hørt rykter om at de fleste vil ha mann med stor M i senga, men man må jo også variere, ellers blir det vel lett kjedelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare stusser litt over at han kan være lidenskapelig på alle plan utenom sexen..

Kanskje det tar seg opp? Ikke vet jeg.

Men akkurat nå er sexen så kjedelig som det går ann å bli, og jeg føler meg litt som mannen i forholdet hvor kvinnen bare ligger der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ve i starten det er mest lidenskaplig, så at det tar seg opp hadde jeg ikke satset på.

Jeg og liker at han tar kontroll, kaster meg ned på senga og vil ha meg med hele seg. Han må jo ta, slikke, kjenne på. Har du fortalt ham hva du liker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Jeg lurer litt på hvordan lidenskapen blir om 5-6 år jeg, hvis den ikke blusser opp i startfasen?

Jeg lurer ikke en gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare stusser litt over at han kan være lidenskapelig på alle plan utenom sexen..

Kanskje det tar seg opp? Ikke vet jeg.

Men akkurat nå er sexen så kjedelig som det går ann å bli, og jeg føler meg litt som mannen i forholdet hvor kvinnen bare ligger der..

Kommer jo litt an på hvor lenge dere har holdt på, da. Mange trenger tid på å føle seg trygge i et forhold før de slipper seg skikkelig løs. Jeg tror han kanskje ikke bare trenger en liten prat om dette. Dere bør kanskje utfordre kommunikasjonen skikkelig, før dere gir opp. Han kan jo være veldig preget av fortiden hans, og har hatt noen opplevelser som har ført til at han ikke tør å slippe seg løs. Du får tenke på hvor viktig dette er for deg, og hvor mye tid du orker å legge i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GirlDreamer

Kanskje han er aseksuell? Det er ikke alle som tenner seksuelt på andre mennesker... Han kan allikevel være villt forelsket i deg, uten at han er interessert i sex...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GirlDreamer

Kanskje han er aseksuell? Det er ikke alle som tenner seksuelt på andre mennesker... Han kan allikevel være villt forelsket i deg, uten at han er interessert i sex...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kan hende han er det. Kan virke slik.

Men da må vi nok gå noen runder med oss selv, for jeg er ivertfall ikke aseksuell..

Og er det slik at ting henger igjen fra tidligere forhold bør han gjøre seg ferdig med det, før vi eventuelt tar steget videre.

Men jeg er allerede skeptisk, for sex og lidenskap betyr mye for meg i ett forhold.

Vi har holdt på siden i sommer men ikke hatt sex før nå den siste måneden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje han synes det er sykt kjipt at du ikke har den samme følsomheten som han? Det går vel an å enten prøve å se om han er veldig forskjellig fra deg akkurat på det området, og hvis ikke, kanskje SNAKKE med han og komme fram til hva som vil funke for begge? ( eller kanskje du er en av de jentene som har blitt hjernevasket fram til empatiløst handligsmønster der du ikke skjønner at andre ikke nødvendigvis lever for å tilfredstille deg.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver doggy tenkte jeg. Snudde meg, ned på alle fire, klapset meg selv på rompa og skrek: kjør på!

Eh sa han...Jeg har allerede kommet jeg...

Ja sånn går nu dagene ja :gjeiper:

:skratte:

Åh hjelp, nå lo jeg godt! :klem: til deg, TS! Ikke vet jeg hva jeg hadde gjort, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

:skratte:

Åh hjelp, nå lo jeg godt! :klem: til deg, TS! Ikke vet jeg hva jeg hadde gjort, altså.

Jeg vet hva jeg hadde gjort... Dårlig sex? Ikke noe er verdt dårlig sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, jeg er faktisk enig med BM! ;)

Nei, elendig sex er kilden til mye krøll ellers i forholdet også. Men om man egentlig er en god match, skylder man vel å prøve å snakke om det, finne ut hva problemet er, om det er usikkerhet i et nytt forhold, eller noe annet som gnager.

Eller kanskje den seksuelle kjemien rett og slett er fraværende. Det er det ikke så mye p få gjort noe med. Jeg mener at god sex er kjempeviktig i et forhold, så hvis det ikke bare var snakk om usikkerhet oga nytt forhold, hadde jeg nok sagt takk for meg.

Dessuten er jeg avhengig av at en mann viser at han har lyst og lager litt lyd han også! Kan ikke bare være jeg som jamrer meg. Han trenger ikke slenge meg rundt og klapse og slikt (selv om det er godt innimellom det og!), men han må vise litt passion, slik jeg gjør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...