Gå til innhold

KONKURRANSE: Vinn dagkrem fra Matis


Hilde

Anbefalte innlegg

I samarbeid med Matis og Kjersti Johansen, Nordisk fagsjef i Dermanor, arrangerer vi en konkurranse der 30 heldige vinnere vil motta dagkremen Brightening Emulsion SPF 20 fra serien Réponse Blanche.

Har du spørsmål som omhandler ujevn hud og pigmentering, eller kanskje du har mer generelle spørsmål om hud? Da kan du kanskje være en av de heldige som både får svar på sitt spørsmål, og i tillegg mottar Brightening Emulsion. Verdien på premien er 595,-. Du kan lese mer om premien her.

Johansen vil plukke ut og besvare de 30 beste spørsmålene, svarene presenteres i en artikkel i etterkant av konkurransen.

Spørsmålet ditt stilles rett i denne tråden, ett spørsmål per bruker. Man må være innlogget for å delta i konkurransen. Vinnerne vil bli kontaktet per mailadressen de har registert seg med. Konkurransen avsluttes onsdag 13. oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

Jeg sliter med at huden på nese, kinn og panne flasser og dette har bare blitt verre og verre med årene. Man skulle tro at det bare var å bruke en fet krem men huden på t sonen kjennes ganske fet ut fra før.

Så spørsmålet er, hva bør jeg bruke på huden min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg har flere pigmenter/fregner på den ene siden av ansiktet. Jeg er også av utenlands opprinnelse og tror disse er medfødt. Kan man behandle slike pigmentflekker også eller kun de som er forårsaket av sola?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har store porer på kinnet (mot nesen), men disse blir bare større og større.. Hva kan jeg gjøre for å behandle disse, og hva vil forebygge at de blir større?

Endret av nynne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg har noe ujevn hud. Prøvde for noen år (5år, tror jeg) siden krystallsliping, med god effekt. Men nå synes jeg at huden er tilbake til der den var før slipingen. Er det slik at det finnes noen kremer som kan forebygge ujevn hud? Kan matiskremen det?

Som eksperter på hud, vil dere anbefale at jeg krystallsliper huden igjen? Har nemlig veldig lyst til det. Tar det i så fall bort pigmentflekkene som begynner å komme frem i tinningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Har synlige blodkar på og ved nesen og litt rødlige sensitiv hud.

Kan Brightening Emulsion gjøre de mindre synlige ?

Har du andre tips til produkter/behandling for synlige blodkar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tilbringer endel tid utendørs i forbindelse med trening og fotturer, spesielt om våren og sommeren. Selv om jeg bruker dagkrem med høy solfaktor/solkrem spesielt for ansiktet, så opplever jeg at jeg får pigmentflekker, om enn ikke veldig kraftige. Kan Matis-kremen fungere for dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg har endelig sluttet å røyke, og lurer på hvordan jeg kan forebygge røykerynker rundt munnen på en best mulig måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...