Gå til innhold

Hvordan reagerte du da ex fikk seg ny?


Gjest TS

Anbefalte innlegg

Jeg skrev et innlegg for ikke så mange timene sine om min ex som har funnet seg ei ny..

Kan noen her fortelle hvordan dere hadde det når det skjedde,og hvordan gikk det etterhvert?

Føles ut som jeg kommer til å dø av sorg...Føler at han har "vunnet" og at jeg er den som sitter igjen evig ulykkelig...

Har aldri hatt det så fælt som dette!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor er det han som har vunnet?

Å finne seg en ny er ikke den eneste måten å gå videre på. Du er blitt singel, bruk denne muligheten til å bli godt kjent med hvem du er og hva du ønsker deg i livet, så har du mest sannsynlig et mye bedre utgangspunkt for å få et godt forhold i fremtiden. I stedet for å hoppe direkte inn i noe nytt, kan du leve livet akkurat slik DU vil, uten å måtte ta hensyn til en partner. Vær glad du ikke er den nye dama hans, som kanskje bekymrer seg for om hun er en rebound.. ;)

(Nå tar jeg utgangspunkt i at bruddet er ferskt, siden du er så knust)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han nekter å ha mer kontakt med meg..(og det kan jeg jo forstå)..men han sier det på en hjerterå måte...at han har det så herlig nå!

Håper bare jeg slipper å se de sammen!Håper jeg slipper å se han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dytter denne litt...

trenger noen historier om at det går bra....

Jeg er ingenting for han lengere...at han ikke vil snakke med meg mer er helt forferdelig...skjønner at vi ikke kan ha tlf kontakt eller mld...Men EN gang iblandt hadde vært koselig...

forstår ikke hvordan jeg skal leve uten han...jeg må jo bare...men tida går så treeeegt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slo opp med eksen, og han dro ut og lå med en dame samme kvelden..Brydde meg ikke :) Ferdig er ferdig. Jeg har nå verdens beste mann, og han er singel og despo da :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slo opp med eksen, og han dro ut og lå med en dame samme kvelden..Brydde meg ikke :) Ferdig er ferdig. Jeg har nå verdens beste mann, og han er singel og despo da :skratte:

Da er jo du den andre parten,som min ex er.....

Trenger å høre fra de som ble dumpet...Har hatt en sånn her følelse før..jeg er kvalm,sint,lei meg,har angst og pustevansker om hverandre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eneste som hjelper er tid, vet det høres klisje ut men det er sant, det og ikke være alene, for så fort man er alene tenker man mye mer. dra ut med venner og fyll opp timeplanen din så godt det går, husker for meg var det værste å våkne på morgenen når det sto på som værst, for da var jeg plutselig bevist igjen.

Lykke til, det går nok over. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste som hjelper er tid, vet det høres klisje ut men det er sant, det og ikke være alene, for så fort man er alene tenker man mye mer. dra ut med venner og fyll opp timeplanen din så godt det går, husker for meg var det værste å våkne på morgenen når det sto på som værst, for da var jeg plutselig bevist igjen.

Lykke til, det går nok over. :klemmer:

Opplevde du at din ex fant seg ny?...hvordan gikk det å møte på dem(hvis du gjorde det)

Jeg tør ikke gå ut heller,for jeg er så redd å møte de..så det blir at jeg lever i min egen lille boble...kjører til og fra jobb...etter det tør jeg ikke å bevege meg ut...

Hulk! hun har fått en fantastisk mann!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du, om dere ikke er sammen lenger, tror jeg nok det er bedre for deg at dere ikke har kontakt i det heletatt. Tror det bare blir enda værre for din del, om du prater med han innimellom og får høre om dama hans og hvordan han har det osv, mens du sitter der heartbroken.. Tror du bare må prøve å finne på noe å bruke tida di på for å tenke på noe annet.. Det går nok over skal du se! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag blev överlycklig när han hittade en ny!

Det tog slut av två orsaker.

1. Jag var inte över mitt ex.

2. Han gick alldeles för fort fram.

När han hittade en ny slapp jag ha dåligt samvete över att jag inte älskade honom. Han älskade ju äntligen någon annan! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være helt ærlig så brydde det meg ikke i det hele tatt. Jeg syntes det var fælt å bli forlatt men det var fordi jeg mistet ham, ikke fordi han fant seg en annen. Jeg tenkte som så at "Vil han ikke være sammen med meg, så kan han i grunnen gjøre hva søren han vil for meg."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var helt forferdelig vondt, trodde jeg skulle spy av sjalusi, sorg, sinne hver gang jeg så dem sammen.

Jeg brukte to år på bli helt ferdig med det. Da våknet jeg opp en morgen og tenkte at "nei, vet du hva! Livet er vanskelig nok om man ikke skal la dét tynge seg også!". Da var jeg helt ferdig med det.

Tid er faktisk stikkordet. "Lang" kan godt være et påheng der, dessverre!

I dag har eksen og jeg sporadisk kontakt, mest "gratulerer med dagen" når det er aktuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ekte kvinner blir ikke sjalu om de ser sin x sammen med andre. For hennes foreldre lærte henne å gi sine brukte leker til de mindre heldige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Jeg følte nok at jeg hadde tapt, da jeg fant ut at han hadde fått seg en ny.

Derfor fant jeg utelukkende negative ting om henne. Og det var lett, for hun var styggere enn meg, var ikke flinkere enn meg og hadde samme navn som et sykt stygt fleeceteppe fra ikea ( :popcorn: )

Men nå skjønner jeg at det ikke er snakk om hvem som vinner eller taper. Vi har hatt helt forskjellige opplevelser, og begge er likeverdge! Eksen er fortsatt sammen med jenta, og jeg er utelukkende glad på hans vegne. Det viste seg at han valgte rett, og det unner jeg ham! Jeg bærer ikke nag. Og jeg ser nå positive ting med den nye dama, for hun har faktisk gitt eksen min mange ting jeg ikke kunne.

Men mens han har sittet i et stabilt forhold med henne, har jeg vært ute og opplevd andre mennesker, prøvd meg på mase forskjellige mennesker, levd ut seksuelle fantasier, prøvd meg på nye fohold, lært å elske meg selv for den jeg er, lært å være fornøyd som singel, lært å fungere i forhold osv.

Jeg tror du må lære deg å se det positive i hendelsen, framfor det negative :) Håper svaret mitt var til nytte for deg, og at dette ikke bare ble "jeg og meg selv"-innlegg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i samme situasjon. For et helvete. Det går litt bedre nå, nå er det 4 mnd siden. Men hvis jeg ser de sammen så dør jeg, seriøst. Men er ferdig med å ha det HELT jævlig og grine og slite. Men er fortsatt trist, og kjipt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg blir så nysgjerrig på hvem hun er...

Og jeg får aldri vite det, fordi han vil jo aldri mer snakke med meg, og vil har ikke felles venner( som jeg har kontakt med lengere ihvertall)....Ikke vil jeg spørre om jeg treffer de heller, for det blir for teit.

Så da må jeg bare gå rundt å lure, tilegne henne egenskaper og utseende etter egen oppfinnsomhet...

ikke gøy..hadde vært bedre å visst hvem hun var..:(

Takk for historier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle ting blitt bedre om du visste hvem det var,.?

Nå blir jeg helt surrete av å gå på gata...tenker "er det hun,hun..eller hun?"....

så har jeg et ansikt å sette på henne.for når jeg tenker på de sammen nå,tenker jeg på han sammen med en latterlig lekker victorias secret modell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...