Har lenge tenkt på å ta opp igjen vanen med å skrive dagbok, så her er jeg!
Føler jeg er i en periode i livet der jeg har ekstra behov for å lufte tanker og følelser. Og om noen skulle finne på å titte innom så legg gjerne igjen et lite pip!
Velger å opprette en "generell dagbok", selv om dagboka mi også kunnet passet under "prøvere" og "bryllups" bøkene.. Men har ikke lyst til å skrive baare om hvordan bryllupsplanlegginga går, eller hvor langt i syklusen min jeg er
Så, hva skal en skrive om..?
..I dag er det 16 dager siden jeg fikk bekreftet en SA. Har vært noen veldig tøffe dager i det siste, da vi har prøvd en stund, og hadde gledet oss veldig over den positive testen.. Gikk på sommerferie med en helt ubeskrivelig lykke-følelse av at alt endelig klaffet, og..ja....
Har hatt min første dag på jobb i dag, etter ferie + sykemelding -- kjenner egentlig at det var veldig godt å være tilbake på jobb igjen, tror det er godt å forsøke å fokusere på noe annet, på hverdagen... Men om kvelden blir ting litt ekstra tungt og trist, det er lissom da tankene kommer snikende.. Vet jeg må gi meg selv litt tid, og at det kunne vært verre og alt det der, men kjenner også at jeg bare må "gi meg selv lov" til å være lei meg og trist også.. (Og det hjelper faktisk ikke å få høre om noen som kjenner noen som har fått tre friske barn etter å ha spontanabortert 7 ganger -- det er IKKE oppløftende!!)
Meen, både jeg og kjæresten min er veldig innstilt på å prøve på nytt igjen, og forhåpentligvis tar det ikke så altfor lang tid før det klaffer igjen!!
..Og akkurat nå gleder jeg meg til:
- å dra på fjelltur med kjæresten min imårn
- å dra til Oslo på bryllupsmessse/shopping med kjæresten neste helg
Skal finne senga nå, tok knekken på meg å stå opp tidlig for første gang på eeevigheter
Edit: I oktober 2010 ble vi gravide igjen, og i juli 2011 kom verdens vakreste lille gutt til verden!
7.juli 2012 giftet vi oss
..og på bryllupsreisen ble vi gravide igjen, og vi venter på en liten overraskelse rundt den 3. april
Dette innlegget har blitt redigert av MonThe: 06 november 2012 - 18:12