Det blir mange gjester, vi har begge store familier. Skulle vi hatt ferre gjester måtte vi ha kuttet drastisk, og da utelukket mange vi gjerne vil ha med. Vi har invitert etter den regelen at om du inviterer en kusine/fetter, så inviterer du alle osv.
Vi skal ha festen på et hotel, og har ikke fri bar. Annet stort lokale er ikke å oppdrive på miiiils avstand, bortsett fra gymsalen til skolen, og den er veldig sliten. Grendehuset skal pusses opp, men har vært midlertidig stengt i 2 år allerede...
Alle får velkomstdrink, kaffe og kaker. Middagsgjestene får selvfølgelig middag og drikke så mye de vil til maten. Vi har ikke skrevet noe i innbydelsen om at det ikke er fri bar, men vi har spredt ordet.
Vi har ikke så mange ønsker på ønskelisten vår. Vi har det meste da vi har vært sammen i maaaange år. Vi ønsker oss penger til videre oppussing av hus.
Men ifølge mange her så er vi da frekke og gjerrige
Jeg har ikke fått negative tilbakemeldinger på noen av delene fra de vi har snakket med det om. De har forståelse for at vi ikke har mulighet til å betale alkohol for 100 stk, det kan jo fort bli mellom 30-50 tusen!!! Så alternativt hadde det ikke blitt noe bryllup...
Men uansett, jeg er fornøyd, og gleder meg veldig!
Og jeg vet med meg selv at jeg ALDRI hadde reagert om brudeparet ikke hadde fri bar eller om de ønsket seg penger. Jeg hadde ikke tenkt over det engang. I så fall ville jeg jo ikke gjort det på den måten selv

Logg inn
Registrer deg
Hjelp

Multisitat