Hei. jeg har hatt piercing siden februar og det har verket helt til nå, men det begynner å se bra ut, så jeg vil skifte piercing. Har et problem med dette siden kula sitter helt fast! prøvd uttallige ganger, men ingenting skjer.. Hva må jeg gjøre for å få den opp?
-
Barberhøvel for menn er best på kvinnekroppen
-
Er du god på historie?
-
Unngå sjokkregning fra nettbutikken
-
Quiz: Hva vet du om ditt fedreland?
Piercing i navlenFår ikke skrudd opp kula på piercingen!
Startet av
Gjest_AnonymBruker_*
, juni 17 2010 19:01
11 svar på dette emnet
#3 Gjest_AnonymBruker_*
Skrevet 17 juni 2010 - 19:04
Iah skrev 17 juni 2010 - 19:02:
Er det ring du har? Da jeg tok piercing i navelen ble det satt inn en ring. Den var ikke slik at den skulle skrus, men den måtte åpnes med tang. Gjorde det i samme studio hvor jeg tok piercingen og betalte ingenting for det.
Nei, det er en helt vanlig piercing med stang..
Skrevet 17 juni 2010 - 19:33
De som tar piercingen pleier å skru de skikkelig fast. Du må bare skru, og husk : Lefty - loosy, righty - tighty
Dersom du ikke får den opp selv så koster det ingenting å få noen på piercingstudioet til å skru den opp
Dersom du ikke får den opp selv så koster det ingenting å få noen på piercingstudioet til å skru den opp
Don't take life to seriously, you'll never get out alive
Skrevet 17 juni 2010 - 19:51
enten kan du stikke på piercing studioet å få dem til å hjelpe deg - ellers så kan du gjøre som jeg gjorde og bruke to små tenger - en til å holde piercingen med og en til å skru den opp (dette fikk jeg pappa til å gjøre.. funket fint)
~:♥:~
Min Blogg
InsaneMuch?
@ Blogspot.com
~:☼:~
#12 Gjest_Piercingslaven_*
Skrevet 29 november 2012 - 13:49
Ta på hansker av gummi/silikon (dette gjør grepet mye bedre).
Sjekk ut www.sandradrage.com - Hun er veldig dyktig, erfaren og trivelig Piercing artist og svarer helt sikkert på spørsmål.
P.S: Det er også en billig og bra nettbutikk der, med piercinger og andre smykker.
Sjekk ut www.sandradrage.com - Hun er veldig dyktig, erfaren og trivelig Piercing artist og svarer helt sikkert på spørsmål.
P.S: Det er også en billig og bra nettbutikk der, med piercinger og andre smykker.
Svar

0 bruker(e) leser dette emnet
0 medlemmer, 0 gjester, 0 skjulte brukere