Gå til innhold

Kvakseheimen


Sequax

Anbefalte innlegg

I dag tok jeg en graviditetstest og den viste GRAVID!

:strix:

Det var en helt utrolig følelse å lese ordene "gravid" på testen.

( tok Clearblue's digitale )

Jeg er gravid.

Jeg skal bli mamma.

Jeg venter barn.....

Februar 2011 :bolledeig:

Endret av Sequax
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!! :kghjerte:

Var det en av den typen som man kan se hvor langt på vei man er og? Synes de ser så gøye ut :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: Gratulerer så mye :strix:

Fantastisk følelse, er det ikke? Iblandet en god porsjon bekymring og forvirrende tanker - men mest av alt lykke. Jeg testet positivt på lørdag, egentlig bare for å forsikre meg om at det ikke hadde skjedd noe, siden vi egentlig skulle reist til Trondheim i dag for forsamtale til prøverørsbehandling. Men plutselig skulle det visst gå likevel, mot alle odds!

Gleder meg til å følge deg videre, hvis mine beregninger stemmer, så har jeg også termin i februar. Krysser fingrene for oss :tommelsmil:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer!! :kghjerte:

Var det en av den typen som man kan se hvor langt på vei man er og? Synes de ser så gøye ut :lol:

Tusen takk! :)

:ler: Nei, det var bare den digitale "idiotsikre" varianten. Det sto rett og slett Gravid, og ikke noe mer ;)

:strix: Gratulerer så mye :strix:

Fantastisk følelse, er det ikke? Iblandet en god porsjon bekymring og forvirrende tanker - men mest av alt lykke. Jeg testet positivt på lørdag, egentlig bare for å forsikre meg om at det ikke hadde skjedd noe, siden vi egentlig skulle reist til Trondheim i dag for forsamtale til prøverørsbehandling. Men plutselig skulle det visst gå likevel, mot alle odds!

Gleder meg til å følge deg videre, hvis mine beregninger stemmer, så har jeg også termin i februar. Krysser fingrene for oss :tommelsmil:

:klemmer:

Yay!!! En svangerskapskompis!! :strix:

En veldig forvirrende dag dette her...men jeg er så innmari lykkelig!!!!!! :hjerte:

Tenk at det er begynnelsen til et lite liv som driver og bobler der nede.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh....

Nå sitter jeg her aleine med tankene mine...endelig! Nærmeste familie har fått nyheten. Jeg og samboer satt som fjetret i hver vår stol og spiste pizza istad, og nå er han ute en tur.

Godt å sitte her og skue litt bort på graviditetstesten som hviler mot et glass på bordet med det fine vinduet sitt mot meg....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er surrealistisk og jeg tror nesten ikke det kommer til å gå opp for meg før vi faktisk sitter der med en liten godklump i armene.

Har dere prøvd lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er surrealistisk og jeg tror nesten ikke det kommer til å gå opp for meg før vi faktisk sitter der med en liten godklump i armene.

Har dere prøvd lenge?

Ja, er helt med deg der....

Nei, vi har ikke prøvd lenge i det hele tatt! Er en stund siden jeg gikk av prevensjon, men ingen skikkelig prøving før nå i det siste :)

PS! Får ikke til signaturen min, jeg...hvordan lager jeg sånn signatur som du har ? :)

Endret av Sequax
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ingen skikkelig prøving..? :gjeiper: Vel uansett hva dere gjorde så funket det ihvertfall :ler:

Ja det første tiden er litt surealistisk, man har lyst til å fortelle det til alle samtidig som man vet at man bør vente til det er gått lang nok tid. Husker jeg nærmest hadde lyst til å sette meg på et tak og rope det ut :fnise: Og så føler man seg så heldig som får lov til å oppleve noe sånt.

Bare pass ekstra godt på deg selv fremover og spis ofte! Fort gjort å bli svimmel med lavt blodtrykk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp:

VAH?

:hakeslepp:

men... oi.. hva... heh... atte... hmmm....

:hakeslepp:

OMFGHERREMINHATTINNIGRANSKAUENSÅKULT! :dåne:

Grattis! :klemmer:

PS: jeg ser du sliter med signaturen igjen. Skal jeg forklare? :fnise:

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ingen skikkelig prøving..? :gjeiper: Vel uansett hva dere gjorde så funket det ihvertfall :ler:

Ja det første tiden er litt surealistisk, man har lyst til å fortelle det til alle samtidig som man vet at man bør vente til det er gått lang nok tid. Husker jeg nærmest hadde lyst til å sette meg på et tak og rope det ut :fnise: Og så føler man seg så heldig som får lov til å oppleve noe sånt.

Bare pass ekstra godt på deg selv fremover og spis ofte! Fort gjort å bli svimmel med lavt blodtrykk ;)

Utrykksikonene er borte ? Hmfr.

Nei, vi har ikke prøvd skikkelig før i det siste...;) Men detta funka, ja!!! :)

Har ikke greid å holde meg....hele familien + alle nære venner vet allerede.........hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hakeslepp:

VAH?

:hakeslepp:

men... oi.. hva... heh... atte... hmmm....

:hakeslepp:

OMFGHERREMINHATTINNIGRANSKAUENSÅKULT! :dåne:

Grattis! :klemmer:

PS: jeg ser du sliter med signaturen igjen. Skal jeg forklare? :fnise:

HAHAHAHA!!!! Tusen takk!!

Ikke bare sliter jeg med signaturen...ikonene mine er borte også...har bare :) og ;) og det er fordi jeg lager dem manuelt....

Signature help, pleaaaase!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ufff, du er så kløne-søt :fnise:

Signaturhjelp:

- Gå inn på kontrollpanelet og "rediger signatur".

- Marker "Sequax sin graviditetsdagbok" (som du jo allerede har skrevet)

- Trykk på "Sett in lenke", det er den lille boksen med bilde av en lenke og et grønt plusstegn

- lim inn adressen til dagboka di

Burde funke ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pingting kom meg i forkjøpet. Jeg har også lyst til å si det til alle, men vi har bestemt oss for å holde tett til det har gått en stund til. Nærmeste familie vet det. Enn så lenge kan jeg jo bare si at jeg går på penicillin, det er jo faktisk sant. Det er en del sommeravslutninger fremover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pingting kom meg i forkjøpet. Jeg har også lyst til å si det til alle,

:haar: Uæææh, nå leste jeg de to setningene som en, også lurte jeg veldig på hvordan jeg kunne ha kommet deg i forkjøpet med å fortelle folk at du er gravid! Også fikk jeg litt panikk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ufff, du er så kløne-søt :fnise:

Signaturhjelp:

- Gå inn på kontrollpanelet og "rediger signatur".

- Marker "Sequax sin graviditetsdagbok" (som du jo allerede har skrevet)

- Trykk på "Sett in lenke", det er den lille boksen med bilde av en lenke og et grønt plusstegn

- lim inn adressen til dagboka di

Burde funke ihvertfall.

Huff...ja, jeg er ei skikkelig kløne med data....får ikke til å lime inn noenting som helst, jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ufff, du er så kløne-søt :fnise:

Signaturhjelp:

- Gå inn på kontrollpanelet og "rediger signatur".

- Marker "Sequax sin graviditetsdagbok" (som du jo allerede har skrevet)

- Trykk på "Sett in lenke", det er den lille boksen med bilde av en lenke og et grønt plusstegn

- lim inn adressen til dagboka di

Burde funke ihvertfall.

Skjønner ikke en dæmn sjit.....Fåkke til!!!! Og uttrykksikonene har forsvunnet, alle som en!!!!!!!!!

Hvor skal jeg lime inn adresse ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...