Hvis du har barn fra før, hva heter de?
-
La etterveksten være
-
Før samboerskapet
-
Gå ned i vekt denne høsten
-
Feel-good bøkene
-
Søndagsfnis
-
QUIZ: Hva kan du om høstmoten?
Hva skal barnet ditt hete?
Skrevet 31 mai 2010 - 20:20
Om jeg får en gutt skal han hete Davin (etter sin avdøde oldefar, david). Nå er jeg jo ikke gravid, men nåde barnefar om han ikke går med på det 
Jentenavn jeg liker er Meli (Oij, nå er jeg spent på om noen ser sammenhengen mellom Davin og meli :P )Tora, Frøy og Frøya.
Jentenavn jeg liker er Meli (Oij, nå er jeg spent på om noen ser sammenhengen mellom Davin og meli :P )Tora, Frøy og Frøya.
Katrine tester
- en blogg hvor jeg tester det jeg måtte komme over innenfor skjønnhetens verden. Både sminke, hudpleie og hår blir testet og evaluert.
- en blogg hvor jeg tester det jeg måtte komme over innenfor skjønnhetens verden. Både sminke, hudpleie og hår blir testet og evaluert.
#8 Gjest_AnonymBruker_*
Skrevet 31 mai 2010 - 20:24
Lykkelitenen skrev 31 mai 2010 - 20:20:
Om jeg får en gutt skal han hete Davin (etter sin avdøde oldefar, david). Nå er jeg jo ikke gravid, men nåde barnefar om han ikke går med på det 
Hvorfor ikke kalle ham David hvis han skal oppkalles etter en David? Alle kommer jo til å tro at Davin er skrivefeil.
Skrevet 31 mai 2010 - 20:26
Eg har to barn, men vil ikkje legge ut namna deira her sida begge namna er forhaldsvis skjeldne (i deira aldersgruppe) og eg tvilar på at mange andre har akkurat dei to namna på eit syskenpar. Vil ikkje bli gjenkjent... 
Eg ynskjer meg 2-3 barn til. Får eg ei jente, skal ho heite Karen. Får eg fleire jenter, er Johanne eller Ellen alternativer... Gutt blir nok Sverre eller Øystein.
Eg ynskjer meg 2-3 barn til. Får eg ei jente, skal ho heite Karen. Får eg fleire jenter, er Johanne eller Ellen alternativer... Gutt blir nok Sverre eller Øystein.
Skrevet 31 mai 2010 - 20:27
AnonymBruker skrev 31 mai 2010 - 20:24:
Venter ikke barn, men om jeg får en jente så skal hun nok hete Ariel.
Er ikkje det eit gutenamn? (sånn reit bortsett frå den lille havfruen?)
AnonymBruker skrev 31 mai 2010 - 20:24:
Hvorfor ikke kalle ham David hvis han skal oppkalles etter en David? Alle kommer jo til å tro at Davin er skrivefeil.
Same tenkte eg.
#11 Gjest_AnonymBruker_*
Skrevet 31 mai 2010 - 20:36
imli skrev 31 mai 2010 - 20:27:
Er ikkje det eit gutenamn? (sånn reit bortsett frå den lille havfruen?)
"Ariel is a very common first name for women (#1113 out of 4276) and a slightly less common last name for both men and women (#58728 out of 88799). (1990 U.S. Census)"
http://www.thinkbaby...meaning/0/Ariel
Skrevet 31 mai 2010 - 20:41
Denne tråden skal jeg følge med på. Håper mange kommer med gode forslag. Venter tvillinger av samme kjønn, men vet ikke hva det er enda.
Det jeg kan si er at jeg liker dobbeltnavn, selv om man ikke nødvendigvis trenger å bruke begge sånn i det vanlige.
Syns det er vanskelig å finne på fine guttenavn.
Jentenavn jeg liker er Andrea, Angelica, Airin og Maria
Det jeg kan si er at jeg liker dobbeltnavn, selv om man ikke nødvendigvis trenger å bruke begge sånn i det vanlige.
Skrevet 31 mai 2010 - 20:55
Sarah_83 skrev 31 mai 2010 - 20:41:
Denne tråden skal jeg følge med på. Håper mange kommer med gode forslag. Venter tvillinger av samme kjønn, men vet ikke hva det er enda.
Avsporing: Korleis veit du at dei er av same kjønn viss du ikkje veit kjønna?
*nysgjerrig*
1 Bruker(e) leser dette emnet
0 medlemmer, 1 gjester, 0 anonyme brukere
Annonse
Logg inn
Registrer deg
Hjelp

Multisitat