Gå til innhold

Pinlige ting barn sier og gjør!


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Jeg må bare fortelle hva poden på fire år gjorde!

I går ettermiddag var vi på besøk hos min gamle grandtante, og det var også en del andre fjerne slektinger til stede som vi ikke treffer så ofte. Så der sitter vi da, rundt kaffebordet og prater om løst og fast, da min sønn, som sitter i fanget til min grandtante, høyt og tydelig utbasunerer: "Pappa slår mamma og drar henne etter håret" :overrasket:

Dette stemmer selvsagt ikke i det hele tatt, det må være noe han har hørt enten på tv eller i barnehage, men stemningen ble så utrolig "awkward". Jo mer sambo og jeg forsøkte å avkrefte det hele, jo merkeligere ble det. I tillegg er sambo en svær og muskuløs mann full av tatoveringer, og ser nok noe skummel ut for gamle fruer :ler:

Noen flere som har noen gode historier å fortelle om pinlige ting barn har fortalt eller gjort?

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må bare fortelle hva poden på fire år gjorde!

I går ettermiddag var vi på besøk hos min gamle grandtante, og det var også en del andre fjerne slektinger til stede som vi ikke treffer så ofte. Så der sitter vi da, rundt kaffebordet og prater om løst og fast, da min sønn, som sitter i fanget til min grandtante, høyt og tydelig utbasunerer: "Pappa slår mamma og drar henne etter håret" :overrasket:

Dette stemmer selvsagt ikke i det hele tatt, det må være noe han har hørt enten på tv eller i barnehage, men stemningen ble så utrolig "awkward". Jo mer sambo og jeg forsøkte å avkrefte det hele, jo merkeligere ble det. I tillegg er sambo en svær og muskuløs mann full av tatoveringer, og ser nok noe skummel ut for gamle fruer :ler:

Noen flere som har noen gode historier å fortelle om pinlige ting barn har fortalt eller gjort?

Uff, for en situasjon!! :regn:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pharmadilla

Jeg må bare fortelle hva poden på fire år gjorde!

I går ettermiddag var vi på besøk hos min gamle grandtante, og det var også en del andre fjerne slektinger til stede som vi ikke treffer så ofte. Så der sitter vi da, rundt kaffebordet og prater om løst og fast, da min sønn, som sitter i fanget til min grandtante, høyt og tydelig utbasunerer: "Pappa slår mamma og drar henne etter håret" :overrasket:

Dette stemmer selvsagt ikke i det hele tatt, det må være noe han har hørt enten på tv eller i barnehage, men stemningen ble så utrolig "awkward". Jo mer sambo og jeg forsøkte å avkrefte det hele, jo merkeligere ble det. I tillegg er sambo en svær og muskuløs mann full av tatoveringer, og ser nok noe skummel ut for gamle fruer :ler:

Noen flere som har noen gode historier å fortelle om pinlige ting barn har fortalt eller gjort?

Haha, huff :P

Denne vil jeg ha i mine innlegg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da min eldste forklarte for alle i bursdagsselskapet at "Pappa og mamma hadde Pula 2 ganger de"

Hvor han da pekte på seg selv og lillebror. Var el rundt 4-5år gammel

Teknisk sett hadde han jo rett men pinling da vi hadde "tjukke" slekta på besøk

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte om en som opplevde at guttungen sa til barnehagepersonalet da han ble hentet av faren: "Pappa har stor tiss." Søtt, men litt pinlig for faren. :fnise:

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

min vennines lillerbror sa mye rart fra den dagen han begynte å snakke. vi vendte oss sånn nogelunde til det, men når min vennine fikk seg kjæreste i 17års alderen var ikke han klar over dette. lillebroren er en ganske etterpåklatt og var på denne tiden omtrent 4 år og brukte fortsatt bleier om natta. kjæresten skulle dusje og sier han kan ta me lillebror og dusje han samtidig og hjelpe på med pysj osv etterpå(dette var noe mor pleide å gjøre). greit sier vi, og tenker at dette kan bli morsomt. så vi stilte oss opp utenfor badedøra. samtalen der inne utartet seg omtrent sånn som dette her:

lillebror: du har små pupper!

kjæreste(noe satt ut over denne plutselige komentaren): jaa, men det har du også.

lillebror(hadde kikket litt ned over seg selv): ja okei da, men mamma ho har stoooore pupper.

kjæreste: heh, hun har større enn deg og meg i hvertfall ja.

lillebror: men vettu, når mamma dusjer så kommer det vannstråler utfra puppene hennes sånn(viser meg hendene) nesten som en fontene!

kjæreste: øhm ja okei...

lillebror: også har hun hår på tissen!

kjæreste: ja det er helt normalt...

lillebror: og når hun dusjer så renner det masse vann fra hårene, akkuratt som hun tisser!

kjæreste(nå tydelig flau): ehh ja okei...

de kom seg utav dusjen og fikk tørket seg, komentarene fortsatte og komme. så det endte med at vi måtte overta :ler:

jeg kan ikke annet enn å si at jeg forstår at han ikke synes det var så greit å få så intime opplysninger om moren til kjæresten. spesielt ikke når han kun hadde truffet moren en gang!

:skratte:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Jaa sånt er så morsomt.Jobbet i barnehage er periode.En mamma skulle levere ungen sin og de hadde med store søster.Hun jeg jobbet med hadde litt mage:)Da spurte hun lille jenta på 4 år har du en baby i magen?Og hun svarte henne med nei det er fett:)Moren ble kjempe flau,og jenta kom ikke mer inn i barnehagen hehehe:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niesen min som den gangen var litt over to år, proklamerte høyt og tydelig på butikken at Pappa pula meg!

Forklaringen var enkel, hun fortalte rett og slett bare at Pappa spylte meg (han hadde tulla med henne, og spylt etter henne med hageslangen) :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dainty

Min venninne hadde noen naboer over på kaffe mens småen lekte på rommet sitt (trodde hun). Plutselig kommer han løpende inn til de voksne i stua mens han vifter med et brukt damebind han har funnet i søppelkorga på badet :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marlo

Den yngste lillesøstra mi kom alltid med "bra" kommentarer.

Ei som jobbet på samme sted som faren hennes er ganske stor og rund, og fra den ene etasjen går det en slik spiraltrapp som er ganske trang.

Hun gikk opp den trappa med min lillesøster etter seg hvor hun bryter ut: "Skjønner ikke at du klarer å komme deg opp her jeg, så stor som du er!!"

Heldigvis er dette ei dame som klarer å le av det meste - også dette :fnise:

Ellers har jo en annen lillesøster flere ganger stått i butikken og med alvorlig ansikt sagt at mamma pleide å slå henne flere ganger om dagen. Dette er jo selvfølgelig ikke sant, men hele bygda hørte jo dette og ryktene var helt umulig å få avkreftet :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lolita___

Den yngste lillesøstra mi kom alltid med "bra" kommentarer.

Ei som jobbet på samme sted som faren hennes er ganske stor og rund, og fra den ene etasjen går det en slik spiraltrapp som er ganske trang.

Hun gikk opp den trappa med min lillesøster etter seg hvor hun bryter ut: "Skjønner ikke at du klarer å komme deg opp her jeg, så stor som du er!!"

Heldigvis er dette ei dame som klarer å le av det meste - også dette :fnise:

Ellers har jo en annen lillesøster flere ganger stått i butikken og med alvorlig ansikt sagt at mamma pleide å slå henne flere ganger om dagen. Dette er jo selvfølgelig ikke sant, men hele bygda hørte jo dette og ryktene var helt umulig å få avkreftet :/

Hehehe det siste der er så sant.Sånn er niesen min på 4 hun sier også sånne ting at mamma slår henne at hun skal melde fra til barnehagen.Hun er den mest bortskjemte ungen jeg vet om og har aldri blitt rørt.Hvor får de sånne ting fra??Det er jo litt skummelt at de lyver om sånne ting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lolita___

Kom på en ting til

Lillebror til pappa mamma og tante baksnakker deg hele tiden :skratte:

Lillebror til tante skal jeg vise deg hvor mamma og pappa gjemmer pengene sine?:)Han var 4 år da han sa dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marlo

Ja det er veldig skummelt, aner ikke hvor de får slikt fra.

Samme søster kunne fint si til mamma når mamma hadde bedt henne om noe som hun nektet å gjøre; "Ja, du får slå meg da som du alltid gjør, så kanskje jeg må gjøre det"

Og dette sier hun rett opp i ansiktet hennes :sukk:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er kanskje fordi de lærer at de ikke skal slå og at å slå er slemt. Så sier de at noen slår når de føler at de har vært slemme med dem (ikke fått den fineste barbiedokka, sjokolade, være oppe lenge o.l.)? Bare en teori.

Ellers har jeg fått høre:

barn: har du barn i magen?

jeg: nei.

barn: hvorfor har du pupper da?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

kom på en historie til, ikke så pinlig men morsom.

jeg jobbet i barnehage og ofte var det den yngste ungen som gikk sist, han var rundt 1 år.

det var sommer og jeg lå på gresset mens han satt ved siden av å hørte på musikk og lekte med noe pinner og greier.

så legger han seg ved siden av meg og sier han vil slappe av med meg, greit nok det. plutselig peker han på puppene mine og utbryter ganske høyt, ball!

han var veldig opptatt av ball i den perioden og synest det var utrolig gøy. jeg prøver å forklare at ja det ser ut som en ball men det er ikke en du kan leke med, for den henger fast. ungen blir kjempeskuffa og begynner nesten å grine, for det er jo en ball der!

ett par dager senere klarte han også å peke på puppene til en annen mor i barnehagen og ropte ball da også. hjelpes som jeg lo :ler:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mye morsomt her :D

for noen år siden hadde jeg med den nye kjæresten min på bursadags selvskap, da tantungen min på 7 oppdager dette utbryter hun høyt

"har du ny kjæreste IGJEN?"

jeg ble litt flau og svarte forsiktig "ja jeg har nok det"

fortsatte hun med "hvor mange kjærester har du egentlig hatt nå a?"

jeg hadde ikke hatt så mange som hun skalle ha det til, men jeg hadde bodd hos dem tidligere og hun anntok alltid at så fort jeg snakket med en fyr var vi kjærester...

samme jentungen kom noen år tidligere bort til meg på stranda hvor jeg satt med venninna mi. hun sa"hei anna, vil du komme bort på teppet vårt å få sex? vi har kjøpt masse sex vi" hun mente kjeks men kj lyden var visst litt vanskelig.

når jeg var veldig liten var jeg ikke veldig vandt med negere, så når jeg så en rett etter å ha begynnt i barnehagen utbrøt jeg høyt og tydelig

"HAN var MØKKETE han" og pekte. mamma var litt flau kan man si.

når jeg var med elskeren min på familiemiddag var broren hans på 8 veldig glad i meg.

i begynnelse var det kommenterer var ganske flørtete, jeg tok det ikke særlig seriøst, syntes bare det var litt søtt at han prøvde å ta over "dama" til sin nesten 20år eldre bror.

uttpå kvelden fortalte elskeren at vi skulle flytte sammen, da jeg hørte lillebroren hviske, litt for høyt, "Da blir're skikkelig knullings vettu" inn i øret på broren sin. jeg var for sjokket over språket på guttungen til å si noe.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:skratte: Mye bra gitt!

Fortalt av en venn: Pappan står og lager mat på morgenen naken. Inn kommer guttungen og BITER i penisen hans! Og bare går ut igjen som om ingenting hadde hendt.

2 timer senere i barnehagen. Med alvorlig, men fornøyd stemme: "pappa puttet tissen i munnen min idag."

Flau far....?

Mitt barn sa en gang på bussen veldig høy. "mamma, du pleier å slå meg du! der egentlig ikke lov!" ehh....nei jeg har aldri slått deg lille venn.

Annen gang på t-banen: " Oj han der var skikkelig neger, ikke bare litt!"- og pekte fornøyd på den nye oppdagelsen...hurra for meg..

I butikken. "hei du svarte mann!" (mannen var litt brunere enn etniske norske..)

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

I barnehagen hvor jeg jobbet kom det en voksen afrikansk mann innom en gang på et oppdrag, og barna hilse "hei, BRUN!". Han tok det pent han da :fnise: har egentlig mange gullkorn, men kommer ikke på noen flere akkurat nå.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

I forgårs var jeg på restaurant med familie og feiret et barnebarn som hadde fødselsdag. Vi hadde det riktig hyggelig, så helt ut av det blå sier niåringen høyt og tydelig: Mormor flørter med menn! :ler: Kelneren "vår" stod rett bak ham og ble tydelig lattermild, og ved et par sidebord var det noen som kikket litt ekstra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...