Jeg har nå skjønt at det virkelig er nødvendig med nesespray men jeg vet ikke hvulket merke jeg skal bruke?
Grunenn til at jeg ikek har kjøpt nesespray allerede er at jeg er ganske skjeptisk til dette fordi jeg har brukt "Nasakort tror jeg den het" nesespray to ganger før. Jeg begynte og blø neseblod begge gangene.
Sist gang tok jeg nesespray på morgenen på natten neste dag voknet jeg av blod smak i munnen. Først tenkte jeg at det bare var en drøm men så kjente jeg at det virkelig var blodsmak i munnen. Jag satte meg opp i senga og jeg begynte og fossblø neseblod, og det kom store mengder blod opp fra lungene hver gang jeg pustet inn luft fosset det ut blod og når jeg pustet ut kom det ikek ut luft bare blod. Se det for deg at du holder deg for munnen fordi kommer opp så mye blod og blodet renner da langs hendene dine og nedover rygen og det blir en kjempestor dam på gulvet. Jeg glemmer det aldri veggene gardinene vinduet og gulvet var fult av blod. Og når jeg nesten var ferdig og tørke opp skjedde det igjen
Selv tror jeg at jeg hadde blødd neseblod mens jeg sov og blodet hadde rent ned i lungene. Etter dette har jeg ikke brukt nesespray. Jeg har heller aldri bortsett fra når jeg har brukt nesespray vert plaget av neseblod...
Jeg burde kanskje kjøpe en mildere nesespray men det er viktig at den virker også noen råd eller tips? Noen som har opplevd noe lignende vedd bruk av nesespray?
Noen råd om nesespray jeg kan kjøpe på apotek som ikke er reseptbelagt?
Tusen takk