Gå til innhold

Isa gjør seg klar til bikinisesongen


IsaCathrine

Anbefalte innlegg

Da skal jeg starte en treningsdagbok tenkte jeg, for å prøve å holde motivasjonen oppe til å fortsette å trene. Er veldig godt i gang nå.

Kan jo starte med å presentere meg selv til dere som forhåpentligvis vil følge meg her:

Jeg er 21 år, bor i Tr.heim og er om få dager ferdigutdannet førskolelærer.

Formen er helt elendig, rett og slett.

Trente på Elixia før da jeg bodde hjemme, sammen med mamma, og har gått på dans i mange år, men da jeg flyttet til Tr.heim for snart tre år siden sluttet jeg med sånt. Har hele tiden tenkt at jeg skal begynne å trene her, men så langt har jeg ikke kommet.

I tilegg så er kostholdet ganske dårlig, noe som har ført til at jeg ser gravid ut :sjenert:

Det er noe jeg håper å bli kvitt før bikinisesongen, for "æ skjæms" som de sier her oppe :gjeiper:

Så kanskje dukker det opp litt kostholdsprat også.

Jeg har veldig lyst til å sette meg opp noen mål, slik at jeg kan se fremgang, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få til det. Hvordan kan jeg måle liksom. Kom gjerne med tips!!

Å sette opp noe fast treningsprogram som jeg skal følge funker neppe, siden det varierer sånn med skolen og formen min. Får vel kanskje prøve å sette meg noen mål i forhold til det også.

Uansett, nå er jeg motivert. Det begynner å bli vår, tror jeg, og det hjelper. Dessuten har jeg fått trent litt, og det er så godt.

Nei, nå må jeg slutte og skravle, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mandag:

Tur.

Tirsdag:

Tur.

Trening. Trente ca 20 minutter etter en film som heter "tøy ut og slapp av". Akkurat det der mer å slappe av har jeg ikke sett så mye til, hehe. Ganske slitsom trening faktisk. Kroppen var ikke helt i form i går, så jeg følte meg både svimmel og dårlig, men litt fikk jeg da til.

Onsdag:

Tur, nesten 60 minutter.

Skulle til å trene men så ville ikke filmen funke, så da ble det ikke noe av.

Syns jeg har vært ganske flink og ikke spist så mye unødvendig i det siste, selv om det finnes mye godt i skapene her (Handlet mens jeg var sulten på tirsdag - ikke smart!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...