Gå til innhold

Carries dagbok


-Carrie

Anbefalte innlegg

Da starer jeg atter en gang en dagbok, også får vi se hvor lang den blir denne gangen ;)

Litt om meg:

Livsglad jente i 20-årene som studerer, jobber, trener litt (skal bli flinkere på det området ja), og ellers det livet måtte by på :) Er i gang med mitt siste semester før jeg begynner å jobbe på "ordentlig", så denne dagboka kommer nok til å dreie seg en god del om det.

Velkommen til nye og gamle lesere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fortsatt noen måneder igjen som student, men jeg må innrømme at jeg oftere og oftere tenker på hvordan det blir når jeg blir ferdig.. Jeg elsker lister, og tenkte at jeg bare begynner med det med en gang ;)

Ting jeg ser frem til:

-At det kommer en fast sum inn på kontoen hver måned :)

-Få lære masse og jobbe sammen med flinke folk

-Være ferdig på jobb når jeg drar hjem. Slippe å bruke helger og kvelder til å lese.

Ting som jeg ser mindre lyst på:

-Å gå på jobb HVER dag

-Ingen mulighet til å bare ta en fridag hvis jeg føler for det.

-Kortere sommerferie, juleferie osv..

Men når alt kommer til alt, så må jeg innrømme at jeg mest gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snart ferdigutdanna eg óg, pluss at eg elskar lister! Så eg måtte nesten skrive noko lite her ;):fnise:

:vinke: God helg!

Endret av Samantha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart ferdigutdanna eg óg, pluss at eg elskar lister! Så eg måtte nesten skrive noko lite her ;):fnise:

:vinke: God helg!

Hei Samantha! Koselig at du stakk innom ;)

God helg til deg og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag morgen, min favoritt :D Nå skal jeg spise en lang frokost, ta en lang dusj, rusle litt i byen og treffe ei venninne, også blir det bursdagsfest i kveld :hoppe: Finfin lørdag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carrie og Samantha skriver i samme dagbok ;) (ja, nå har jeg også sett hele serien :) )

Ha en kjempefin lørdag! :klemmer:

Hehe, ja jeg tenkte på det :ler:

Åja, du har sett den nå ja :) Da må du nesten se filmen på nytt, siden du "kjenner" de nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale
Hehe, ja jeg tenkte på det :ler:

Åja, du har sett den nå ja :) Da må du nesten se filmen på nytt, siden du "kjenner" de nå ;)

Ja, jeg har tenkt tanken! Kanskje jeg må leie den en dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å fytti så dårlig jeg har vært i dag :fnise: Det blir lenge til neste gang jeg skal drikke alkohol!

:hoho:

Du, den har jeg hørt før!!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist mandag meldte jeg meg inn vektklubb.no og har telt kalorier som en helt hele uken :fnise: Vært veldig flink med sjokolade og faktisk ;) spiste en på lørdag, og det var alt av godteri jeg spiste sist uke. Så veide jeg meg i dag, og jeg har faktisk gått ned 1,9 kg!! :hoppe: Herregud, så glad jeg ble. Nå er jeg motivert til å ta fatt på en nye uke med kaloritelling ;)

Ellers har vi veldig lite forelesninger denne uka, så satser på å få lest en del :) blir vel jobbing og kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så koselig at du også har våknet opp fra dvalen! ;D Skal være flink til å skrive jeg også nå. :) Vi får oppmuntre hverandre på treningsfronten, for nå vil jeg ha tilbake den gode formen jeg var i i sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er!

Takk :)

Så koselig at du også har våknet opp fra dvalen! ;D Skal være flink til å skrive jeg også nå. :) Vi får oppmuntre hverandre på treningsfronten, for nå vil jeg ha tilbake den gode formen jeg var i i sommer!

Bra at du og skal være litt mer aktiv her inne :) ja, jeg trenger seriøst litt oppmuntring på treningsfronten!

Wow! Så superflink du er! det hjelper når man ser sånne resultater, altså! :jepp:

Jepp, det gjør det :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg akkurat spist middag og tror jeg må ta meg en bitteliten powernap før jeg gjør noe annet ;) var på plass på jobb 7.30, lenge siden jeg har vært oppe så tidlig :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...