Annonse
  • (15 Sider)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Siste »
  • Legg til favoritt
  • Du har ikke tilgang til å starte et nytt emne her
  • Du må logge inn for å svare

Purples lille lilla 2.0

#1 Brukeren er ikke pålogget   Purple Ikon

• Fast inventar
  • PipPipPipPip
  • Gruppe: Medlem
  • Ble medlem: 30-april 03

Skrevet 01 januar 2010 - 03:45

Nytt år, nye muligheter.

Dette er året jeg fyller 30...

#2 Brukeren er ikke pålogget   *Enigma* Ikon

• Verdensvant
  • PipPipPipPip
  • Ble medlem: 01-september 05

Skrevet 01 januar 2010 - 04:02

Takk for i kveld og takk for det gamle året. Utrolig glad og takknemmlig for at jeg har blitt kjent med deg, og det var utrolig koselig at du kom i dag.

Jeg klarte ikke å drikke folka ute sjarmerende i dag. :fnise: Vær litt glad for at du ikke klarte det heller. ;)

God natt, sov godt og drøm søtt! Ikke minst: Godt Nytt År! :hug:
Why be difficult, when with just a little more effort, you can be absolutely impossible?

Non est ad astra mollis e terris via

#3 Brukeren er ikke pålogget   Purple Ikon

• Fast inventar
  • PipPipPipPip

Skrevet 01 januar 2010 - 04:33

I like måte! Hadde en veldig fin kveld i kveld, med god mat og godt selskap. :)

Det skulle vel en god del alkohol til for å drikke beilerne dine sjarmerende da, mer alkohol enn sunt er! ;) Klarte vel egentlig ikke å drikke verken meg selv eller gutta der sjarmerende, men det er egentlig litt deilig å komme hjem og føle seg rimelig edru.

Sov godt du også, så ses vi nok på spinningsyklene på lørdag! :nigo: (Er veldig glad for "presset" du legger på meg, fortsett med det!)

#4 Brukeren er ikke pålogget   *Enigma* Ikon

• Verdensvant
  • PipPipPipPip

Skrevet 01 januar 2010 - 04:38

Vis innleggPurple skrev 01.01.2010 (03:33) :

Det skulle vel en god del alkohol til for å drikke beilerne dine sjarmerende da, mer alkohol enn sunt er! ;)

Jeg tror ikke all alkohol i verden kunne gjort de gutta der sjarmerende. :fnise: Herregud for noen gutter. Vel, vel. Man fikk da litt underholdning etterhvert, selv om det var noen paniske minutter da du og J var borte og jeg var desperat etter å komme meg vekk. ;)
Why be difficult, when with just a little more effort, you can be absolutely impossible?

#5 Brukeren er ikke pålogget   Wolfmoon Ikon

• B-Kjendis
  • PipPipPipPip
  • Ble medlem: 10-august 07

Skrevet 01 januar 2010 - 11:23

Godt nytt år, og takk for det gamle. Utrolig hyggelig å bli kjent med deg i året som gikk, og jeg håper på mye moro i året som kommer ;)

Gratulerer så mye med ny dagbok, deilig å starte med blanke ark (og farve stifter tæl ;)) :klemmer:

Sitat

Don't tell anyone, but on the pagan day of the sun god Ra, I kneel at the foot of an ancient instrument of torture and consume ritualistic symbols of blood and flesh.

#6 Brukeren er ikke pålogget   Fancy Nancy Ikon

• Sosial
  • PipPip
  • Ble medlem: 08-november 08

Skrevet 01 januar 2010 - 12:26

Godt nyttår!
og gratulerer med ny dagbok.

:klemmer:

#7 Brukeren er ikke pålogget   Purple Ikon

• Fast inventar
  • PipPipPipPip

Skrevet 01 januar 2010 - 12:44

Vis innlegg*Enigma* skrev 01.01.2010 (03:38) :

Jeg tror ikke all alkohol i verden kunne gjort de gutta der sjarmerende. :fnise: Herregud for noen gutter. Vel, vel. Man fikk da litt underholdning etterhvert, selv om det var noen paniske minutter da du og J var borte og jeg var desperat etter å komme meg vekk. ;)

Beklager at vi forsvant. J trengte røyk, og jeg kunne jo ikke sitte der alene... Det så jo ut som du hadde det veldig koselig! :gjeiper:

Vis innleggWolfmoon skrev 01.01.2010 (10:23) :

Godt nytt år, og takk for det gamle. Utrolig hyggelig å bli kjent med deg i året som gikk, og jeg håper på mye moro i året som kommer ;)

Gratulerer så mye med ny dagbok, deilig å starte med blanke ark (og farve stifter tæl ;)) :klemmer:

I like måte! Håper du hadde en fin kveld i går. :klemmer:

Mammas horn og en deilig kopp kakao... Det må vel være en fin start på det nye året? Jeg kjøpte denne på flyplassen da jeg var i London. Det er små sjokoladeflak som man har i varm melk og så blir det kakao. Har bare prøvd den et par ganger før, men ikke vært helt fornøyd. Syns ikke den er søt nok, så jeg har hatt oppi litt vaniljesukker. Og jeg har jo klart å ha oppi for lite sjokolade. Det står 5 teskjeer "pr mug", og av en eller annen grunn har jeg tenkt at det er pr mugge. Men da jeg skulle lage meg litt nå, innså jeg jo at det er pr krus! Da ble det andre boller da! ;) Så hvis man har nok sjokolade og litt vaniljesukker oppi... :kaffekopp: Synd jeg ikke kjøpte ekstra melk i går. ;)

Ser på tv, og det var et innslag fra TV shop. Tror jeg har funnet veien til å bli slank! Ab Circle Pro! Det er lett å bli slank med den! Ei dame hadde gått ned 35 kilo! Ler meg ihjel. Skjønner ikke at folk går på det. Greit nok, den trener sikkert et par muskler, men det skal litt mer til.

Det beste er egentlig reklame for diverse slankepiller, der personer står fram og har gått ned hundrevis av kilo, bare ved å bruke pillene. Og så står det med liten skrift "Kombinert med mosjon og sunt kosthold". Ja, hva tror du egentlig gjorde utslaget liksom?!

Jaja, i dag er første dagen i det nye året. Jeg skal ikke gjør så mye spesielt. Skal ta meg en tur ut etterhvert. Har hatt så lyst til å gå meg en tur og kjøpe meg en latte, så det skal jeg gjøre. Hvis det er mulig å få seg en latte i dag da. Det er mulig det er stengt overalt? Vi får se. :)

#8 Brukeren er ikke pålogget   Purple Ikon

• Fast inventar
  • PipPipPipPip

Skrevet 01 januar 2010 - 12:46

Vis innleggFancy Nancy skrev 01.01.2010 (11:26) :

Godt nyttår!
og gratulerer med ny dagbok.

:klemmer:

Der kom du imellom! Godt nyttår til deg også! :klem:

#9 Brukeren er ikke pålogget   *Enigma* Ikon

• Verdensvant
  • PipPipPipPip

Skrevet 01 januar 2010 - 13:42

Vis innleggPurple skrev 01.01.2010 (11:44) :

Beklager at vi forsvant. J trengte røyk, og jeg kunne jo ikke sitte der alene... Det så jo ut som du hadde det veldig koselig! :gjeiper:
I like måte! Håper du hadde en fin kveld i går. :klemmer:

Mammas horn og en deilig kopp kakao... Det må vel være en fin start på det nye året? Jeg kjøpte denne på flyplassen da jeg var i London. Det er små sjokoladeflak som man har i varm melk og så blir det kakao. Har bare prøvd den et par ganger før, men ikke vært helt fornøyd. Syns ikke den er søt nok, så jeg har hatt oppi litt vaniljesukker. Og jeg har jo klart å ha oppi for lite sjokolade. Det står 5 teskjeer "pr mug", og av en eller annen grunn har jeg tenkt at det er pr mugge. Men da jeg skulle lage meg litt nå, innså jeg jo at det er pr krus! Da ble det andre boller da! ;) Så hvis man har nok sjokolade og litt vaniljesukker oppi... :kaffekopp: Synd jeg ikke kjøpte ekstra melk i går. ;)

Haha, veldig koselig ja! :gjeiper: "Oi, it-konsulent, da er du liksom sånn smart og har sånn utdannelse og har jobba masse for å komme dit du er du da, liksom?" :ler:

Han eine av dem skal ha for forsøket da:
- Kan jeg få spørre om du vil danse?
- Jada, bare å spørre i vei det. *smile søtt*
- Vil du danse?
- NEI!
- Jammen ... du sa jo jeg kunne spørre om du ville danse?
- Ja, men jeg sa ikke at jeg kom til å si ja. :sjarmor:

:ler:

Den sjokoladegreia hørtes utrolig god ut! Sånn må jeg se om jeg finner! Her går det i film og akkurat nå rundstykker og kaffe. Kos deg masse i dag, så møtes vi på spinning i morgen! :klemmer:

#10 Brukeren er ikke pålogget   Nótt Ikon

• A-Kjendis
  • PipPipPipPipPip
  • Ble medlem: 10-juni 08
  • Kjønn:Kvinne

Skrevet 01 januar 2010 - 15:25

Godt nytt år!!! :klem: Veldig hyggelig å bli kjent med deg.

#11 Gjest_Problematique_*

• Gruppe: Gjester

Skrevet 01 januar 2010 - 16:20

Godt nytt år Purple :klemmer: Har vært kjempehyggelig å bli kjent med deg så langt, og gleder meg til enda et år og kanskje mange fler også!

PS: Regner med heidundrande fest på bursdagen din i år da?

#12 Brukeren er ikke pålogget   Purple Ikon

• Fast inventar
  • PipPipPipPip

Skrevet 01 januar 2010 - 19:55

Vis innleggNótt skrev 01.01.2010 (14:25) :

Godt nytt år!!! :klem: Veldig hyggelig å bli kjent med deg.

Vis innleggProblematique skrev 01.01.2010 (15:20) :

Godt nytt år Purple :klemmer: Har vært kjempehyggelig å bli kjent med deg så langt, og gleder meg til enda et år og kanskje mange fler også!

PS: Regner med heidundrande fest på bursdagen din i år da?

Godt nyttår til dere også! Er glad for å ha blitt kjent med dere også. Hvem skulle tro at KG kunne bringe så mange bra jenter inn i livet mitt!

Må vel markere bursdagen min på et eller annet vis ja. Er litt usikker på om jeg skal ha heidundrande fest eller litt mer rolig. Tror ihvertfall ikke det blir like stor fest som innflytningsfesten. Det ble litt mange mennesker. Tror bursdagen skal feires med litt færre og nærere venner. Har faktisk bursdag på skjærtorsdag i år, så da regner jeg med at jeg er på hytta eller hjemme med familien. Får ta en fest etter påske en gang! :)

Nå har jeg vært ute og gått en tur i kulda. Det var kaldt, men deilig. Gikk innom Narvesen og kjøpte et par blader. Det er ikke så mye å se på tv, så da er det koselig å sitte i godstolen og lese litt istedet. Leste ferdig boka mi i stad, og gidder ikke begynne på ei ny nå. Fint med litt lett fordøyelig bladstoff!

#13 Gjest_Rekaaa_*

Skrevet 01 januar 2010 - 21:00

:klemmer: Her vil jeg følge med! Godt nytt år til deg Purple!

#14 Brukeren er ikke pålogget   Purple Ikon

• Fast inventar
  • PipPipPipPip

Skrevet 01 januar 2010 - 21:08

Vis innleggRekaaa skrev 01.01.2010 (20:00) :

:klemmer: Her vil jeg følge med! Godt nytt år til deg Purple!

Vellkåmm! Godt nyttår! :klem:

#15 Brukeren er ikke pålogget   Nique Ikon

• C-Kjendis
  • PipPipPip
  • Ble medlem: 30-august 08
  • Kjønn:Kvinne

Skrevet 01 januar 2010 - 22:48

Godt nytt år :klemmer:
Henger fremdeles med jeg :)
Nique

Min dagbok

Postet bilde

#16 Brukeren er ikke pålogget   Purple Ikon

• Fast inventar
  • PipPipPipPip

Skrevet 02 januar 2010 - 00:58

Vis innleggNique skrev 01.01.2010 (21:48) :

Godt nytt år :klemmer:
Henger fremdeles med jeg :)

Godt nyttår! :klem: Bra du henger med! :nigo:

#17 Brukeren er ikke pålogget   Purple Ikon

• Fast inventar
  • PipPipPipPip

Skrevet 02 januar 2010 - 19:35

Jupp jupp, da har vi startet det nye sunne året. Har vært på spinning i dag, og nå spiser jeg en deeeeilig middag. Steike, jeg er god til å lage mat! Kjøpte masse grønnsaker på torsdag, så nå spiser jeg min signaturrett, nemlig kyllingfilet skåret i biter stekt sammen med diverse grønnsaker, med nudler til.

Skulle egentlig vært hos et vennepar i kveld, men har meldt avbud. Formen er ikke på topp. Våkna og var snufsete i dag, og følte meg ikke spesielt mye bedre etter spinninga, så da valgte jeg å bli hjemme. Det hadde sikkert vært hyggelig, men søstrene til venninna mi skal også dit, og de er veldig nære venner alle sammen, men jeg kjenner dem ikke, og da må jeg være i humør til å være sosial om det skal bli noe bra. Er ikke helt i sånn humør og form nå, så da blir det sofa og Helnøtt! ;)

#18 Gjest_lucy d-.-b_*

Skrevet 03 januar 2010 - 04:14

*få på lista* :hug:

#19 Brukeren er ikke pålogget   Purple Ikon

• Fast inventar
  • PipPipPipPip

Skrevet 03 januar 2010 - 20:39

Søndag kveld og slutten på en lang juleferie. I morgen er det på'n igjen, med tidlige morgener og hele dager foran pc'en mens man prøver å få i gang hjernen igjen. Føler ikke jeg er helt klar for det ennå. Eller...det er jo alltid litt godt å komme i gang igjen. Få litt rutiner på livet igjen, både trenings-, mat- og jobbmessig. Treffe folk igjen.

Er allerede invitert på to fester i januar, så da ser det ut til at det sosiale livet også går sin gang. Den første er nå til lørdag, og da passer det jo fint at jeg skal til frisøren på fredag! ;)

Skulle ha farget håret for lenge siden. Har utvasket farge med mye ettervekst nå. Kjedelig farge. Frisøren min har lyst til å farge håret mitt mørkt, og jeg er helt enig. Bare ikke så mørkt som jeg fikk det til med hjemmefarginga mi i vår! :ler: Må få klippet meg litt også. Venter fremdeles på at håret på toppen skal bli lenger, og da må jeg klippe håret i nakken og på sidene innimellom, for å jevne det ut. Og så tror jeg at jeg skal ha lugg igjen. Frisøren min ville gjerne at jeg skulle beholde den sist jeg var der, men jeg var fast bestemt på å klippe den litt mer skrått. Nå vil jeg ha rett lugg. Det blir uansett deilig å få litt orden på sveisen igjen!

Ellers har jeg store planer for trening til uka. Skal ha treningsfri i morgen, siden jeg nå har vært på spinning to dager på rad. Har lyst til å ta meg en tur på salg. Skal egentlig ikke ha noe, og jeg skal prøve å spare litt fremover, men det er jo lov å kikke litt! :)

Kjøpte meg utebukse i går. Har bare tjukk skibukse som passer i bakken. Den er for varm til å gå på tur med, så jeg fant ut at jeg trengte en litt tynnere. Ikke at jeg går så mye langrenn, men den er fin å bruke til gå-på-beina-tur også, både om våren, høsten og vinteren. Er veldig fornøyd, bortsett fra at de ikke har klart å ta av alarmen da...

Den peip ikke da jeg gikk ut av butikken, og jeg var innom andre butikker på senteret også etterpå, uten at det peip der heller. Men da jeg kom inn på matbutikken peip det, både på vei inn og ut. Da jeg kom hjem fant jeg ut at alarmen fremdeles satt på. Den er plassert utrolig idiotisk, inni lomma, så det er kanskje ikke så rart at de ikke har lagt merke til den, men det er jo rart at det ikke peip da jeg gikk ut! Utrolig irriterende. Det betyr at jeg må gå tilbake i morgen og be dem ta den av. Bra jeg har kvitteringa!

#20 Gjest_Problematique_*

Skrevet 03 januar 2010 - 21:04

Åh, irriterende med alarm som sitter igjen! Fryktelig merkelig plassert, uten tvil..

Syntes rett lugg kledde deg kjempebra, så helt enig i at du burde få det igjen :jepp: Men skjønner at du ikke vil ha det fullt så mørkt som i våres, for det ble litt for hardt til deg.

• (15 Sider)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Siste »
  • Du har ikke tilgang til å starte et nytt emne her
  • Du må logge inn for å svare

1 Bruker(e) leser dette emnet
0 medlemmer, 1 gjester, 0 anonyme brukere

n
Annonse