Gå til innhold

Fikk severt pølse i lompe til julemiddag!


Gjest Sjokkert

Anbefalte innlegg

Gjest Sjokkert

Var bedt til et vennepar av meg i kveld.Jeg er singel og skulle egentlig være alene i jula så jeg ble takknemlig for invitasjonen.

Jeg fikk sjokk da julemiddagen kom på bordet: wienerpølse i lompe med Idun pølsesennep og Idun ketchup!! Ingenting annet ved siden av..

Juledrikke besto av Fun-light saft med bringebærsmak.

"Dessert" var potetgull...

Det er lenge siden jeg har blitt så skuffet.Jeg fatter ikke at voksne mennesker kan servere noe slikt.

Jeg mener ikke å være utakknemelig, men dette synes jeg var helt bak mål. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror faktisk jeg hadde daua ta skuffelse sjæl!! Julaftan er en dag i året der jeg krever en julemiddag, om de så er fjordland sin altså! Lager sjøl hvert år. Nei dette går ikke an.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Himmel, du kunne være alene eller være med noen andre. Og så klager du over at du fikk mat? Hva var viktigst her? mat eller selskap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sjokkert
Tror faktisk jeg hadde daua ta skuffelse sjæl!! Julaftan er en dag i året der jeg krever en julemiddag, om de så er fjordland sin altså! Lager sjøl hvert år. Nei dette går ikke an.

Jeg ble rimelig satt ut ja.Jeg er ikke kjempebundet av tradisjoner så må ikke absolutt ha ribbe,kalkun eller pinnekjøtt,men en middag med litt høytidspreg hadde jeg forventet i hvertfall.Kunne ha kost meg med kylling,hjemmelaget gryterett eller noe fisk.Ja til og med vegetarkost, og jeg forventer heller ikke dyr mat,men pølser i lompe????Takker nei dersom de inviterer meg igjen for å si det sånn. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Takker nei dersom de inviterer meg igjen for å si det sånn. :fnise:

Jammen heldig du som har så mye venner at du kan velge vekk de som tar vare på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble rimelig satt ut ja.Jeg er ikke kjempebundet av tradisjoner så må ikke absolutt ha ribbe,kalkun eller pinnekjøtt,men en middag med litt høytidspreg hadde jeg forventet i hvertfall.Kunne ha kost meg med kylling,hjemmelaget gryterett eller noe fisk.Ja til og med vegetarkost, og jeg forventer heller ikke dyr mat,men pølser i lompe????Takker nei dersom de inviterer meg igjen for å si det sånn. :fnise:

Neste gang inviterer DU og viser hvordan det gjøres :):fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokkert
Jammen heldig du som har så mye venner at du kan velge vekk de som tar vare på deg.

Jeg har absolutt ikke tenkt til å velge de vekk,men "julemiddag" spiser jeg ikke der igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokkert
Neste gang inviterer DU og viser hvordan det gjøres :):fnise:

Vurderer det faktisk.De er hyggelige mennesker så jeg feirer gjerne jul sammen med dem(bare jeg slipper å spise julemiddag hjemme hos dem en gang til).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Jeg har absolutt ikke tenkt til å velge de vekk,men "julemiddag" spiser jeg ikke der igjen.

Ergo de er ikke gode nok til å holde deg med selskap i julen. Ergo du velger de vekk. Skulle gjerne hatt en slik luksus at jeg kunne skyve fra meg mennesker som trives i mitt selskap.

Kjenner at du rett og slett byr meg i mot som menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sjokkert
Ergo de er ikke gode nok til å holde deg med selskap i julen. Ergo du velger de vekk. Skulle gjerne hatt en slik luksus at jeg kunne skyve fra meg mennesker som trives i mitt selskap.

Kjenner at du rett og slett byr meg i mot som menneske.

Jeg skyver de ikke vekk.Jeg ber dem gjerne hjem til meg i julen sånn som en her foreslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmel, du kunne være alene eller være med noen andre. Og så klager du over at du fikk mat? Hva var viktigst her? mat eller selskap?

Dette kommer fra mannen som klager over at han fikk julegaver? :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ergo de er ikke gode nok til å holde deg med selskap i julen. Ergo du velger de vekk. Skulle gjerne hatt en slik luksus at jeg kunne skyve fra meg mennesker som trives i mitt selskap.

Kjenner at du rett og slett byr meg i mot som menneske.

Altså, hun skyver dem jo ikke vekk!! Tenk deg at hun tar en tur innom, med julemat hun og de liker, og en oppskriftsbok

"la oss lage jul i år SAMMEN :)" Åh, det har jeg gjort med mine venner, første gang vi tok i ei svineribbe, brant svoren, svidde kålrotsstappen og hva ikke. Men gud så gøy vi hadde det, lo hele kvelden og spiste det som var etendes på kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synd at de glemte å informere deg om at de mer eller mindre egentlig "bare dreit i hele jula". Du burde ha blitt mer forberedt på dette, tenker jeg.

Men aftenen ble vel koseligere enn bare ved å sitte alene likevel...?? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva serverer de ellers i året hos dine venner?

Jeg har hatt mange julekvelder med pizza graniosa og ingen har blitt fornærmet, men da har vi bodd i kollektiv eller vært så nære at ingen har blitt sure i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Dette kommer fra mannen som klager over at han fikk julegaver? :hakeslepp:

Husk, jeg gav beskjed om at jeg IKKE ville ha gaver. Jeg valgte å være alene. TS har valgt å ta imot en invitasjon om selskap på julaften og klager sin arme nød. To helt forskjellige ting.

Altså, hun skyver dem jo ikke vekk!! Tenk deg at hun tar en tur innom, med julemat hun og de liker, og en oppskriftsbok

"la oss lage jul i år SAMMEN :)" Åh, det har jeg gjort med mine venner, første gang vi tok i ei svineribbe, brant svoren, svidde kålrotsstappen og hva ikke. Men gud så gøy vi hadde det, lo hele kvelden og spiste det som var etendes på kvelden.

Men hun gjorde ikke det... Hun klager over at hun faktisk fikk mat.

Hm, ja, BESTEM deg, bittre gubbe.

Se over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...