Gå til innhold

Krangel med dverg


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Faen heller, jeg sitter i kassa. Og i går kommer en en dverg inn, av minste sort, ikke stort mer enn en 90 centimeter lang. Legger på varene, en etter en, og så når hun er ferdig skal hun betale. MED KORT, oi, kortautomaten var visst litt for høyt oppe, så dvergkjærringa blir sur som faen og spør meg om jeg kan løfte den ned. Nei, det kan jeg ikke, ledningen er for kort. Men i stedet henter jeg en liten totrinns stige, og så begynner hu å syte på "det skal være tilpasset alle forskjellige størrelser, universell utforming eller noe skit, bla bla bla bla bla".. veit du hvor mange ganger hver eneste dag jeg får tilbud om løsninger som denne (stigen) for å få betalt?

KLAGING, KLAGING, KLAGING OG MERE KLAGING, jeg sitter i kassa og har gjort mitt beste, men hun føler for å syte som faen hele veien igjennom selv om jeg gjør mitt beste. Jeg kommenterer det og hu truer med å sende en eller annen jævla dvergorganisasjon etter meg

Spørsmålet mitt er, om du får problemer 10 ganger daglig med å betale med kort. HVORFOR I HULESTE HELVETTE KAN DU IKKE HA MED DEG KONTANTER I STEDET?! Hvorfor skal hele Norge tilpasse seg deg, hvorfor skal hele norge bli lavere når du helt enkelt kan gå i banken eller minibanken, ta ut noen faen penger å slutte og syntes så forbanna synd i deg selv.

Fra nå av hater jeg dverger, ei så sur dame har jeg aldri møtt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får virkelig sympati med deg når du fremlegger saken din slik du gjør. Du høres veldig sympatisk ut, og som om du har strukket deg langt og vært både høflig, respektfull og behjelpelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde ALDRI jobbet i et service yrke med den innstillinga der altså!!

Tull, sånn cirka alle som handler med meg både smiler tilbake, hilser, prater drit og ler når de kommer til meg, sier uppfordret hade når de går gjør de og (altså de sier det før jeg sier det) når de går. Jeg er perfekt for serviceyrke på grunn av at jeg er en gledesspreder, å møte meg gjør dagen din litt bedre, og det er også derfor jeg blir så forbanna på små gnomer som går rundt og sprer negativ stemning på grunn av at de heller vil syte om dvergrettigheter enn å ta ut noen kontanter å gjøre det beste av sin egen situasjon!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør du med folk som sitter i rullestol da? Behandler de på samme måte?

Har måttet ta ned bankterminalen flere ganger i kassa, er ikke noe problem det.

Dessuten heter det ikke dverg... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva gjør du med folk som sitter i rullestol da? Behandler de på samme måte?

Har måttet ta ned bankterminalen flere ganger i kassa, er ikke noe problem det.

Dessuten heter det ikke dverg... :roll:

Hva skal du kalle dem da? Gnomer?

TS sa også at ledningen var for kort til å ta ned bankterminalen, sitter selv i kasse og skjønner henne godt siden jeg ikke kan flytte min heller.

Problemet her er den jævla gnomen som går rundt dagen lang og klager i stedet for å ta med seg kontanter eller for eksempel ta ut penger i kassa og derfor bare måtte betale der en gang. Typiske folk du møter fra tid til annen som ikke er på utkikk etter å gjøre noe annet enn å klage og syte i stedet for å jobbe aktivt mot å forbedre livet sitt litt, men heller vil grave seg ned i sin egen møkk. Sånne har jeg ingenting til overs for

Og hva faen kan vel den som sitte i kassa gjøre med problemer som dette uansett, i de fleste tilfeller ikke en dritt.

Endret av toth
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sykeste dumme TS!!!

For en dum tråd, håper dette er troll! For makan til instilling og umodenhet skal man lete lenge etter. Håper nesten sjefen din ser dette og sparker deg på flekken! Hvis du snakket sånn til henne skjønner jeg godt hun fikk lyst til å sende folk på deg for du er ekkel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet mitt er, om du får problemer 10 ganger daglig med å betale med kort. HVORFOR I HULESTE HELVETTE KAN DU IKKE HA MED DEG KONTANTER I STEDET?! Hvorfor skal hele Norge tilpasse seg deg, hvorfor skal hele norge bli lavere når du helt enkelt kan gå i banken eller minibanken, ta ut noen faen penger å slutte og syntes så forbanna synd i deg selv.

Fra nå av hater jeg dverger, ei så sur dame har jeg aldri møtt!

Og hvordan skulle hun fått tatt ut kontanter hvis alle er som deg? Tror du hun rekker opp til minibanker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvordan skulle hun fått tatt ut kontanter hvis alle er som deg? Tror du hun rekker opp til minibanker?

Hva? Men hvorfor heter det minibank da? :klø:

:fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_gjest_*
Faen heller, jeg sitter i kassa. Og i går kommer en en dverg inn, av minste sort, ikke stort mer enn en 90 centimeter lang. Legger på varene, en etter en, og så når hun er ferdig skal hun betale. MED KORT, oi, kortautomaten var visst litt for høyt oppe, så dvergkjærringa blir sur som faen og spør meg om jeg kan løfte den ned. Nei, det kan jeg ikke, ledningen er for kort. Men i stedet henter jeg en liten totrinns stige, og så begynner hu å syte på "det skal være tilpasset alle forskjellige størrelser, universell utforming eller noe skit, bla bla bla bla bla".. veit du hvor mange ganger hver eneste dag jeg får tilbud om løsninger som denne (stigen) for å få betalt?

KLAGING, KLAGING, KLAGING OG MERE KLAGING, jeg sitter i kassa og har gjort mitt beste, men hun føler for å syte som faen hele veien igjennom selv om jeg gjør mitt beste. Jeg kommenterer det og hu truer med å sende en eller annen jævla dvergorganisasjon etter meg

Spørsmålet mitt er, om du får problemer 10 ganger daglig med å betale med kort. HVORFOR I HULESTE HELVETTE KAN DU IKKE HA MED DEG KONTANTER I STEDET?! Hvorfor skal hele Norge tilpasse seg deg, hvorfor skal hele norge bli lavere når du helt enkelt kan gå i banken eller minibanken, ta ut noen faen penger å slutte og syntes så forbanna synd i deg selv.

Fra nå av hater jeg dverger, ei så sur dame har jeg aldri møtt!

Det sitter noen rare folk i kassene ja. De fleste er ok, men noen sånne som deg. Herregud! Bare å omtale damen som dvergkjærringa!

At en kortautomat ikke har lang nok ledning til å kunne løftes ned til kortvokste og for eksempel rullestolbrukere, burde du informert butikksjefen om. Vedkommende ville forhåpentligvis hatt en annen innstilling til problemet enn hva du har. Antagelig ikke noe vanskelig å løse, men er man frisk og rask tenker man ikke over hva enkelte småting kan bety av vanskeligheter for funksjonshemmede. Blir man gjort oppmerksom på det, vil nok de fleste butikkinnehavere og andre i serviceyrker gjøre sitt for å løse problemet.

Jeg pleier ikke ønske vonde ting over mine medmennesker, men at du ville hatt godt av å ende i rullestol for en periode for å oppleve problemer på kroppen, mener jeg faktisk.

Å ønske at en ond fe en natt kom til deg og forvandlet deg til "dverg", er vel for mye å håpe på! :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei,

Jeg forstår hvordan det kan være. Jeg kan bli satt ut både av eldre folk, folk med krykker, rullestol, selv de med barnevogn, de med astma, de som er intolerante for visse varer og skal forlange at jeg kan alle ingredienser i alle varer, fordi de ikke gidder å lese selv... osv.

Det er faktisk folk som lever av å gjøre hverdan sur for andre, enten man er normal eller handicap. De skal klage og true med både det ene og det andre, og det er selvsagt alltid din feil, det er alltid noe gærent med serviceinnstillingen din enn deres holdning.

Men det er litt feil å stemple kortvokste folk.

Jeg syns det blir bare vanskeligere å være så serviceinnstillt som mulig når folk bare syter konstant, og dessverre når en kommer og skal til og med gi deg en leksjon i hvordan ting skal være, selv om de er urimelige, så ødelegger det dessverre humøret, særlig kan det gå utover en annen kunde som er blid og hyggelig, men da er du så forbannet at...!!

Enkelte ganger når en kunde kommer for å kverulere og lage et lite helvete, kan jeg få sympati fra neste kunde, og da kan vi sammen bare le av hele situasjon.

Men sånn er nå det.... Det hender at jeg selv kan klage på servicen, men da når regler blir brutt, da kan jeg være ordentlig sur... og som oftest angrer jeg på mye av det jeg sier.

Poenget er at, man finner alltid både blide og gretne mennesker. Enten det er noe galt med de eller ikke!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var bare trist å lese... STYGG du er trådstarter! Kom deg ut av service yrket. du har INGENTING å gjøre der når du behander noen av samfunnets mest sårbare på en slik måte.

Det er din opgave å strekke deg , på tross av sure kommentarer el fordi DU ikke har evne til å finne løsninger på problemet. At du er så flott og positiv i andre sammenhenger med kunder er umulig å tro. Det eneste du kan gjøre er å ydmykt si opp, og fortelle at denne jobben var for mye for deg (og humøret ditt.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen heller, jeg sitter i kassa. Og i går kommer en en dverg inn, av minste sort, ikke stort mer enn en 90 centimeter lang. Legger på varene, en etter en, og så når hun er ferdig skal hun betale. MED KORT, oi, kortautomaten var visst litt for høyt oppe, så dvergkjærringa blir sur som faen og spør meg om jeg kan løfte den ned. Nei, det kan jeg ikke, ledningen er for kort. Men i stedet henter jeg en liten totrinns stige, og så begynner hu å syte på "det skal være tilpasset alle forskjellige størrelser, universell utforming eller noe skit, bla bla bla bla bla".. veit du hvor mange ganger hver eneste dag jeg får tilbud om løsninger som denne (stigen) for å få betalt?

KLAGING, KLAGING, KLAGING OG MERE KLAGING, jeg sitter i kassa og har gjort mitt beste, men hun føler for å syte som faen hele veien igjennom selv om jeg gjør mitt beste. Jeg kommenterer det og hu truer med å sende en eller annen jævla dvergorganisasjon etter meg

Spørsmålet mitt er, om du får problemer 10 ganger daglig med å betale med kort. HVORFOR I HULESTE HELVETTE KAN DU IKKE HA MED DEG KONTANTER I STEDET?! Hvorfor skal hele Norge tilpasse seg deg, hvorfor skal hele norge bli lavere når du helt enkelt kan gå i banken eller minibanken, ta ut noen faen penger å slutte og syntes så forbanna synd i deg selv.

Fra nå av hater jeg dverger, ei så sur dame har jeg aldri møtt!

Skjønner at du ble sint da hun kjefter på deg når du gjør ditt beste, men hun har ett poeng. Det burde være tilrettelagt til alle. Men på den annen side har jeg aldri i mitt liv sett en dverg. Eller jo men ikke så liten så hvor ofte kommer en i en slik situasjon.

Jeg syns du bør fortelle sjefen om dette så kan han/hun eventuelt tenke over om dere trenger en kort betale ting som kan strekkers ut og ned til de små. Slik de har på drive thrhough på McDonalds.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...