kisskissbangbang skrev 28.11.2009 (21:33) :
Da jeg leste det du skrev i hovedinnlegget ditt fikk jeg sympati med deg, og kunne skjønne følelsene du (dvs. jeg oppfattet at du) slet med. Men det var da du enda framsto som en søt og hyggelig jente. Nå synes jeg du høres ut som en drittunge. Null sympati fra denne møkkordinære jenta, gitt.
Jeg blir provosert når jeg ser at det er null forståelse for de følelsene jeg beskriver. Det å se noen ha det så vanvittig godt og selv ikke engang ha en brøkdel er en følelse av sorg. Men det er tydeligvis svært tabubelagt. Dere gir meg råd som "slutt å tenke på kusinen din" eller "ikke bry deg om det, vær fornøyd". Ville dere sagt det samme til en mor som har mistet sønnen sin til kreft? Eller en person som aldri kan få barn? Nei. For den type sorg er akseptert.
De fleste har slektninger som er i samme liga, de forstår ikke hvordan det kan ødelegge en person psykisk å bli klassifisert som den mislykkede. Jeg selv har ingen venner og har blitt mobbet mens hun ble jublet og rost frem av hauevis med mennesker. I tilegg til dette får hun dekket alle statusbehov. Skjønner dere at jeg ikke har mye å smile for?

Logg inn
Registrer deg
Hjelp
Opprett nytt emne
Svar
Multisitat