Gå til innhold

I badekaret til Pasha


Pasha

Anbefalte innlegg

Jepp. Så er jeg her igjen :)

Ca 16 uker på vei med nr 2, som forøvrig sneik seg inn et par mnd før planen var, men det var egentlig helt greit det.. slapp jo å stresse med prøving og feiling og slik. terminen blir i begynnelsen av januar, litt skummelt det..for da blir det fort en desemberunge og det var det vi egentlig ville unngå..men de får komme når de kommer.

Formen er strålende og heller ikke denne gangen har jeg vært kvalm en dag. Føler meg heldig der ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk takk :)

Nå har jeg akkrautt hørt hjertelyden og tatt den opp på pcen. :hjerte: Så måtte den så klart sendes til besteforeldrene :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Egentlig litt merklig hvor mye mindere opptatt av gravideten man er med nr 2, enn med førstemann. Man har liksom ikke tid til å være like opptatt av den som man hadde når man ventet første og ikke hadde noen "forpliktelser" hjemme. Dessutten er man jo mye mer avslappet ang hva som kan skje hvis om atte... i allefall er jeg det merker jeg.

Ikke for det, jeg prøver å nyte dette det jeg kan, ligge litt stille på sofan og kjenne etter små deilige spark fra mageboeren og tenke på hva som vokser inni meg, men å vite hvor stor babyen er og hva som skjer inni magen til enhver tid..nei det vet jeg rett og slett ikke denne gangen.

Er også veldig spent på når denne kommer, førstemann stakk jo ut 4 uker før tiden, og faren for at det skal skje igjen er jo relativt stor antar jeg...men håper likevel jeg får gå til år 2010, men kommer den i desember så kommer den da.. og så får h*n skylde seg selv for at h*n er født sist i klassen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Så du hadde svart på en tråd på graviditet og spedbarn og forsto du var gravid igjen, da måtte jeg inn i boka di og sjekke.

Gratulerer så mye hvertfall, fin aldersforskjell blir det jo også da :)

Merker også at jeg er mer avslappa i dette svangerskapet en jeg var i det første, er litt erfaren nå vettu :fnise:

Når skal dere på ordinær UL?

Lykke til videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merklig hvor mye mer avslappet man er med nr 2 ja.. tenker knapt over at jeg er gravid jo :ler:

Ultralyd er neste uke. Blir spennende det. Litt nervøs for at det faktisk er noen inne der, men jeg antar jo at det er det da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemmer innimellom at jeg er gravid jeg :fnise:

Deilig når formen er bra da, bank i bordet.

Så spennendes med UL neste uke da, vil dere vite kjønn?

Vi skal den 24. september :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, er først nå på slutten at jeg faktisk tenker over at jeg er gravid ;) Man blir mye mer rolig når man går med nummer to ja :Nikke: Men det er vel bare bra tror jeg. Ikke så mye stress.

Håper alt er bra ellers :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne vite kjønn dersom de kan se det. er jo greit å vite med tanke på innkjøp og slikt. Tenker at vi uannsett tar en 3D ultralyd der er det jo litt mer lett og se ting.

er også spent på terminen da, i følge menstermin er den den 6jan, men jeg testet 30 dager etter mens og da var testen negativ. Testet deretter først litt over en uke etter det igjen og da var den positiv. Var jo litt brått på denne kom så kroppen min var jo sikkert ikke helt stabil enda heller :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Måtte innom å hilse på.

Føler vi er litt i samme båt. Her var også plutselig nummer 2 på vei uten at vi prøvde. Skulle jo egentlig vente så vi var sikre på at nummer 2 kom i 2010. Det får vi ikke til nå.

Men er jo veldig greit da, slipper unna mye venting på denne måten :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

satt litt fort denne spira ja :ler:

men greit å slippe unna prøvingen da..og selv om det vel i grunn er stor fare for fødsel i desember (sikkert julaften), så går nok det og.. og jeg kan jo håpe å gå til termin denne gangen. men for dere blir det vel garantert en 2009 unge ja.

Nå begynner magen så vidt å komme. Kan vel i grunn ikke se at jeg er 18-19 uker på vei når jeg står.. men når jeg ligger på ryggen så ser man at det er en babykul da :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

satt litt fort denne spira ja :ler:

men greit å slippe unna prøvingen da..og selv om det vel i grunn er stor fare for fødsel i desember (sikkert julaften), så går nok det og.. og jeg kan jo håpe å gå til termin denne gangen. men for dere blir det vel garantert en 2009 unge ja.

Nå begynner magen så vidt å komme. Kan vel i grunn ikke se at jeg er 18-19 uker på vei når jeg står.. men når jeg ligger på ryggen så ser man at det er en babykul da :hjerte:

Denne graviditeten går utrolig fort unna ja :fnise: Jeg var over 7 uker før jeg skjønte det, så har termin blitt flyttet fram fra 27. desember som jeg først var redd for og til 2. desember. Så veldig glad vi uansett styrer klar av julaften!!!

Får bare gjøre det beste ut av det :) Jeg hadde vel ikke planlagt med et desember barn, men blir sikkert koselig det også :)

Koselig med babykul. Har dere vært på ordinær UL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blir spennende :)

tenkte jeg skulle spørre om dere skulle vite kjønn, men fant svaret litt lenger oppe. ;)

Har dere gutt eller jente fra før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en jente fra før av. så det blir spennende å se hva det ender på denne gangen, har veldig guttefølelse..men det hadde jeg jo sist også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...