Gå til innhold

Artikkel om tiltrekning


May Brit

Anbefalte innlegg

Vi holder på med en artikkel om forelskelse og tiltrekning og lurer derfor på om du vil dele din historie med våre lesere!

Hva falt du for hos din partner? Hvor møttes dere? Hvor lang tid tok det før du ble forelsket? Hvor viktig er forelskelse for deg, og forholdet? Annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_gladjenta_*
Vi holder på med en artikkel om forelskelse og tiltrekning og lurer derfor på om du vil dele din historie med våre lesere!

Hva falt du for hos din partner? Hvor møttes dere? Hvor lang tid tok det før du ble forelsket? Hvor viktig er forelskelse for deg, og forholdet? Annet?

Når det gjelder det fysiske falt jeg får de dype, mørke øynene hans. Han er pen ellers også, men øyne er viktige for meg :) Ellers syntes jeg han var både snill, morsom og viste stor omtanke for andre. Sistnevnte fikk meg vikrelig til åfalle for ham, og nå er vi gift!

Vi møttes på et utested. Jeg var lei meg, men han kom bort, holdt meg i hånda og bare var der. Føltes utrolig godt, selv om vi ikke sa stort. Han kontaktet meg i ettertid, og vi møttes ofte. Jeg var betatt fra begynnelsen av, men ble ordentlig forelsket etter at han tok meg med iet bryllup. Påvirket av omgivelsene og hvor fantastisk han var, hehe. Forelskelse er veldig vktig for meg. Jg har trodd jeg var forelsket mange ganger, men fant ut først denne gangen hva som virkelig er forelskelse :) Det er en deilig følelse jeg unner alle å ha, og den må nesten være der or å kunne bygge videre på et forhold...

Da vi flyttet sammen, etter å ha vært sammen i nærmere fem måneder begynte jeg virkelig å elske ham, det løftet alt til et nytt nivå :)

Dette er en kortversjon, men kan utdype mer om ønskelig, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bingo-gry

Jeg og min kjære møttes på et utested. Neste morgen falt jeg for at han overrasket meg med ting han sa, meninger han hadde, noen av dem var helt nye for meg. Han fortsatte å overraske og fasinere meg med å være veldig utadvendt, glad, morsom, spesiell, interessant, spennende. Og ikke minst, han gav meg masse komplimenter og fikk meg til å føle meg spesiell. Jeg var aldri i tvil om at han likte meg veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bingo-gry
Jeg og min kjære møttes på et utested. Neste morgen falt jeg for at han overrasket meg med ting han sa, meninger han hadde, noen av dem var helt nye for meg. Han fortsatte å overraske og fasinere meg med å være veldig utadvendt, glad, morsom, spesiell, interessant, spennende. Og ikke minst, han gav meg masse komplimenter og fikk meg til å føle meg spesiell. Jeg var aldri i tvil om at han likte meg veldig godt.

Glemte å svare på de siste spørsmålene; Jeg ble ikke stupforelsket med en gang, bare veldig fasinert og betatt. Forelskelsen kom først senere, og dukker opp innimellom fremdeles etter 3 år. Så for meg er det ikke så viktig at forelskelsen kommer med en gang, jeg trenger ikke å være forelsket for å innlede et forhold. Jeg tror at hvis det er et godt forhold mellom to som passer sammen, vil forelskelsen komme etterhvert uansett. Det er viktig for meg og jeg setter pris på og er takknemlig for at jeg femdeles kan føle meg forelsket i kjæresten min etter så lang tid. Jeg håper han føler det likedan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Historien vår er veldig klisje.

Jeg hadde en følelse av at vi hørte sammen, selv før jeg egentlig kjennte ham noe særlig og før jeg var forelsket i ham.

Vi så film sammen med noen venner og ble sittende ved siden av hverandre. Vi snakket nesten ikke sammen, og kjennte ikke hverandre fra før men når filmen var slutt og han skulle gå kjentes det ut som om kjæresten min skulle gå og det var så unaturlig og rart å bare skulle si ha det for kjenntes ut som om jeg burde gi ham en klem eller noe slikt. Det var en veldig rar følelse som han også kjennte veldig godt igjen når jeg beskrev den til ham senere. Han sa også at det var den kvelden han visste at han måtte bli bedre kjennt med meg.

Det tok litt tid før vi ble skikkelig kjennt og kjærester etter dette. Det var ganske rart at denne følelsen av sterk tilhørighet kom før jeg bevisst hadde registrert at jeg var tiltrukket av ham. Når jeg ble kjennt med ham ble jeg stormforelsket. Jeg har aldri vært så glødende forelsket før og nå ti år etter kjenner jeg enda at det kribler i magen når jeg tenker tilbake på den første tiden. Jeg kan leve mange år på den intense forelskelsen vi hadde den første tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Hva falt du for hos din partner?

jeg falt for at han var så åpen og ærlig om hva han følte for meg. at han ventet med å fortelle dett til jeg var klar for at han skulle si det. at han alltid setter meg først, at han er villig til å ofre alt han har i england, for å være sammen med meg. falt for smilet hans. og de at han har så fullstendig respekt for meg.

Hvor møttes dere?

vi møttes på spillet world of warcraft. der jeg var hans guild leder, og han var min nest leder :P

Hvor lang tid tok det før du ble forelsket?

vi var kjempe gode venner i 9-10 mnd før han fortalte meg hva han følte.jeg ble skikkelig sjokkert til å begynne med. men jo mer jeg tenkte på hvor mye jeg stolte på han, og hvor utrolig glad i han jeg var, så kunne jeg ikke unngå å forelske meg i han.

Hvor viktig er forelskelse for deg, og forholdet? Annet?

forelskelsen vil falme, det gjør den jo alltid. men om vi er heldige vil vi da ha noe som betyr mye mer enn en forelskelse. så forelskelsen skal nytes mens den er der, etterpå starter livet som det virkelig er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Han var høy og slank, ubeskrivelig kjekk første gang jeg så ham! Hadde pratet med han litt over nett to dager tidligere, så det var et veldig spontant møte. Så kysset han meg på kinnet utover kvelden, han var kjempenervøs og litt klumsete - og jeg falt pladask. Da vi midt på natten lå i sengen og han fortalte meg verdens tørreste vits, var jeg solgt:)

Kjent med han ble jeg utover i forholdet vårt, vi bare visste det vi hadde sammen var riktig helt fra begynnelsen av, selv om det gikk veldig fort. Nå har vi hatt mange deilige år sammen og jeg elsker ham høyere og høyere for hver dag. Er forlovet og får vår første baby 9 juli:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *smak*
Vi holder på med en artikkel om forelskelse og tiltrekning og lurer derfor på om du vil dele din historie med våre lesere!

Hva falt du for hos din partner? Hvor møttes dere? Hvor lang tid tok det før du ble forelsket? Hvor viktig er forelskelse for deg, og forholdet? Annet?

Det første jeg falt for var høyden, fin kropp og flott ansikt. Da kjente jeg han jo ikke som person, så da hadde jeg jo bare utseende å forholde meg til. Etterhvert falt jeg for at han likte å holde rundt meg og leie, det sjarmerte meg veldig!! Det som kanskje er viktigst i forholdet er at vi kan snakke sammen om alt, ingenting er tabu. Dessuten klarer begge å være seg selv, noe som er kjempeviktig!!

Vi møttes på byen. Det tok kanskje 14 dager før jeg ble skikkelig forelsket og ikke kunne tenke meg et liv uten han. Sånn har jeg det fremdeles, etter 14 år!!!

Den følelsen jeg får når vi har vært adskilt og vi ser hverandre igjen, er ubeskrivelig god. For meg går nok dette dypere enn forelskelse. Jeg elsker samboeren min!! :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva falt du for hos din partner?

Hvor godt vi passer sammen. Jeg er veldig privat vanligvis, men allerede første gang vi hang sammen alene uten andre så bare datt ting ut av meg. Det var så lett å snakke med han. Vi er enige om alt, og hvis vi ikke er det så er det også helt greit. Vi er så naturlige, kan si alt til hverandre og ingen driver med spill. Typiske ting som å "teste" hverandre og sjalusi er unødvendig.

Hvor møttes dere?

Vi møttes gjennom en felles venn. Allerede 30 min etter at jeg møtte han første gang så spurte jeg vennen vår om han var singel, men det var han desverre ikke da. Vi møttes ikke igjen før etter en veldig lang stund, og da hadde han fortsatt kjæreste. Jeg fikk likevel en crush på han, men lot det gå over. Under en mnd etter at de gjorde det slutt, så begynte vi å henge sammen. Første dagen vi gjorde noe, så fant vi ut at det var oss. 5 mnd senere så forlovet vi oss. :)

Hvor lang tid tok det før du ble forelsket?

Jeg er typen som forelsker seg kjempefort i folk, men det forsvinner vanligvis rimelig kjapt og. Så når det tok en liten stund med han her, så skjønte jeg at det måtte være noe annet. Og det har det virkelig vært. ;)

Hvor viktig er forelskelse for deg, og forholdet? Annet?

Det er veldig viktig. Er jeg ikke forelsket så er jeg slapp og uinteressert. Når jeg er forelsket så har jeg masse energi og er superglad hele tiden. Jeg har vært superglad så lenge vi har vært sammen. Han er fantastisk, og jeg har aldri hatt det bedre. Det gjelder virkelig å ikke gi opp til man har funnet den rette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva falt du for hos din partner?

Først og fremst utseende, han er lang, tynn, langt mørkt hår, peneste øynene og ansiktet, vakre hender.. Han har en flott personlighet, utrolig snill, morsom, søt, tullete.. Han er glad i sin familie og venner, og tar vare på de, hvem kan motstå det!

Hvor møttes dere?

Jeg så han, J, på kjøpesenteret i byen for første gang i mars 2006! Da jeg begynte på videregående den høsten ble jeg kjent med en som viste seg å være kompisen hans,S. Ei jeg da var mye med på den tiden, C, ble sammen med S, og siden hun visste jeg var interessert i J tok det ikke lang tid før jeg fikk møte han. C og jeg dro på stasjonen en septemberkveld og der møtte vi S, J og søskenbarnet til J. Jeg ble med J hjem den kvelden og 21 sep. ble han endelig ble han min :D

Hvor lang tid tok det før du ble forelsket?

Jeg var da 16 og ble forelska i mannen med en gang, så klart :)

Alltid forelsket i han, selv etter nesten 3 år. Man er ikke like tullete forelska, det

går over til kjærlighet, men forelskelsen er ikke borte! :yvonne:

Hvor viktig er forelskelse for deg, og forholdet?

Ganske så viktig vil jeg tro, jeg får fortsatt sommerfugler i magen av min kjære. Det er jo viktig at ting og følelser er litt som den første tiden, selv om man etterhvert elsker hverandre og det er kjærlighet. Man må jo ha den gnisten der, flørtinga og kosen.

Vanskelig å beskrive :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Hva falt du for hos din partner?

Umulig å si. Det var kjærlighet ved første blikk. Jeg så ham inn i øynene og kjente et sug i magen og fikk ikke puste et par sekunder. Fryktelig klisjé og alt sånt, men sånn var det altså. Det går ikke ann å beskrive, og jeg har aldri opplevd noe lignende før.

Hvor møttes dere?

Vi møttes i 2006. Det var en begivenhet i byen, og jeg var blitt kjent med en fyr (T) på nettet som jeg var blitt venn med. Maste på at han og kompisen hans (S) skulle komme ned til byen og være med på dette (ikke ute på byen på pub, men et arrangement i gatene). Så T drar med seg S ned da, og når jeg så S, så var det bare pang.

Hvor lang tid tok det før du ble forelsket?

Som sagt, for meg tok det et sekund. Og det var gjensidig. En knapp måned etterpå var vi sammen, fem måneder etterpå var vi forlovet, og på dagen et år etter at vi traff hverandre flyttet vi sammen.

Hvor viktig er forelskelse for deg, og forholdet?

Den stormende forelskelsen har jo avtatt, det er 3 år siden vi traff hverandre, og forelskelsen har gått over i den dypere og mer stabile kjærligheten. Men det som er viktig for meg er at jeg fortsatt kan få små øyeblikk av forelskelse. Når blikket vårt møtes gjennom en menneskemengde, eller når han stryker meg over håret før jeg sovner, eller når vi sitter i hver vår endre av sofaen på hver vår data og han ler av noe han leser på nettet... Så lenge jeg fortsatt kan få de små øyeblikkene, så vet jeg at dette er ment for å vare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg traff min forrige kjæreste utenfor en "kebabsjappe" da vi var ute og rånet (hehe hører med til historien at dette er en del år siden.. *ler*) jeg hadde annen kjærste og tok ingen notis av denne andre gutten der... mens han har fortalt i ettertid at han bare tenkte: FY FADER!!!! Hun der, hun SKAL jeg ha....

så traff jeg han igjen noen ganger, på gatbil osv... så møtte jeg han ute på byen og han kom bort og hilste og greier og jeg spurte om han skulle være med på nach... og etterpå tenkte gud hjelpes.. hvem er han der... hehe! og siden begynte vi å treffe hverandre oftere og oftere... og VIPS var vi kjærester, dette var vel i oktober.... så i desember ble han veldig syk, og da jeg kom inn på rommet på sykehuset etter operasjonen skjønte jeg at jeg elsker han virkelig!!!! mamman hans har sagt i ettertid at hun har ikke sett han så glad som den gangen da jeg banket på døra der!! *kjenner nesten jeg blir litt emosjonell av meg bare av å tenke på den gleden , tårere, frykten for å miste han og gleden ved at alt gikk bra*

hva jeg falt for: tja jo det må vel ha vært personligheten hans, også var han så innmari flott i kroppen, mandig, høy, sterk, nesten så brun som en tater, ed lyst hår og de blåeste øynene....

forelskelsen varte i 5 år.... og så bare gikk det over til vennskap.... men merker fortsatt et lite sug i magen når jeg treffer han... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shelob

Jeg traff min kjæreste på en fest i fjor høst. Han var søt, morsom og flørtete, men jeg hadde ikke hørt så mye oppløftende om han, og tenkte mest å bruke han til sex. Jeg hadde vært på utkikk etter et passende offer for et nogenlunde fast "opplegg" og han virket perfekt.

Pussig nok viste han seg å være ganske annerledes enn inntrykket som var skapt av diverse bygdesladder. Han er smart, morsom, snill og følsom. Han gjør ikke alltid smarte ting, men det gjør heller ikke jeg, så det er greit.

Etter noen uker/måneder ble jeg mer og mer betatt av han, og glad i han rett og slett. Han er pen (etter min smak), har pene, uttrykksfulle øyne, fin kropp, god humor, sier det han mener. Jeg falt egentlig ikke pladask for noe, men alt har vokst på seg etterhvert. Det er et pluss at han er god i senga og veldig kosete. Han er helt rå på å kysse/kline.

Det tok en stund før jeg egentlig ble forelska. Jeg er i alle fall temmelig forelska nå, etter 8 måneder.

Jeg vet ikke i hvilken grad forelskelse er viktig for forholdet. Vanskelig å si. Jeg er redd for å bli såret og har lett for å "holde igjen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest Gjest

Vi møttes i 1. klasse på videregående. Første gang jeg så han var han litt tykk og veldig interissert i data. Han er en kjempe hyggelig kar med det største hjertet jeg noen gang har opplevd. Det var ikke kjærlighet ved første blikk. Vi gikk veldig godt over ens og hadde samme omgangskrets. Vi var bestevenner.

Men han ble syk og utrolig dårlig. (var en parasitt eller noe, så han klarte ikke å holde på maten) Da våknet et omsorgs instikt hos meg, og vi kom oss gjennom det sammen. Jeg hjalp han med leksene og jeg fant ut at jeg trivdes svært godt i hannes selskap og i de vakre blå øynene hans. Han er så utrolig pen. Høy, slank og nydelig kropp, mørk i håret, og med isblå øyne.

Da første året var gått, var vi blitt uadskillelige og vi flørtet hele sommeren. Skjønnte nok ikke at han var betatt av meg før han kom bort til meg, gav meg en god stor klem, kysset meg på pannen og sa hvor glad han var i meg.

Det jeg fallt for var nok den godheten han har. Og at han har et utrolig stort hjerte. Han viser omsorg og er en glede i livet mitt. Han er den beste personen jeg noen gang har møtt. Og jeg er så utrolig takknemlig for at han vil være sammen med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Ruby_*

Jeg synes jeg har verdens beste kjæreste, og er lykkeligere enn jeg noen gang har vært.

Jeg falt for godheten hans, ærligheten og hans evne til å snu ting til noe positivt, men også for hans nydelige øyne, myke kysselepper og følelsen av håndflatene hans. Vi møttes på videregående, først som venner i samme "gjeng". Vi fant etterhvert ut at vi hadde veldig lik humor, og ble veldig close mot slutten av tredjeklasse.

En kveld vi satt hjemme og så på film etter å ha laget mat og hatt det koselig bare kysset han meg plutselig. Jeg hadde hatt følelser en stund og ble så glad at jeg kunne ha eksplodert. Vi hadde en lang samtale om hva vi hadde gjort, om vi var villig til å risikere det flotte vennskapet vårt og fant til slutt ut at det ville vi. I dag, over ett år senere er vi mer glad i hverandre enn noen gang og like forelsket.

Forholdet vårt funker fordi vi kjenner hverandre såpass godt som vi gjør, vi er begge villige til å ofre noe for å få det til å funke, vi er aldri langsinte og vi ordner opp i småkrangler med en gang. Humor og ærlighet er viktige stikkord i en travel studenthverdag med mye pensum og alt som skal gjøres. Vi har to "regler" i forholdet: I en krangel er det aldri et alternativ å gjøre det slutt, og vi setter alltid av en kveld i uka til hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marlo
Vi holder på med en artikkel om forelskelse og tiltrekning og lurer derfor på om du vil dele din historie med våre lesere!

Hva falt du for hos din partner? Hvor møttes dere? Hvor lang tid tok det før du ble forelsket? Hvor viktig er forelskelse for deg, og forholdet? Annet?

Vi möttes gjennom et mmorpg.

Allerede der har vi jo en stor interesse vi begge deler.

Pratet sammen et par måneder og fant ut mye om hverandre - vi forstod hverandre på et helt annet plan enn hva jeg har opplevd hos andre partnere.

Etter 2-3 mnd flyttet han til Norge og rett hjem til meg og vi har nå bodd sammen i 3 år.

Vi ble forelsket i hverandre med en gang. Forelskelse er ikke viktig for meg - det er det som kommer etterpå som er viktig. Men det er en deilig tid som jeg nyter med hvert åndetak. Jeg vet at nyforelskelsen fort går over.

Grunnen til at jeg ble tiltrukket av han i förste omgang var jo det at vi forstod hverandre så godt. Trengte ikke si så mye, men det er jo andre ting også. Han er en god "sparringspartner". Han gir meg en utfordring, han er rett på sak og sier alltid det han mener om det så er på godt eller vondt. Jeg vet alltid hvor jeg har han mentalt sett, noe som gir meg en enorm trygghetsfölelse.

I tillegg er jeg en veldig rolig person som tenker godt gjennom alt jeg gjör - han er stikk motsatt - veldig spontan og veldig aktiv (sikkert delvis grunnet hans adhd), og vi föler at vi utfyller hverandre. Han trekker meg opp, mens jeg drar ham ned - dermed finner vi en gylden middelvei som gjör oss begge fornöyde.

Han er også veldig flink til å opprettholde noe av "nyforelskelsen" i forholdet, flink til å ta på meg og komme med fine kommentarer til meg - noe som förer til at vi ikke bare blir sittende hver for oss til slutt og leve mer som "room-mates" enn som et samboerpar.

Alt er jo ikke så rosenrödt som det kanskje kommer fram her. Vi har våre kjedelige perioder, våre irriterte perioder og innimellom krangler vi også. Men vi er veldig flinke begge to til å ta tak oss selv om vi har sitti hjemme for lenge, eller snakke om hva som irriterer oss för det går for langt. De få gangene vi krangler, så kan vi prate med hverandre etterpå og skväre opp på en skikkelig måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva falt du for hos din partner?

Han var en typisk "bad boy" med kule tattiser og mange piercinger, hår som sto til værs, nydelige blå øyne og ett ungdommelig utseende. Han var rett og slett kul, tøff, sexy, søt og det var vel det som tiltrakk meg mest ved utseende hans. Han var høg, slank, , brukte nagle armbånd og halsbånd når vi var ute, og kledde seg stilig i dongeribukser som var revna på knærne, bukseseler som hang ned og hvit skjorte med slips. Sexy :gjeiper: Han var og er ekstremt pen. I tillegg var han veldig snill, sjarmerende og beskyttende. Enhver ungjente hadde blitt forelska i han rimlig kjapt.

Hvor møttes dere?

Eg og ei vennine møttes hjemme hos han. En felles venn drog oss med på besøk til han ein fredags kveld og der blei vi værende noen timer. Vennina mi (eller eks vennina) var interessert i han så eg lot ho få prøve seg. Hennes strategi var å fange interessen hans ved å susse og kline med meg, noe eg ikkje hadde så veldig mye i mot siden ho var søt, men det funka ikkje så veldig. Han kikka knapt på ho. Morsomt egentlig. Da hoppa ho heller over i sofaen han var i og la seg godt til rette og slang beina over fanget hans, han tillot det men var ikkje så veldig begeistra. Når ho gikk på toalettet ba han meg sette meg ved sida av han, og spurte om tlf nr mitt :) Noe han fikk, og vennina mi kom tilbake og blei ganske så sur siden han hadde spurt om mitt nr, eg satt ved sida av han og ikkje i stolen der ho kunne sitte på fanget mitt og susse på meg. Fant ut alderen hans og da mista ho interessen siden han var såpass mye eldre, og det var fritt leide for meg. Tjoo :) Hadde gått for det uansett, men då var iallefall ho ikkje så sur lenger. Vi blei kjent raskt, var venner og festa hos han mens vi blei kjent. Han ville ikkje rushe inn i forhold uten at vi var kjent med hverandre. Han fortalte meg mange bullshit historier som i dag hadde fått meg til å backe off, men som for ei 16 år gammel jente blei meir intressert og determined på at det var EG som skulle få han, ikkje ei av de andre kjerringene som var interessert i han og som beøkte han (fant ut det var tull seinare, var bare noe han sa for å få meg meir interessert). Vi var veldig gode venner, besøkte han nesten hver dag og vi prøvde hverandre ut i senga som FF/PV de første mnd. Tok vel nesten 6 mnd fra vi møttes til vi blei sammen.

Hvor lang tid tok det før du ble forelsket?

Veldig kort tid. Eg blei stormforelska i han og skulle ha han, men det tok jo noen mnd før vi endelig blei sammen.

Hvor viktig er forelskelse for deg, og forholdet?

Forelskelsen er viktig men den falmer jo og blir til noe anna, noe sterkere som betyr meir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva falt du for hos din partner?

Jeg falt for de flotte øynene hans, hans ærlige smil og hans "mannlige" vesen. Han er en ordentlig Mann som har god kontakt med følelseslivet sitt. Slikt tiltrekker meg. Han er sympatisk, ærlig, snill, morsom, kreativ, sosial, seriøs og kjærlig. Ikke minst er han en fantastisk flott kjæreste, venn og elsker.

Hvor møttes dere? Hvor lang tid tok det før du ble forelsket?

Vi traff hverandre på nyttårsfeiringen nyttårsaften 2007 gjennom felles venner. Vi snakket ikke så mye den kvelden, men traff hverandre igjen i sosial sammenheng flere måneder senere. Etter hvert utviklet det seg gjensidig interesse og vi ble gode venner. Jeg tror jeg ble forelsket i ham et halvt år før vi ble sammen. Vennene våre så at vi var forelsket før vi visste det selv, og folk sa lenge i forveien at vi kom til å bli sammen. De kunne se det i øynene våre :)

Hvor viktig er forelskelse for deg, og forholdet?

Forelskelsen er en viktig påminnelse for hva jeg føler for kjæresten min. Jeg føler at det er produktet av de følelsene jeg har for ham. Følelsene kommer først, og så forelskelsesfølelsen. Man trenger ikke leve i forelskelsesrus hele tiden. Så lenge de rette følelsene er der er det viktigste. Jeg elsker ham, og jeg vet det er ekte fordi følelsene er der uavhengig av forelskelsesrusen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...