Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du vet om?


CocoPiaf

Anbefalte innlegg

For meg må det bli t-skjorter hver det er bilde av f.eks en ekte baby, så har de plassert ekte ringer som piercing på ørene, øyenbryn og lignende.

Blir rett og slett kvalm :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De baggy treningsbuksene de unge går i overalt. Synes ikke de er pene i det hele tatt, men det er jo mitt problem da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å plukke ut bare ett....

Saggebukser(jeg tilhører riktignok feil generasjon, men jeg syns de er stygge)

Åletrange olabukser som går helt oppunder arma omtrent

Bukseseler (er jo ikke noe plagg da men... stygt er det)

Og leopardtights og haremsbukser som en annen nevnte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Greit at zagging egentlig bare skriker "SOPP"! Men fake zaggebukser blir skikkelig Baloo-drakt. - De med lavt skrev men ekstra høy midje, slik at de henger rundt hofta som vanlige bukser. Ingen zagg uten skinke:gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så verdens styggeste kjole i vinduet på ichi/b-young i Trondheim. Himmelblå, veldig blank polyester-sateng med pålimt strass rundt utrigningen og underskjørt i tyll som stikker litt nedenfor skjørtekanten. Lengden på kjolen var rett under kneet. Hadde den hatt leopardbelte i tillegg så hadde den vært en kombinasjon av alt det styggeste jeg vet om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gull/sølvtights er noe av det styggeste som finnes, sammen med alt av leopardmønster og bukser med høyt liv. Sko med spiss tupp er det aller styggeste som finnes. *grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kråkaa

Var innom Gina Tricot her en dag og der hadde de disse grusomme tightsene med strikk under føttene. Gruer meg allerede til å se folk som bruker disse...

Og så slike lange sorte skinnfrakker..isj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er vanskelig å si ett enkelt plagg som er veldig stygt, fordi noen plagg kan se helt grusomme ut på noen, men fine eller morsomme ut på andre. noe som gjerne avhenger av hvordan plagget kombineres med andre ting, hvilken stil man går for og hvordan det sitter på kroppen.

Men jeg er ingen fan av joggebukser av typen lysegrå og alt for store. Den kan man ikke matche seg ut av.

Og forresten; UGGs. Det blir heller aldri bra. Ikke Crocs heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle disse "gravide-plaggene" hvor livlinjen er flyttet opp til under puppene. Med mindre man har veldig mye mage å skjule er ikke den farsongen flatterende på noen! Det er nærmest umulig å finne en kjole eller jakke med normal livlinje for tiden...En helt for jævlig stygg motetrend som jeg inderlig håper forsvinner snart. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leopardmønster er sjelden lekkert...

Jeg har heller ikke sansen for disse rutete pysjbuksene det har vært så mye av, men det er nok mer fordi jeg ikke synes de er noe å ha på seg ute enn at plaggene i seg selv er stygge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sandbekken

Ah! Så jeg hater slike 60talls kjoler og topper med snittet OVER puppene! Man ser jo helt gravid ut i det! Var en stund nesten alle plagg var slik.. gruuusomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste må være unge jenter som har på leggings eller tights og som har tredd på seg kjærestens hettegenser så den såvidt dekker rumpa. Nei, vent. Det verste må være de som ikke gidder å ta seg bryet med å dekke rumpa engang. Tenk at noen faktisk tror det er fint. Og hva skjer med oransje crocs..? :-S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva skjer med oransje crocs..? :-S

Enklere: hva skjer med crocs?!

Ellers har jeg hatt en skikkelig god latter i denne tråden så langt, gleder meg til mer :)

I tillegg til mye av det som er nevnt hater jeg støvletter med buksene stappet nedi, sånne høye, gjerne svarte, og ofte med spiss tupp og noe metall-dingeldangel på sidene. Ser litt ut som ridestøvler. Nesten alle går med det. Og det er helt forferdelig!

Og, Gina Tricot. Alt sammen. Spesielt modellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og, Gina Tricot. Alt sammen. Spesielt modellen.

Ja, hva er det med den modellen? :ler: Jeg syns hun har litt ekle lepper. Skyldes antakelig den oransje/aprikosfargede leppestiften hun alltid bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...