Gå til innhold

Hvilke rare/spesielle vaner


Telys

Anbefalte innlegg

Bare lurer :)

(trenger ikke være så rare vaner,men bare vaner generellt som du har lagt merke til)

Eneste vanen jeg kommer på nå som min samboer har,er at han av og til hiver snusen sin inn i dysjen (bakesnus) , og så vasker han det ikke ned i sluket etter på, bare lar det være der(!) . Ser ikke bra ut :gjeiper:

Endret av Telys
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare lurer :)

(trenger ikke være så rare vaner,men bare vaner generellt som du har lagt merke til)

Eneste vanen jeg kommer på nå som min samboer har,er at han av og til hiver snusen sin inn i dysjen (bakesnus) , og så vasker han det ikke ned i sluket etter på, bare lar det være der(!) . Ser ikke bra ut :gjeiper:

esj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av Heltens mest merkelige vaner er at han nesten ikke er i stand til å svare "ja" eller "nei", med mindre det er snakk om ekstremt spesifikke spørsmål av typen "Har du joggebukse på deg nå?".

Det kommer et vell av "Kanskje det", "Mulig det", "Kaaaanskje", "Jeg vet ikke", "Hmmmm" og diverse andre varianter jeg ikke kan huske.

Vi som kjenner ham er så vant til det at vi tolker ut fra tonefall, og litt ordsammensetning. Husker før vi skulle gifte oss så spøkte søstera mi med at når presten kom til å spørre "Vil du, Helten, ha Tinúviel som hos deg står...?" så kom han til å svare "Hmmm... tja... jeg vet ikke helt, hva synes du Tinúviel?" :fnise:

(han svarte faktisk klart og tydelig ja, jeg har filmen som bevis :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av Heltens mest merkelige vaner er at han nesten ikke er i stand til å svare "ja" eller "nei", med mindre det er snakk om ekstremt spesifikke spørsmål av typen "Har du joggebukse på deg nå?".

Det kommer et vell av "Kanskje det", "Mulig det", "Kaaaanskje", "Jeg vet ikke", "Hmmmm" og diverse andre varianter jeg ikke kan huske.

Vi som kjenner ham er så vant til det at vi tolker ut fra tonefall, og litt ordsammensetning. Husker før vi skulle gifte oss så spøkte søstera mi med at når presten kom til å spørre "Vil du, Helten, ha Tinúviel som hos deg står...?" så kom han til å svare "Hmmm... tja... jeg vet ikke helt, hva synes du Tinúviel?" :fnise:

(han svarte faktisk klart og tydelig ja, jeg har filmen som bevis :ler: )

:fnise:

Jeg tror jeg hadde blitt gal av å ikke få et enkelt ja eller nei av og til :) Haha,men det var jo litt søtt da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_vikki_*

Å mange! Han er merkelig! hehe.. han står ofte med armene i kryss og et bein forran det andre, og så "vipper" han på beinet.. kan ikke forklare det helt. Dessuten er han fæl til å gni seg i ansiktet når han snakker... særlig om mange ser på ham. Litt sjenert kanskje?

Og han stammer. Ikke sånn bbbb men sånn eee....mm når han skal snakke og forklare noe over litt tid. Igjen, verre når folk ser på ham.

Han er ofte taus og sitter litt sammensunken med brede skuldre på sidelinja på fest. Og blir grusomt dritings.. (men endrer seg null fra edru tilstand merkelig nok) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer et vell av "Kanskje det", "Mulig det", "Kaaaanskje", "Jeg vet ikke", "Hmmmm" og diverse andre varianter jeg ikke kan huske.

Min bedre halvdels gjenganger er "vi får se". Ikke så lett å forholde seg til - hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke en vane på den måten, men han bruker alltid q-tips i begge ørene samtidig :fnise:

Og ikke gidder/husker han å ta de med å legge de i søpla når han er ferdig heller :nei:

Og så ber han alltid om unnskyldning om jeg snakker til han. F.eks "Du kunne vel tatt med søpla når du likevel var ved postkassa". "Åja.. unnskyld".

Han gjør det visst mest for husfredens skyld.. Er vel en vane han har fra eksens tid.

Så ler han med tunga litt ut av munn.. Hehe! Han gaper ikke da, men nesten så han biter på tuppen av tunga. Om det var mulig å forstå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bedre halvdels gjenganger er "vi får se". Ikke så lett å forholde seg til - hehe

Føler meg litt truffet av den :sjenert: Sier det ofte,men tror ikke det er irriterende ofte :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg litt truffet av den :sjenert: Sier det ofte,men tror ikke det er irriterende ofte :gjeiper:

Hehe *lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Jeg tror jeg hadde blitt gal av å ikke få et enkelt ja eller nei av og til :) Haha,men det var jo litt søtt da :ler:

Det var kanskje litt frustrerende i starten, da jeg fremdeles jobbet med å dekryptere innholdet i utsagnene, men nå registrerer jeg det ikke lenger faktisk :) Blir bare oppmerksom på det når andre står og ser uforstående på ham når de har spurt om noe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min kan ikke gå forbi en bunke med reklamekort/papir på en disk eller informasjonshefter på en vegg. Han samler på sånne, drar de med seg hjem og leser dem aldri.

Han er også kronisk penntyv.

Han legger også fra seg tørkepapir over alt. Man kan bare grøsse over hva det er han behøver så mye papir for hele tiden, men han klarer altså ikke å bruke tørkepapir for så å putte det i søppla....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han legger også fra seg tørkepapir over alt. Man kan bare grøsse over hva det er han behøver så mye papir for hele tiden, men han klarer altså ikke å bruke tørkepapir for så å putte det i søppla....

Er nok like greit å være uvitende om hva han bruker det til :fnise:

Jeg kom på en annen vane min har. Når han leser noe høyt for meg så trekker han pusten så sjeldent. Han leser liksom helt til han ikke har mer luft i lungene,å det er så slitsomt å høre på! Føler selv at jeg ikke får puste av å høre på,så jeg ber somregel om å få lese det selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kashmir

Han spør om jeg gjør det han ved selvsyn observerer at jeg faktisk gjør... F.eks, jeg sitter og strikker, og han sier "Sitter du her og strikker?" Jeg står og lager middag, og han sier "jasså, lager du middag?" Jeg sminker meg, og han sier "står du her og sminker deg?"

En annen uvane er at han støtt og stadig nynner på den samme melodien som han har gjort i over 20 år. Og det verste er at han nynner den feil... Han er fullstendig tonedøv.

Vanvittig irriterende.

Helt utrolig at han ikke har spurt meg om jeg sitter på KG ennå... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han spør om jeg gjør det han ved selvsyn observerer at jeg faktisk gjør... F.eks, jeg sitter og strikker, og han sier "Sitter du her og strikker?" Jeg står og lager middag, og han sier "jasså, lager du middag?" Jeg sminker meg, og han sier "står du her og sminker deg?"

Helt utrolig at han ikke har spurt meg om jeg sitter på KG ennå... :fnise:

:fnise:

Det er slik som når jeg treffer folk jeg kjenner i butikken som sier "Hei! Er du ute og handler?" Den slår aldri feil :fnise:

Eh..nei jeg bare kjører rundt med handlevogna full med varer som jeg skal legge på plass igjen etterpå..Sånn bare for morroskyld..

Det er nok bare en måte å begynne en samtale på ,men litt irriterende likevell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Morsomt tema.

Når mannen min drikker av flaske klarer han ikke å ta flere slurker om gangen. I stedet drikker han én og én slurk, og tar flaska til og fra munnen mellom hver slurk. Det kan noen ganger være absurd irriterende å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kashmir
:fnise:

Det er slik som når jeg treffer folk jeg kjenner i butikken som sier "Hei! Er du ute og handler?" Den slår aldri feil :fnise:

Eh..nei jeg bare kjører rundt med handlevogna full med varer som jeg skal legge på plass igjen etterpå..Sånn bare for morroskyld..

Det er nok bare en måte å begynne en samtale på ,men litt irriterende likevell :)

Kan i grunnen forstå det dumme spørsmålet i en sånn setting. Har sikkert kommet med det selv... :fnise: Men hjemme, da - til omtrent alt jeg foretar meg?? :sprettoy:

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min drikker mye cola og i steden for å drikke normalt så suger han så mye at flaska nesten blir flat. Det smeller jo skikkelig til når han er ferdig og jeg glemmer alltid hva vi pratet om når han gjør det. :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...