Gå til innhold

Jeg TRENGER sex NÅ!


Gjest Gjest_Maria_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Maria_*

Hva skal jeg gjøre for å få meg sex ?

Noen gode råd som gir resultater?

jeg hadde pulevenner før men de har dessverre enten flyttet til en annen by eller fått seg kjæreste og de kan ikke hjelpe meg....

jeg holder på å bli sprø....jeg MÅ ha sex....

Er den eneste løsningen å dra på byen lørdagskveld og begynne å sjekke opp menn og håpe på det beste???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min erfaring er at sånne følelser går over når man tar seg en runk. Mulig det er en eller annen forskjell mellom kvinner og menn her..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må vel være enkleste saken i verden for en kvinne. Ta første og beste du finner utenfor døra og dra han med deg inn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

vet ikke hvor gammel du er eller om du bor i stor by, lite tettsted. men

internett ? prøv det. test de gratise greiene. som nettby. blink. osv. søk på dating. da slipper du reise på byen å ende opp med en totalt loser.

fine med nette er at du blir kjent først. så kan du å han du eventuelt finner. pirre hverandre opp ..

byen er smakløst etter du har prøvd nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Få deg en kjæreste så kan du ha det så ofte du vil.

Man kan jo ikke bli sammen med hvem som helst pga sex da... utrolig hvor spes verden har blitt. man kan ligge med omtrent hvem som helst bare man er tiltrekket fysisk. mn forhold. ikke faen om ikke alt klaffer. å eldre man blir jo mere kresen bli man jo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg i det! Men jeg har ikke sagt at hun skal finne seg en kjæreste kun for sex!

Endret av Tanita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn den kebabsjappen som er nærmest huset ditt og heng der fra og med kl 2 på en lørdagskveld. Guttene der er på vei hjem og sier neppe nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Finn den kebabsjappen som er nærmest huset ditt og heng der fra og med kl 2 på en lørdagskveld. Guttene der er på vei hjem og sier neppe nei.

Haha, så bra! Beste tipset så langt!

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp deg en Mr. Rabbit. Den demper suget bra. Bruk den så ofte og så mye du vil, kjøp en haug med batterier eller to sett oppladbare... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Gjest Gjest_Nick_*
Hva skal jeg gjøre for å få meg sex ?

Noen gode råd som gir resultater?

jeg hadde pulevenner før men de har dessverre enten flyttet til en annen by eller fått seg kjæreste og de kan ikke hjelpe meg....

jeg holder på å bli sprø....jeg MÅ ha sex....

Er den eneste løsningen å dra på byen lørdagskveld og begynne å sjekke opp menn og håpe på det beste???

hvor gammel er du :P ^^=? og hvor er du fra

Innlegget er endret iht KGs regler.

Kari, mod

Endret av Kari
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Annonse

[1] Category widget

Hva skal jeg gjøre for å få meg sex ?

Noen gode råd som gir resultater?

jeg hadde pulevenner før men de har dessverre enten flyttet til en annen by eller fått seg kjæreste og de kan ikke hjelpe meg....

jeg holder på å bli sprø....jeg MÅ ha sex....

Er den eneste løsningen å dra på byen lørdagskveld og begynne å sjekke opp menn og håpe på det beste???

Ta deg en ronk og stress ned. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta deg en ronk og stress ned. :filer:

Det er en dame du skriver til. Hadde hun hatt en pikk å runke ville hun vel ikke klaget over manglende sex...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mohammed

Det er en dame du skriver til. Hadde hun hatt en pikk å runke ville hun vel ikke klaget over manglende sex...

bryr det deg eller din om hun har stor fitte det går bra mann jeg har ikke pult på lenge vis jeg finner henne så kommer jeg til og rive henne mann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...