Gå til innhold

Han sier jeg må slappe mer av...og gjøre det jeg liker best


Gjest Then what?

Anbefalte innlegg

Gjest Then what?

Er i 30-årene, har hatt affærer, forhold og samboer, samt atter en gang småforhold. I det store og hele føler jeg meg likevel som som langtidssingle - har flyttet en del rundt i utlandet og også internt i Norge - så har vært mye på farten.

Anyway, vil jo gjerne ha en fast kjæreste m.m.

Problemet er at han jeg nå treffer sier at jeg bør slappe mer av og gjøre "det jeg liker". Jeg føler at det da blir kjedelig, for er ikke veldig spennende i sengen. Jeg synes det er grenser for hvor mye spenning det kan bli. Det er jo det samme utgangspunktet hver gang: to kropper.

Visst er det deilig, hyggelig og fint å ha sex. Rått og spennende selvsagt!

Men jeg liker egentlig best at han jobber og er øverst. Eller at han jobber og er underst.

Jeg liker dårlig at han bare ligger der helt passiv på ryggen mens jeg er på topp: for hva i all verden kan jeg finne på foruten å "ri" litt opp og ned, fram og tilbake, i forsiktig tempo. Suge litt kanskje, fordi menn liker det (nja, vet ikke om jeg liker det så innmari). Også opp og ned, opp og ned.

Vet ikke jeg.

Egentlig er jeg mer effektiv og bare liker å gjøre det vi kan og at det ikke varer alt for lenge. Mye kyssing er bra, han husker å ta på pupper er bra og at jeg anstrenger meg litt.

Og så hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest womenwomen
Er i 30-årene, har hatt affærer, forhold og samboer, samt atter en gang småforhold. I det store og hele føler jeg meg likevel som som langtidssingle - har flyttet en del rundt i utlandet og også internt i Norge - så har vært mye på farten.

Anyway, vil jo gjerne ha en fast kjæreste m.m.

Problemet er at han jeg nå treffer sier at jeg bør slappe mer av og gjøre "det jeg liker". Jeg føler at det da blir kjedelig, for er ikke veldig spennende i sengen. Jeg synes det er grenser for hvor mye spenning det kan bli. Det er jo det samme utgangspunktet hver gang: to kropper.

Visst er det deilig, hyggelig og fint å ha sex. Rått og spennende selvsagt!

Men jeg liker egentlig best at han jobber og er øverst. Eller at han jobber og er underst.

Jeg liker dårlig at han bare ligger der helt passiv på ryggen mens jeg er på topp: for hva i all verden kan jeg finne på foruten å "ri" litt opp og ned, fram og tilbake, i forsiktig tempo. Suge litt kanskje, fordi menn liker det (nja, vet ikke om jeg liker det så innmari). Også opp og ned, opp og ned.

Vet ikke jeg.

Egentlig er jeg mer effektiv og bare liker å gjøre det vi kan og at det ikke varer alt for lenge. Mye kyssing er bra, han husker å ta på pupper er bra og at jeg anstrenger meg litt.

Og så hva?

Prøv en ny og bedre måte å være på topp på oppå mannen : ) Orgasmegaranti på den stillinga tør jeg nesten gi ...he he -helt sikkert t.o.m første gang -jeg fikk det i hvertfall .Sykt deilig og erotisk stilling -meget nære hverandre og koslig ikke minst .

Tre deg ned på pikken hans sittende og med full tyngde , og bena rett ut til siden , meget avslappende og fin stilling for kvinnen - mens han også sitter med overkroppen sin oppreist i sittende stilling og rett ut med bena på et flatt underlag eks senga .

Så " gynger " dere frem og tilbake , som om dere ror en båt med overkroppene / underliv .....hvor dypt inn du vil ha han - bestemmer du selv ....etter hvor langt bakover du gynger med ryggen .Hold rundt hverandre og hold fast ....dette er heftig og deilig , skikkelig kama sutra stilling -perfekt for lang utholdende penetrering , pluss klitoris får MAX stimulering også i tillegg - i og med at dere presses så tett mot hverandre og de kan og bruke han til å gni deg mot hans underliv / front : ) Stillingen krever dere passer sammen fysisk -mannen kan ikke være for lang for dere da - i og med at man bunnes ganske dypt .For å nyte denne stilling kan ikke kvinnen ha forkortet kjede f.eks - da vil den nok gjøre vondt for henne .Men for alle andre som passer godt sammen fysisk - så er denne stillinga

ORGASMEGARANTI : ) Prøv selv : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, takk for tipset, kan jo prøve...jeg tenker at han kjeder seg og jeg føler ansvar for å underholde slik at det skjer noe. Samtidig sier han "gjør det du liker selv", så ligger han bare der med hendene rett ut på rygg.

Så da må jeg nesten be ham reise seg litt. Så fryktelig om han ikke forstår hva jeg mener da, om jeg sier det du skriver her...flaut å ikke få det til.

Er det veldig galt å synes at mannen skal jobbe mest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Ok, takk for tipset, kan jo prøve...jeg tenker at han kjeder seg og jeg føler ansvar for å underholde slik at det skjer noe. Samtidig sier han "gjør det du liker selv", så ligger han bare der med hendene rett ut på rygg.

Så da må jeg nesten be ham reise seg litt. Så fryktelig om han ikke forstår hva jeg mener da, om jeg sier det du skriver her...flaut å ikke få det til.

Er det veldig galt å synes at mannen skal jobbe mest?

Hvis mannen din er passiv - er denne stillinga ypperlig .Allt han trenger gjøre er å sitte der med ståpikk - så ordner du resten selv : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Hvis mannen din er passiv - er denne stillinga ypperlig .Allt han trenger gjøre er å sitte der med ståpikk - så ordner du resten selv : )

Gi nå beskjed hvordan dere likte den nye stillinga ,når dere har prøvd den : ) Spennende å høre om den falt i smak for dere også : ) Er det litt kaldt i rommet - kan dere evt. slenge teppet rundt dere - så blir det fort varmt og hett under ...he he Hilsen womenwomen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

womenwomen: nice one!! bare vent til jeg får meg type, da skal denne prøves ut!

trådstarter: nei jeg synes ikke det er fryktelig at du vil at mannen jobber mest. er det ikke egentlig alltid sånn? selv om vi også jobber, så er det jo oftest mannen som styrer, med feks. misjonærstillingen.

hvis du er redd for at mannen ikke skal skjønne sextipset her, vis han innlegget?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Problemet er at han jeg nå treffer sier at jeg bør slappe mer av og gjøre "det jeg liker".

Men jeg liker egentlig best at han jobber og er øverst. Eller at han jobber og er underst.

Jeg liker dårlig at han bare ligger der helt passiv på ryggen mens jeg er på topp

Her sier du skal slappe av og gjøre det du liker. Og du liker at han er den aktive, så da er det jo bare å lene seg tilbake og ta imot? Det skulle ikke være nødvendig å bekymre seg for at det ikke er bra nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sier du skal slappe av og gjøre det du liker. Og du liker at han er den aktive, så da er det jo bare å lene seg tilbake og ta imot? Det skulle ikke være nødvendig å bekymre seg for at det ikke er bra nok.

Ikke hvis han ligger på rygg helt stille og venter på at jeg skal "gjøre det jeg liker best"?

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hvis han ligger på rygg helt stille og venter på at jeg skal "gjøre det jeg liker best"?

;-)

Da får du velte ham rundt og be ham sette igang med det du liker best da :ler:

Tror ikke alle er skapt fysisk til å være på topp. Er selv ikke i nærheten av noe som helst (utenom spiddefølelse) i den posisjonen. Hvis han sitter oppreist går det bra, men ikke hvis han ligger flatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trolleri

Eller hva med litt deilig musikk i bakgrunnen?

Kanskje det er verdt å begynne i en annen ende, med et langt forspill? Et varmt romantisk bad, massasje o.l? Lysten går jo litt opp og ned og sånn er det vel med kreativiteten også. Jeg og samboeren er ikke så oppfinnsomme heller. Vi har tenkt til å kjøpe en bok med sexstillinger for å få litt inspirasjon. Dessuten synes jeg det er veldig bra å lese på forumet her. Det gir jo ideer.

Synes det er flott at du beskriver hvordan dere elsker og hva du tenker. Da har du jo allerede kommet et langt stykke på vei mot forandring. Hvordan er det du vil ha det? Hvordan ønsker du at sexen skal være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk vel bedre...men ikke tipp topp. Må nok trenes mer. Men det ble mer positivt og lovende enn sist.

Litt flaut da han ba meg ta på meg selv mens vi holdt på! Tør ikke helt det, så flaut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk vel bedre...men ikke tipp topp. Må nok trenes mer. Men det ble mer positivt og lovende enn sist.

Litt flaut da han ba meg ta på meg selv mens vi holdt på! Tør ikke helt det, så flaut.

Herrregud!

SEX ER IKKE FLAUT!!!!!!!!

Dere damer har så mye komplekser og sperrer at det hindrer dere i og ha god sex,er det flaut når mannen slenger dere rundt og presser og bender dere i alle mulige og umulig stillinger???

Kan en av dere forklare meg kort hva som er flaut med og ta på seg selv og få nytelse av det?

Dere er vel så forknytt at dere ikke klarer og nyte det,dere bare gjør det for og tilfredstille mannens ønsker.

DET ER DRITTSEXY MED EN DAME SOM VET HVA HUN VIL HA OG NYTER DET...........................................................................................................................................................................................SKJØNN DET DAMER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest_gjest_*
Herrregud!

SEX ER IKKE FLAUT!!!!!!!!

Dere damer har så mye komplekser og sperrer at det hindrer dere i og ha god sex,er det flaut når mannen slenger dere rundt og presser og bender dere i alle mulige og umulig stillinger???

Kan en av dere forklare meg kort hva som er flaut med og ta på seg selv og få nytelse av det?

Dere er vel så forknytt at dere ikke klarer og nyte det,dere bare gjør det for og tilfredstille mannens ønsker.

DET ER DRITTSEXY MED EN DAME SOM VET HVA HUN VIL HA OG NYTER DET...........................................................................................................................................................................................SKJØNN DET DAMER!

NB ! Ja enig - men hvorfor tror de kvinner har blitt slik ?

Jo - pga oppdragelsen sin og samfunnets fremstilling av kvinnekjønnet / rollemodeller - de er alle SØMMELIGE eks på TV , FILM , foreldre osv - flinke pene piker skal oppføre seg SØMMELIG alltid for enhver pris i alle situasjoner - og allt sånt er " skittent og ekkelt " vet du - kroppen deres skal ikke tas på det er ekkelt ....Men IKKE FOR MENN OG GUTTER , det er jo bare naturlig og normal oppførsel og akseptert .

Og MENN er flinke til å TRAKASERE OG STEMPLE andre kvinner som nyter sex og er frigjordte faktisk ,

kalle dem OFTE ludder , billig , HORE osv ....når det passer dem ... Dobbeltmoral ute å går ...

NÅR er det greit å nyte sex - uten å føle man gjør noe alvorlig kriminelt og skammelig og galt som kvinne ? Kunn i ekteskap ?

Er vanskelig for kvinner å PLUTSELIG bare legge vekk alle hemninger når hun eks gifter eller får kjærest når hun har LÆRT - gjennom hele livet gjennom oppdragelsen har blitt innprentet at slik oppførsel er stygt for jenter og usømmelig ....

Takk dere selv menn - for at mange kvinner føler seg uvel med å ha sex ...osv ...pga den MYE strengere sexualmoralen som gjelder KUNN for kvinner ....

Beklager - men det henger fortsatt igjen masse gamle skadelige holdninger ang jenter og sex ....altså dirkrimineringen kvinner har vært utsatt for gjennom hele historien har desverre resultert i at kvinner er blitt forknytt , anspent og fått hemninger til allt som har med sex å gjøre .

Men NB uansett - Din kjæreste kan ikke tvinge deg til å ta på deg selv om de føler deg uvel av det og ikke nyter det selv - er du selv som bestemmer hva du vil være med på ! IKKE han .

Ikke finn deg i press - til å gjøre noe som helst du ikke føler deg komfortabel med selv .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NB ! Ja enig - men hvorfor tror de kvinner har blitt slik ?

Jo - pga oppdragelsen sin og samfunnets fremstilling av kvinnekjønnet / rollemodeller - de er alle SØMMELIGE eks på TV , FILM , foreldre osv - flinke pene piker skal oppføre seg SØMMELIG alltid for enhver pris i alle situasjoner - og allt sånt er " skittent og ekkelt " vet du - kroppen deres skal ikke tas på det er ekkelt ....Men IKKE FOR MENN OG GUTTER , det er jo bare naturlig og normal oppførsel og akseptert .

Og MENN er flinke til å TRAKASERE OG STEMPLE andre kvinner som nyter sex og er frigjordte faktisk ,

kalle dem OFTE ludder , billig , HORE osv ....når det passer dem ... Dobbeltmoral ute å går ...

NÅR er det greit å nyte sex - uten å føle man gjør noe alvorlig kriminelt og skammelig og galt som kvinne ? Kunn i ekteskap ?

Er vanskelig for kvinner å PLUTSELIG bare legge vekk alle hemninger når hun eks gifter eller får kjærest når hun har LÆRT - gjennom hele livet gjennom oppdragelsen har blitt innprentet at slik oppførsel er stygt for jenter og usømmelig ....

Takk dere selv menn

- for at mange kvinner føler seg uvel med å ha sex ...osv ...pga den MYE strengere sexualmoralen som gjelder KUNN for kvinner ....

Beklager - men det henger fortsatt igjen masse gamle skadelige holdninger ang jenter og sex ....altså dirkrimineringen kvinner har vært utsatt for gjennom hele historien har desverre resultert i at kvinner er blitt forknytt , anspent og fått hemninger til allt som har med sex å gjøre .

Men NB uansett - Din kjæreste kan ikke tvinge deg til å ta på deg selv om de føler deg uvel av det og ikke nyter det selv - er du selv som bestemmer hva du vil være med på ! IKKE han .

Ikke finn deg i press - til å gjøre noe som helst du ikke føler deg komfortabel med selv .

Jeg vet ikke hvem det er mest synd på.......damene, eller mødrene som har oppdratt de?

At oppdragelsen ødlegger,det skjønner jeg,men det jeg ikke helt ser er dobbeltmoralen.

Hvorfor skal man takke oss MENN for at damer føler seg uvel til sex?

Velger damene og ligge rundt så kan de takke seg selv,velger damene og være i forhold/ekteskap, og da slå seg løs på sex siden med sin partner er det vel ingen som blamer de for noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest_gjest_*
Jeg vet ikke hvem det er mest synd på.......damene, eller mødrene som har oppdratt de?

At oppdragelsen ødlegger,det skjønner jeg,men det jeg ikke helt ser er dobbeltmoralen.

Hvorfor skal man takke oss MENN for at damer føler seg uvel til sex?

Velger damene og ligge rundt så kan de takke seg selv,velger damene og være i forhold/ekteskap, og da slå seg løs på sex siden med sin partner er det vel ingen som blamer de for noe?

En slik " jenteoppdragelse " lager psykiske sperrer gjennom barneårene , tenåringstiden og som ung voksen .Sperrene sitter såpass hardt og inndoktrinert i enkelte - at det kan ta 20 år før en kvinne endelig slipper fri fra sitt " fengsel " som sømmelig og frigid menneske pga oppdragelse ETTER hun har giftet seg faktisk - er ALLTID de SØMMEIGE OG FRIGIDE egenskaper hos kvinnekjønnet som FREMELSKES hos pikebarn fra de er små i både oppdragelse , TV , media og alle kvinnelige rollemodeller jenter har osv ! Pikebarn som ikke har lik stor grad av slike egenskaper , blir tilsnakket , kanskje straffet ,alltså oppstrekk / konsekvenser .

Disse psykiske sperrene og angsten for å være " usømmelig ", og uanstendig ved at de egentlig " liker sex , men er stygt å like slikt og flaut lærer man som jente fra man er bitte liten faktisk - disse holdningene gir psykiske sperrer og forfølger kvinnene også ETTER de har giftet seg . Sperrene opphører ikke automatisk straks man får kjæreste eller gifter seg , de er like mye tilstede desverre .Forde det ikke har vært akseptert at kvinner / jentebarn har en medfødt sexualitet på lik linje med guttebarn .Holdningen er gutter liker sex = helt normalt og naturlig positiv adferd -for er jo en gutt , Jenter liker kjærlighet og gi omsorg -sexuell adferd uønsket. negativt , farlig , PROBLEMJENTE , uoppdragen ....redsel for de skal bli " løs " om de ikke oppdras til å bli sømmelige og frigide nok !

Litt bedre holdninger i dag ang kvinner og deres selvfølgelige medfødte sexualitet -

men fortsatt ikke likestilt med gutter .

Vi kommer aldri til å bli det heller .For menn er livredd og forakter jenter som har flere partnere eks før de gifter seg .... Skal lite til for en jente å få ukvemsord etter seg . Menns menn har alltid kunnet hore rundt akkurat som de ville - uten å få noe negative reaksjoner ....

Kontra kvinner som gjør akkurat det samme som menn - har flere partnere før ekteskap .Kvinner trenger også ERFARING for å bli kjent med egen sexualitet -hvorfor er det da negativt syns menn - at hun har hatt flere partnere før hun gifter seg ....? Fri sexualitet for menn og kvinner er et ganske nytt moderne fenomen i dag ...men er ikke mer enn 20 år siden det var " forbudt " å bo sammen uten å være gift ..... tenk på det ? Så vi er ikke kommet så langt i " ikestilling " av kjønnene som vi tror .Mye diskriminerende holdninger mot kvinner - henger desverre fortsatt igjen fra gammelt av .

Men nye generasjon jenter er nok littegranne mer frigjordte enn deres mødregenerasjon var ...Så litt fremskritt har skjedd .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest kvinne
Jeg vet ikke hvem det er mest synd på.......damene, eller mødrene som har oppdratt de?

At oppdragelsen ødlegger,det skjønner jeg,men det jeg ikke helt ser er dobbeltmoralen.

Hvorfor skal man takke oss MENN for at damer føler seg uvel til sex?

Velger damene og ligge rundt så kan de takke seg selv,velger damene og være i forhold/ekteskap, og da slå seg løs på sex siden med sin partner er det vel ingen som blamer de for noe?

Skjønner du ikke ....dobbeltmoralen .Menn må gjerne nyte sex .. stønne , runke seg osv -ligger jo i deres " biologi " er forklaringen ,er akseptert og normal adferd hos gutter .MEN

Det ekkleste og styggeste oppførsl man kan se hos en kvinne / jente / hokjønn -er en som liker sex og nyter sex .Er grusomt stygt og usømmelig for kvinner å gjøre dette .Hvert stønn .....er bevis på hvor utrolig skammelig og fæl jente man er .....

Man føler seg nesten skyldig i en alvorlig kriminell handling .....ved å i det hele tatt gi inntrykk fo å like og nyte sex .Derfor - mange kvinner er stille som mus under sex ... livredd for å gi lyder som kan antyde de nyter akten .For da er man avslørt ....man liker sex ....og det er egentlig ufint og skammelig adferd hos kvinner -det lærer man av kjønnsrollemønstrene faktisk - uansett alder , gifte eller ugift ..Slik er sexualmoralen INDOKTRINERT hos kvinner desverre ...

Lykke til folkens med disse holdningene og psykiske sperrene - dere går nok en fin fremtid i møte med et jævlig tragisk trist sexliv for både menn og kvinner : )

NÅR ....ser man nærbilde eks på TV ....av en kvinne som sukker og stønner mens hun har sex ..? Utrolig sjelden eller aldri ser jenter slikt vist frem offentlig .

Men menn vises slik frem overalt på tv , filmer , osv .... dermed normaliseres og ufarliggjøres menns sexualitet .Mens kvinners sexualitet skal holdes " hemmelig " ...for er så uakseptabelt , usømmelig , flaut og stygt Å VISE FREM OFFENTLIG PÅ TV : ) Gud hjelpe meg - BARN KAN SE DET .... slikt må de ikke se ...jentebarn ...

Æsj - dobbeltmoral . Kvinner trenger " positive forbilder / rollemodeller " og se offentlig at også kvinner kan nyte og glede seg over sex uten det minste skam - men som " verdens største naturlighet " .... eks se på vanlig filmer , tv ...osv - så blir det mer normalisert og mindre skammelig forkvinner .

Men - det er alltid mannen som har hovedrollen ...og kvinner som liksom " brukes eller eventuelt UTNYTTES " .... på TV .... Ganske ekkel og trangsynt fremstilling av sexualitet og kjønnsroller ...

Jeg blir ofte forbannet når kvinner fremstilles uverdig og undertrykt på eks film , tv . Ingen positive fine forbilder for noen kvinner .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner du ikke ....dobbeltmoralen .Menn må gjerne nyte sex .. stønne , runke seg osv -ligger jo i deres " biologi " er forklaringen ,er akseptert og normal adferd hos gutter .MEN

Det ekkleste og styggeste oppførsl man kan se hos en kvinne / jente / hokjønn -er en som liker sex og nyter sex .Er grusomt stygt og usømmelig for kvinner å gjøre dette .Hvert stønn .....er bevis på hvor utrolig skammelig og fæl jente man er .....

Man føler seg nesten skyldig i en alvorlig kriminell handling .....ved å i det hele tatt gi inntrykk fo å like og nyte sex

Haha, er du seriøs? Ikke det at det overrasker meg at noe sånt kommer fra deg, men allikevel. Jeg aner ikke hvor du befinner deg i tid, men det er ihvertfallt ikke i 2009.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner du ikke ....dobbeltmoralen .Menn må gjerne nyte sex .. stønne , runke seg osv -ligger jo i deres " biologi " er forklaringen ,er akseptert og normal adferd hos gutter .MEN

Det ekkleste og styggeste oppførsl man kan se hos en kvinne / jente / hokjønn -er en som liker sex og nyter sex .Er grusomt stygt og usømmelig for kvinner å gjøre dette .Hvert stønn .....er bevis på hvor utrolig skammelig og fæl jente man er .....

Man føler seg nesten skyldig i en alvorlig kriminell handling .....ved å i det hele tatt gi inntrykk fo å like og nyte sex .Derfor - mange kvinner er stille som mus under sex ... livredd for å gi lyder som kan antyde de nyter akten .For da er man avslørt ....man liker sex ....og det er egentlig ufint og skammelig adferd hos kvinner -det lærer man av kjønnsrollemønstrene faktisk - uansett alder , gifte eller ugift ..Slik er sexualmoralen INDOKTRINERT hos kvinner desverre ...

Lykke til folkens med disse holdningene og psykiske sperrene - dere går nok en fin fremtid i møte med et jævlig tragisk trist sexliv for både menn og kvinner : )

NÅR ....ser man nærbilde eks på TV ....av en kvinne som sukker og stønner mens hun har sex ..? Utrolig sjelden eller aldri ser jenter slikt vist frem offentlig .

Men menn vises slik frem overalt på tv , filmer , osv .... dermed normaliseres og ufarliggjøres menns sexualitet .Mens kvinners sexualitet skal holdes " hemmelig " ...for er så uakseptabelt , usømmelig , flaut og stygt Å VISE FREM OFFENTLIG PÅ TV : ) Gud hjelpe meg - BARN KAN SE DET .... slikt må de ikke se ...jentebarn ...

Æsj - dobbeltmoral . Kvinner trenger " positive forbilder / rollemodeller " og se offentlig at også kvinner kan nyte og glede seg over sex uten det minste skam - men som " verdens største naturlighet " .... eks se på vanlig filmer , tv ...osv - så blir det mer normalisert og mindre skammelig forkvinner .

Men - det er alltid mannen som har hovedrollen ...og kvinner som liksom " brukes eller eventuelt UTNYTTES " .... på TV .... Ganske ekkel og trangsynt fremstilling av sexualitet og kjønnsroller ...

Jeg blir ofte forbannet når kvinner fremstilles uverdig og undertrykt på eks film , tv . Ingen positive fine forbilder for noen kvinner .

Det er ikke dobbeltmoral.....Det er jo bare tragisk!

Desuten er det ikke menn som har skapt dette mønsteret,enig med den over....hvilket år lever du i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest kvinne
Haha, er du seriøs? Ikke det at det overrasker meg at noe sånt kommer fra deg, men allikevel. Jeg aner ikke hvor du befinner deg i tid, men det er ihvertfallt ikke i 2009.

Jeg er selv en frigjordt moderne kvinne . Men HUSK vår mødregenerasjon var oppdratt slik .Ekstra ille var det hos / innenfor kristne miljøer / lestadianske miljøer osv .Og husk mange moderne unge jenter i dag er døttre til slike mødre som har oppdratt dem med disse holdninger - selvfølgelig er mange unge jenter " preget " litt av sin oppdragelse og mor ....ut fra hva de selv lærte i sin " generasjon "oppdro de sine døttre .. SE bare 1 generasjon bakover i tid .........-var utrolig underutviklet og gammeldagse holdninger da ....

Ikke rart 2 . generasjon kvinner fortsatt er litt preget av disse gammeldagse holdningene . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurte litt på om føttene kommer litt i veien?

Skal man bytte på å ha føttene over hverandres lår?

Føttene skal vel ikke være rett ut til siden slik som i en spagat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...