Jeg lurte på hvor ofte dere bruker BH? Jeg går nesten alltid uten. Bruker vel egentlig bare bh når jeg har gym på skolen. Da har jeg den på meg for å unngå at de "hopper" så mye når jeg løper. Har b-cup. Ikke verdens minste pupper og langt fra store, men siden jeg ikke er mer enn 18 år og de er såpass fast som de er(nyter det så lenge jeg kan) så går jeg uten bh. Synes det er ubehagelig å bruke bh og jeg synes det er mer naturlig å gå uten når man ikke har behov for å holde de oppe med en bh. Kommer selvfølgelig til å bruke det når jeg blir eldre og de begynner å henge en del men den tid den sorg! Har fått mange positive komentarer og fordi jeg går uten. Har fått inntrykk av at mange gutter liker at jenter går uten og jeg tror mange jenter bare bruker bh fordi de er redd for å få negative komentarer om de går uten. Det er synd for sånn er det ikke. Om du ikke går uten, hva synes du om sånne som meg som gjør det? I hvilke sammenhenger går du evt uten bh?
-
Du kan være bi-nysgjerrig
-
Unngå dette om du vil ned i vekt
-
- Det er like ille for frisøren som det er for kunden
-
Du kan lære 1000 desimaler på ti timer
Noen som går uten BH?
#1 Gjest_BRALESS_*
Skrevet 23 juni 2003 - 22:42
Jeg lurte på hvor ofte dere bruker BH? Jeg går nesten alltid uten. Bruker vel egentlig bare bh når jeg har gym på skolen. Da har jeg den på meg for å unngå at de "hopper" så mye når jeg løper. Har b-cup. Ikke verdens minste pupper og langt fra store, men siden jeg ikke er mer enn 18 år og de er såpass fast som de er(nyter det så lenge jeg kan) så går jeg uten bh. Synes det er ubehagelig å bruke bh og jeg synes det er mer naturlig å gå uten når man ikke har behov for å holde de oppe med en bh. Kommer selvfølgelig til å bruke det når jeg blir eldre og de begynner å henge en del men den tid den sorg! Har fått mange positive komentarer og fordi jeg går uten. Har fått inntrykk av at mange gutter liker at jenter går uten og jeg tror mange jenter bare bruker bh fordi de er redd for å få negative komentarer om de går uten. Det er synd for sånn er det ikke. Om du ikke går uten, hva synes du om sånne som meg som gjør det? I hvilke sammenhenger går du evt uten bh?
#2 Gjest_Janna_*
Skrevet 23 juni 2003 - 22:45
Hater den innretningen. Elsker å gå uten.
#3 Gjest_Fuglehue_*
Skrevet 23 juni 2003 - 23:04
Skrevet 23 juni 2003 - 23:12
Bruker det kun når jeg MÅ...
#5 Gjest_Cruella_*
Skrevet 23 juni 2003 - 23:51
Skrevet 24 juni 2003 - 00:03
nei takk... ubehagelig .. og absolutt ikke pent...
Skrevet 24 juni 2003 - 01:13
#8 Gjest_Trulselinemor_*
Skrevet 24 juni 2003 - 01:34
#9 Gjest_Kinga_*
Skrevet 24 juni 2003 - 01:38
Men: Lange pupper som tøtsjer bukselinningen bør bures inne, etter min smak. Jeg så en dame på bussen i dag med slike pupper, i singlett og uten bh. Ulekkert.
Selv går jeg omtrent alltid med bh.
Vibeke
Skrevet 24 juni 2003 - 02:31
#11 Gjest_lmari_*
Skrevet 24 juni 2003 - 13:34
"Jeg kan ikke engang sove uten bh, for da ville jeg ikke hørt vekkerklokka på grunn av pupper i ørene."
... omtrent sånn er det med meg også. Bruker 100DD, og da MÅÅÅ man ha bh. Men jeg synes egentlig det er greit - føler meg mye mer vel med enn uten, kan du si!
Damer med store hengepupper (sånn som mine) som går uten bh - det er bare ekkelt!!
#12 Gjest_gutt 22_*
Skrevet 24 juni 2003 - 16:18
Og til deg OgaBoga: Spisse pupper er ikke ekkelt.. Vær stolt over de og ikke gjem de bort
#13 Gjest_Milah_*
Skrevet 24 juni 2003 - 20:15
Om natta har jeg ikke på meg BH, men hører vekkerklokka uten problemer! :D
Om jenter som går uten BH synes jeg ingenting.. Bryr meg ganske lite. Men det er jo ikke pent med store og hengende pupper som "eieren" har mistet all kontroll på.. :D
#14 Gjest_Minnie Emmerdale_*
Skrevet 24 juni 2003 - 20:16
Minnie
#15 Gjest_Anonymous_*
Skrevet 24 juni 2003 - 22:59
Skrevet 25 juni 2003 - 05:48
Jeg liker å bruke BH, har den alltid på om natten.
Jeg mår bruke BH for å holde på plass mine silikon innlegg
Skrevet 25 juni 2003 - 10:38
Skrevet 25 juni 2003 - 10:42
Møkkapupper :evil:
Suz
Tall enough to reach for the stars
#19 Gjest_eminel_*
Skrevet 25 juni 2003 - 16:51
Skrevet 25 juni 2003 - 17:46
0 bruker(e) leser dette emnet
0 medlemmer, 0 gjester, 0 skjulte brukere