Gå til innhold

Veninnegaver


Gjest Gjest_minni_*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg spør alltid hva venninnene mine ønsker seg. Også blir vi som regel enig om en pris sånn at det ikke blir urettferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hvor rimelige skal de være? Små leppomader på boks synes jeg er en fin gave, blir veldig glad hvis jeg får det selv og gir det gjerne bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hvor rimelige skal de være? Små leppomader på boks synes jeg er en fin gave, blir veldig glad hvis jeg får det selv og gir det gjerne bort.

Hadde vel håpet å slippe unna med rundt en hundrelapp.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snagglepus

jeg har vært på panduro og kjøpt smykker til å lage selv, de har flere ulike man kan velge mellom og da har du alt du trenger i den posen.. (bortsett fra avbiter og rundtang) og prisen er fra 69 til 149 eller noe.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Utlogget nå ;)

Jeg har kjøpt spapakker til venninnene mine :)Her under velvære! Det finnes jo på andre butikker også :) Jeg synes personlig det er gøy å få ting som kan brukes opp på en måte... :sjenert: Hadde blitt glad for en bodylotion, leppepomade, lipgloss - et eller annet slikt :)

Ellers kan man kjøpe votter, undertøy (mange av mine venninner ønsker seg hipsters - og det har jeg ønsket meg av dem også), sokker, luer... De har jo veldig mange småting på H&M - og hvis de ikke liker det så er det ikke noe problem å bytte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal kjøpe til ei venninne i år, og hun ønsket seg små pynteting, en stor god kopp til kakao og votter. Så jeg har kjøpt en stor fin kopp med underskål, 80 kr på tilbords. Så kjøper jeg en liten ting til..muligens en sminketing, et smykke, øredobber, ei pocketbok eller kanskje en god bodylotion.

Syns hipsters også var en god ide :)

Endret av Renate86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år kjøper jeg enten ei lita clutch-veske til venninna mi, eller et sjal fra indiska eller vero moda. I fjor kjøpte jeg bodybutter fra bodyshop og det falt veldig i smak. Ellers blir jeg alltid glad for kopper, te, bøker, neglelakk, hudpleieprodukter, lipgloss og lignende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et par gaver igjen, bl.a til et par venninner og hun ene får julete og julekaffe og en fuktighetskrem (i en serie jeg vet hun liker) og hun andre får gave fra REN (som bl.a står nevnt i KG i dag).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøkna20

Forslag til julegave er de smakfulle,søte og gode pysjamasbuksene de har på cubus, koster 150 kr tror jeg, og de er ekstremt gode i vinterkulden (Jeg har hamstret) Andre ting til vennindene, meget billige venninde gaver kan være feks barnepass. Skriv et pent kort hvor du sier jeg passer barnene mens du og mannen har dere en kveld alene. Et annet fint eksempel hvis dere er flere i venninde gjengen. Kjøp inn 2-3 flasker baylies, og et par kaffeposer, ta bilde av dette og skriv bak på bildet at dere i jula/vinteren skal kose dere med en jentekveld med kaffe og baylies ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

gav dei duft lys i år. Vi har bestemt at dei skal koste ca 50 kr=)

et anna år gav jeg toalettpapir med engler på og et år fannt jeg pusle jule kuler på tilbud=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest antigartner

Jeg har svart liknende i en annen tråd også, men en god ting kan vel ikke sies for ofte :)

Jeg har gitt en del krydder, gode olivenoljer, balsamicoeddik, sennepsglass (apoteket hadde så fine krukker!) og te som venninnegaver i år.

En kan kombinere etpar av disse tingene og likevel havne på omkring en hundrelapp. Passer selvsagt aller best hvis vennene liker å lage mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...