Gå til innhold

Leste om dette tidligere i kveld. billig shopping eller tull?


Gjest kenta

Anbefalte innlegg

Mot å lese reklame får man kjøpe varer til 1euro? Er jo en god deal da!

Noen som er medlem her allerede?

Med vennlig hilsen

Kenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med kontaktadresse

1EURObuy International, Inc.

Suite 11, Mec

AvD Aroha

Providence Mahe

Seychelles

ville jeg ikke lagt ut bankkort-info akuratt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mot å lese reklame får man kjøpe varer til 1euro? Er jo en god deal da!

Noen som er medlem her allerede?

Med vennlig hilsen

Kenta

jeg har sett på dette selv. Og jeg er skeptisk. Men det er jo så billig at man har jo lyst til å prøve!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...
Mot å lese reklame får man kjøpe varer til 1euro? Er jo en god deal da!

Noen som er medlem her allerede?

Med vennlig hilsen

Kenta

1eurobuy.com en lur måte å lure penger ut av folk på wink.gif De tjener 2 euro i uken per medlem på siden som er medlemsavgiften, og det er dette som finansierer driften IKKE reklame som de selv sier... Hvis det er 50000 som er med worldwide (jeg tror dette er løgn og at antallet er ubegrenset), betaler 2 euro hver i uken blir det den nette summen av 100 000 = 800 000 kr i uken wink.gif De legger så godt som ALDRI ut nye produkter, og bruker maks 10-15 000 i MÅNEDEN på produktene de legger ut, dvs kanskje 10-20 produkter som 50 000+ skal krige om. Dette høres vel strengt tatt mer ut som et lotteri der du har Odds 1:50 000 = 0,002 % for å "vinne". Så kan vi se på hvaslags resultat de vil oppnå per måned: inntekter: (utenom annonsørinntekter) 80 000kr * 4 = 3 200 000kr Kostnader: (utenom driftskostnader lønn osv.) 15 000 i måneden, Overskudd = 3 185 000 pr måned.... Siden kan drives enkelt av et par personer som sitter igjen med hele sulamitten.

Tipper det er samme eierne som bl.a. har den "Hitbid" siden der du betaler 10 kr per bud, hver gang du byr øker auksjonen med 3 min, og budsøkningen er 10 øre, i tillegg til at de har egne ansatte som sitter og byr. Har sett auksjoner gå opp i 15 000 kr (for en motorsykkel til noen 100 000) og du kan selv tenke deg hvor mye det blir når hvert bud koster 10 kr og budsøkningen er 10 øre... 1kr = 10 bud à 10 kr pr stk = 100 kr pr 1kr * 15 000 = 1 500 000. I tillegg må du håpe at han på andre siden ikke er en innstilt computer og at INGEN av de 100 andre som sitter og byr hvert 3. minutt ikke byr... Sjangsene for å "vinne" her er enda mindre enn hos Eurobuy... HOLD DERE UNNA! Ting som er for godt til å være sanne er ALLTID det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...