Gå til innhold

Kunne du ha testet din partner for utroskap?


Lissi

Anbefalte innlegg

Et interessant spørsmål dukket opp på en film på tv nå. Kissing a fool.

Har du tenkt tanken eller skulle du ønske at du fikk testet samboeren din ved å la en smellvakker "venninne eller noe" ved å sjekke han opp for å se om han sa nei?

Bare en siste sjekk før du giftet deg med mannen din?

Jeg skulle gjerne gjort det;) Men jeg ville aldri gjort det. Kommer jeg til det steget så burde man skjønne at forholdet ikke er liv laga.

Men nysgjerrig, tja er vi ikke alle?? Men jeg stoler på han fordi han ikke har vært utro med meg til nå, men vet man? Har man garanti for at de er til å stole 110% på?

Eller er du så skinnhellig at du aldri ville tenkt tanken engang??

Endret av Lissi33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, ikke i mitt nåværende forhold i hvert fall, jeg stoler på ham på det området og har grunn til å tro at han ville avslørt evt utroskap selv etter hvert (han er typen til å ha dårlig samvittighet for alt sånt). I et annet forhold, tja, håper ikke det - derimot håper jeg evt venninner ville fortalt meg det om han prøvde å sjekke dem opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Nei, det hadde ikke ramlet meg inn å gjøre. Hvis jeg hadde gått til det steget og skulle gifte meg med min kjære, måtte jeg i utgangspunktet ha stolt på han for i det hele tatt å vurdere giftemål.

Dessuten har man ingen garantier i livet. Om han sto i mot testen den gangen, kan han være utro på et senere tidspunkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, og han mistet forloveden sin i filmen. Kompisen som skulle teste endte opp med å gifte seg med henne:)

Så mottoer er at man klusser ikke med kjærligheten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn testing har forgått på flere TV-shows tror jeg. Og det har også vært på radio.

Jeg ville ikke gjort noe sånt selv...

Endret av Polly Ester
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Om han klarer testen, beviser jo ikke det at han ikke vil være utro med en annen smellvakker dame fordi akkurat hun tenner ham mer, eller at han ikke vil falle for en "grå mus" som jobber på kontoret og han treffer hver dag, fordi hun har en skjønn personlighet som gjør henne tiltrekkende, eller at han ikke vil være utro med en gjennomsnittlig utseende dame som har en veldig sensuell utstråling og rykte på seg for å være fantastisk i sengen.

Jeg ville ikke tenkt tanken på å teste. Er ikke skinnhellig på det, tror bare ikke at det er en vei til målet. Jeg satser på å finne en ærlig mann med gode verdier, slik at sjansen for utroskap blir så liten at jeg kan leve med den. Helt borte blir den jo aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pupsilure

Stoler 100 % på han, så jeg føler ikke noe behov for å gjøre det. Men er ikke mer moralsk enn at jeg kunne gjort det med tidligere kjærester. :lur: Der jeg ikke har følt meg like sikker på forholdet, som på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, for å være helt ærlig ser jeg ikke vitsen. For meg blir det litt som at jeg indikerer at jeg faktisk ikke stoler på ham. Hadde jeg ikke stolt fullt og helt på ham, kunne vi heller ikke vært sammen, enkelt og greit.

Mvh Yvonne :duskedame:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heheh, nei ikke for å teste ham, men som en practical joke.

Hadde nok aldri gjort det egentlig, men kan tenke meg at det hadde vært ganske morsomt egentlig (jeg antar hvordan han hadde reagert).

Har ingen grunn for å ha lyst å 'teste ham'. Jeg vet at han er typen som hadde først kommet til meg hvis det hadde vært problemer i forholdet, så jeg bekymrer meg ikke over mulig utroskap i det hele tatt.

Endret av mrs_bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ville jeg aldri gjort. Jeg stoler fullt og helt på mannen min, og det har jeg alltid gjort. Å teste ham på den måten ville både vært meningsløst og et brudd på tilliten oss imellom. Mener nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Hvorfor i huleste skulle jeg gjøre det? Klarer jeg ikke å stole på mannen min, er det kroken på døra for forholdet vårt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis-Adriana
Eller er du så skinnhellig at du aldri ville tenkt tanken engang??

Nei, jeg er ikkeskinnhellig, jeg er typen som fint kunne ha leid noen til å sjekke om min mann var utro. Ikke at jeg tror det, på generell basis, i hverdagen, men å bare få sjekket det som en kvalitetskontroll, absolutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det kunne jeg aldri gjort. Jeg stoler på at kjæresten min ikke er utro. Hvis jeg ikke hadde gjort det, så hadde vi hatt seriøse problemer med å være sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nishiki

Nei det ville jeg ikke gjort.

Først må man finne noen man tror mannen tenner på, hvor kjipt må ikke det være. Sitte å sile ut hvilke venninner man tror mannen vil pule. Selvtilliten min synker bare ved tanken.

Så skal man sette dette i virksomhet. Skal jeg liksom se på at venninnen min sjekker opp mannen min?

Jeg ser for meg all tolkningen etterpå og jeg. Greit, han hoppet ikke til køys med henne, men smilte han ikke på en litt mer en vennskapelig måte? ;)

Nei, takke meg til å faktisk bare stole på ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ville jeg aldri gjort. Jeg stoler fullt og helt på mannen min, og det har jeg alltid gjort. Å teste ham på den måten ville både vært meningsløst og et brudd på tilliten oss imellom. Mener nå jeg.

Enig med deg.

Synes faktisk det blir rart å kalle en slik holdning for skinnhellig, som om absolutt alle innerst inne mistenker partneren sin for utroskap og å si noe annet automatisk er en løgn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et interessant spørsmål dukket opp på en film på tv nå. Kissing a fool.

Har du tenkt tanken eller skulle du ønske at du fikk testet samboeren din ved å la en smellvakker "venninne eller noe" ved å sjekke han opp for å se om han sa nei?

Bare en siste sjekk før du giftet deg med mannen din?

Jeg skulle gjerne gjort det;) Men jeg ville aldri gjort det. Kommer jeg til det steget så burde man skjønne at forholdet ikke er liv laga.

Men nysgjerrig, tja er vi ikke alle?? Men jeg stoler på han fordi han ikke har vært utro med meg til nå, men vet man? Har man garanti for at de er til å stole 110% på?

Eller er du så skinnhellig at du aldri ville tenkt tanken engang??

Kunne han ha gjort det samme med deg, og forholdet overlevd? Sendt en kompis for å prøve å få deg til sengs?

Testen i dette tilfellet må vel være om du kunne fortalt det etterpå at han hadde blitt utsatt for en slik 'test', uansett hvordan utfallet ble, og tillitsforholdet mellom dere forblitt det samme (ikke at det ville vært noe særlig å samle på i utgangspunktet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det kunne jeg ikke ha gjort. Og jeg hadde blitt fly forbannet om kjæresten min skulle ha gjort noe slik mot meg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det kunne jeg ikke ha gjort. Og jeg hadde blitt fly forbannet om kjæresten min skulle ha gjort noe slik mot meg også!

Jeg hadde slått opp på 2 sekunder hadde min kjæreste gjort dette.

What goes around comes around. så får all del, gjør det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne han ha gjort det samme med deg, og forholdet overlevd? Sendt en kompis for å prøve å få deg til sengs?

Testen i dette tilfellet må vel være om du kunne fortalt det etterpå at han hadde blitt utsatt for en slik 'test', uansett hvordan utfallet ble, og tillitsforholdet mellom dere forblitt det samme (ikke at det ville vært noe særlig å samle på i utgangspunktet).

Nei, jeg kunne aldri gått til det steget å gjort dette, men kunne tenkt tanken, men det hadde blitt med det.

Jeg hadde egentlig ikke satt pris på at han testet meg på denne måten heller, da vet man jo at det er noe seriøst galt i forholdet. Men det verste er faktisk at jeg hadde ikke gjort det slutt med han pga dette. Jeg hadde ledd. Det er totalt uaktuelt for meg å være utro, jeg hadde ikke gått på denne testen og heller derfor ikke lagt noe særlig frustrasjon i et slik forsøk. Heldigvis stoler han 110% på meg, og jeg 99% på han;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...