Gå til innhold

Klarer dere jenter å onanere stående?


Gjest Svartepetter

Anbefalte innlegg

Gjest Svartepetter

Og de mener jeg ha en orgasme, og samtidig stå på bena. Vi menn klarer jo det, i hvertfall de fleste. Min kone prøvde, men beina svikta da det gikk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Ikkeno' problem, men må fokusere for å ikke knekke sammen i bena icon_wink.gif"

WORD! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest balooh

Sambo slikket meg til orgasme mens jeg stod på knærne foran ham i sofaen.

Det er det nærmeste jeg har stått på beina for å si det slik. Det er, for meg vel og merke, lettere å komme når jeg ligger, og kan spenne hele kroppen i en deilig nytelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer å onanere stående selvfølgelig men tvært jeg får orgasme knekker jeg sammen.. Samme skjer når jeg blir tatt bakfra stående, knekker rett og slett sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det går helt fint. Men knekker jo litt i bena når det går, men pleier å ha noe å

holde meg fast i, enten kjæresten, en vegg eller bord etc. mmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må konsentrere meg om å ikke knekke sammen i beina ja, men ellers går det greit.

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer ann på om man står rett opp eller bare bøyd framover. Bøyd framover går så det suser men man blir vel skjelven i beina etterpå som om man har brukt opp alle musklene men så er det jo lettere for menn forde de har flere muskler en oss kvinner :husarbeid:

Jeg måtte legge til en ting her... Orgasme for kvinner og orgasme for menn er ikke det samme. Kvinner får orgasme i hele kroppen mens menn har det bare i penis muskelaturen som gjør at de pumber ut sæden haha - dessuten varer en kvinne orgasme lengre og de fleste menn kan nok ikke tenke seg hvordan en kvinne orgasme føles, eller hva?

Endret av Anne Selene
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer ann på om man står rett opp eller bare bøyd framover. Bøyd framover går så det suser men man blir vel skjelven i beina etterpå som om man har brukt opp alle musklene men så er det jo lettere for menn forde de har flere muskler en oss kvinner :husarbeid:

Jeg måtte legge til en ting her... Orgasme for kvinner og orgasme for menn er ikke det samme. Kvinner får orgasme i hele kroppen mens menn har det bare i penis muskelaturen som gjør at de pumber ut sæden haha - dessuten varer en kvinne orgasme lengre og de fleste menn kan nok ikke tenke seg hvordan en kvinne orgasme føles, eller hva?

haha.Her sitter den langt utenfor pikken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No problem.....

Gir meg selv orgasme i dusjen rett som det er, og har ingen problemer med å holde meg på beina....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, klarer ikke det, må i så fall støtte meg til noe, sånn som kjøkkenbenken eller liknende :lur:

Før klarte jeg det ikke i det hele tatt, men øving gjør mester :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[He he har ikke prøvd, ligger eller sitter for det meste....Men dette må prøves!!!

Hvordan knekker dere sammen da? Sånn...akutt lam liksom?

Hm...må eksperimentere med ståklittmassasje snart gitt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sniken (uinlogget)
Jeg måtte legge til en ting her... Orgasme for kvinner og orgasme for menn er ikke det samme. Kvinner får orgasme i hele kroppen mens menn har det bare i penis muskelaturen som gjør at de pumber ut sæden

Feil, en utløsning hos mannen er ikke ensbetydende med at han får orgasme. Menn kan:

- Få utløsning uten orgasme

- Orgasme uten utløsning

- Utløsning og orgasme samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...