Gå til innhold

En homifil som alene får barn med en surrogatmor


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Se på TV 2 dokumentaren nå!

En homofil alenefar. Dokumentarfilmen «Min stolte far» om Kenneths vei til å bli pappa, vises på TV2 nå!

En homofil som har kontaktet en surrogatmor, en rørende historie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fantastisk at noen er villige til å gjøre noe sånt for et annet menneske (og en god slump med penger). Synes det var kjempetrist å se når de ga vekk ungen (er nok ganske farget av at jeg nettopp har fått en baby selv, skjønner ikke at noen klarer å gå gravid i 9 mnd og bare gi vekk babyen etterpå... virker bare helt feil liksom)

Endret av KnockedUp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var en flott og veldig gripende dokumentar!

Nei, jeg ville aldri ha gjort noe sånt, ikke mot noen uansett om det var bifile, hetrofile ene eller sammen - å gi fra seg et barn sånn hadde jeg ikke klart!

Jeg tviler ikke på at barnet får det bra hos Kenneth, det får han sikkert....men....NEI,jeg ville ikke ha gjort det uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Bella_*
Hvilken egoisme??

DEt undrer jeg meg over også, men vedkomne snakkker vel om at barnet bare vokser opp med en far...som i tilegg er homofil!

Dette barnet får kjærlighet og vil ha det veldig bra.Like bra som om det hadde vokst opp hos en alenbemor uten far! Elkler er det homofilien det blir reagert pp her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest StockDama
Egoismen har visst ingen grenser!

ja, æsj, homofile kan da ikke skaffe seg barn....fy og phøy.

Ønsker han lykketil jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett dokumentaren før.

Jeg gråt og gråt, en fantastisk fyr og historie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk dessverre ikke sett hele jeg. Fikk bare sett til der barnet blir født.

Åssen følte surrogatmora det etterpå??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor skal ikke homofile få barn ved kunstig befruktning når heterofile kan få det? Jeg syns i bunn og grunn begge deler er et utslag av grenseløs egoisme, men det er min personlige mening. I prinsipp er det slik at folk skal ha like rettigheter.

Ideelt sett syns jeg at folk burde adoptere i stedet for å kunstig tilføre flere barn til denne allerede maksimalt pressede planeten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg påstår igjen; Egoismen har visst ingen grenser!

Og jeg spør igjen; hvilken egoisme?

Alle som får barn gjør da det av egoistiske grunner. Hvorfor er dette så mye verre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Så ikke dokumentaren.. men fikk han det med norsk surrogatmor??? Det er vel ikke lov?

Nei, han brukte amerikansk surrogatmor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og jeg spør igjen; hvilken egoisme?

Alle som får barn gjør da det av egoistiske grunner. Hvorfor er dette så mye verre?

Fordi det er feil type egoisme?

Jeg så ikke programmet, men mener av hele mitt hjerte at en homofil mann er like egnet til å ha barn som en hvilken som helst annen. Flott at noen tør å ta det valget denne mannen har tatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg påstår igjen; Egoismen har visst ingen grenser!

Dersom du ikke unner han barnet, så er det DU SELV som er egoistisk!

Dette barnet får virkelig oppleve kjærlighet fra sin far og familie+venner av familien som består av begge kjønn!

Denne mannen er en fantastisk flott og kjærlighetsfull mann/far!!

----------------------------------------------------

Ja, er det ikke ille :ironi:

Endret av Prosit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er av den oppfatning at er man homofil eller lesbisk så setter det en naturlig stopper for det å få barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er av den oppfatning at er man homofil eller lesbisk så setter det en naturlig stopper for det å få barn.

Det samme kan man jo i såfall si om alle (også heterofile) som ikke kan få barn uten hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...