Gå til innhold

"Gardiner" som kan dras ned og løftes opp


qrs

Anbefalte innlegg

NOen som har hørt om disse? Leste om dem her: http://www.klikk.no/bolig/hytte/article241502.ece

Dette hadde passet perfekt på badet vårt. Vi har litt utsikt som det kan være fint å se på og jeg vil gjerne ha lys inn og da kan det være greit å noenganger dra gardinen litt ned slik at jeg kan se over uten å blotte meg helt og noen ganger kan det være greit å dra den opp for å dekke alt.

Men så er spørsmålet: Hvor får jeg tak i slike? Noen som vet? Noen som kan dele sin erfaring med slike?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Var mange bilder i artikkelen, men går ut fra at det var plissepanelene du var ute etter. De ser veldig fine ut, har vurdert de til vårt hus også! Tror nok alle solskjermingsleverandørene har disse, som Kjells Markiser som det står under bildet. Fasadeprodukter hadde de fra leverandøren Kirsch. Ellers har Bonytt flere ganger hatt bilde av noen fra Silent Gliss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weba har plissegardiner, her i byen fører iallefall Bohus disse. Bestilles på mål, masse forskjellige varianter og løsninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weba har plissegardiner, her i byen fører iallefall Bohus disse. Bestilles på mål, masse forskjellige varianter og løsninger.

Bohus har vi her også så jeg skal ta meg en tur og se. Greit å se litt på hvordan disse gardinene er. For jeg har jo bare sett dem på bildene i denne artikkelen. Takk for tipset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...