Gå til innhold

Hva tenker du om svært muskuløse menn?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

La oss si at du møter en fyr ute på byen. La oss si at han er langt over snittet muskuløs. Før du har snakket med ham og kunnet gjøre deg opp en mening om vedkommende basert på noe mer, hva tenker du om denne mannen? Har du fordommer mot svært trente menn, men diger overkropp og muskuløse armer? Kommer det an på hvordan han er kledt? Holdning? Har du forventninger til hvordan han er som person, når du skaper deg et førsteinntrykk kun basert på framtoning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Er kanskje litt rask til å tenke kort lunte og voldsomt temperament. Vet jo at det finnes unntak da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Passer meg nok litt mer ja. Både med tanke på seroider osv, og at om en muskelbunt slår seg vrang har jeg mindre å stille opp med.

Holdning, kroppspråk, alkoholinntak osv har svært mye å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei har ingen fordommer mot muskuløse menn! Tenker bare oisann han der var svær gitt ! Dømmer ikke folk etter utseende! ....prøver iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hmmm.... det første som slår meg når jeg ser svært godt trente mennesker er at der er det noen med tålmodighet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har desverre en del fordommer til muskelmenn. For det første er det stygt, for det ande syns jeg de virker veldig forfengelige, og jeg liker ikke jålete menn. så tenker jeg steroider, og at de er litt dumme, rett og slett. og at de har liten selvtillit og må tøffe seg for andre gutter.

Trist, men jeg kan ikke noe for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pingla
La oss si at du møter en fyr ute på byen. La oss si at han er langt over snittet muskuløs. Før du har snakket med ham og kunnet gjøre deg opp en mening om vedkommende basert på noe mer, hva tenker du om denne mannen? Har du fordommer mot svært trente menn, men diger overkropp og muskuløse armer? Kommer det an på hvordan han er kledt? Holdning? Har du forventninger til hvordan han er som person, når du skaper deg et førsteinntrykk kun basert på framtoning?

Det er jo forskjell på muskuløse menn også da. Her om dagen så jeg en ung mann med voldsomme muskler på overkroppen og med en trøye uten ermer, tatovering og sånn kul gange. Da tenker jeg anabole med en gang, og så hadde jeg litt moro av å se at han hadde "glemt" å trene musklene i beina. :fnise:

Men muskuløs i seg selv er ikke noe jeg reagerer på, det kommer an på holdningen og hvordan han er kledt. For de som trener seriøst har en balanse i kroppen som viser at de er opptatt av å trene hele kroppen. De steroidgutta er mest opptatt av å vise muskler på overkroppen.

Det er nå min mening da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg tenker "anabole steroider", og så kniser jeg litt for meg selv over at de store brystmusklene han er så stolt over å vise fram egentlig er melkekjertler ;)

Maskulint sa du?!?!??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg tenker egentlig at han må ha noen komplekser, dårlig selvtillit, pluss at jeg synes det er harry. Enig med de andre, jeg tenker og at han kan være aggressiv.

Men egentlig er det første jeg ser på høyden, de fleste bolere er lave, wonder why (not). Er vel manglende følelse av å være mann som utløser denne bolelysten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest IdaMaria

Jeg tenker at det er harry, usexy og at han sikkert er dum... Jeg sier ikke at han nødvendigvis ER det, men at det er det jeg tenker for meg selv. Kunne ALDRI blitt med en slik fyr hjem og langt mindre innledet et forhold til ham. Litt muskler er fint, men (solariumsbrune) muskelbunter med singlet er bare så utrooolig æsj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Casey
La oss si at du møter en fyr ute på byen. La oss si at han er langt over snittet muskuløs. Før du har snakket med ham og kunnet gjøre deg opp en mening om vedkommende basert på noe mer, hva tenker du om denne mannen? Har du fordommer mot svært trente menn, men diger overkropp og muskuløse armer?

Hvis mannen er veltrent er jo det bare flott. dersom han er veldig muskuløs og bolete tenker jeg nok at han ikke er den skarpeste kniven i skuffen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg har en del fordommer mot de som orker å trene så mye (eller utsette kroppen sin for hormoner og andre ting som gir muskler). Det jeg tenker er omtrent: "Stakkar, han der må føle seg bra liten." Jeg tror mange sånne menn har liten selvfølelse, er svært usikre, og at de har omtrent samme type kroppssyn som de som har anoreksi (det heter megareksi når man har et sykelig forhold til det å bygge muskler).

Muskler som er bygd opp foran speilet på gymmen er absolutt ikke sexy. Da foretrekker jeg menn med selvtillit, omtrent uansett hvordan kroppen ser ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest
Jeg tenker "anabole steroider", og så kniser jeg litt for meg selv over at de store brystmusklene han er så stolt over å vise fram egentlig er melkekjertler ;)

Maskulint sa du?!?!??

Selv om noen har kjertler i brystene så blir ikke de så store at de ser ut som muskler da vettu. Da er det i så fall både muskler og kjertler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fordommer, ja. Tenker nok i de baner at han er litt "dum" - i alle fall om han i tillegg går kledd for å vise frem musklene sine. Det er synd jeg har sånne fordommer, men det kan jeg ikke gjøre noe med, dessverre. Kjenner ikke muskelmenn heller, så litt patetisk er det jo. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cascabel

Spørs hva han har på seg og hvordan han ser ut ellers.

Er han av typen som kommer med musklene først slår alle mine fordommer til, men er han av den type mann som bare er tenker jeg ikke over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...