-
Her er sommerens heteste solbriller
-
Ikke kast kaffegruten
-
Vinn et lekkert diamantanheng
-
Øynene dine kan avsløre sykdom
morgenbrød
Gjest_Gjest_*
Skrevet 01 januar 2008 - 14:00
Gjest_Gjest_*
Skrevet 01 januar 2008 - 14:17
Skrevet 01 januar 2008 - 22:54
Det måtte vel være noen fra «feilsida» av oslo eller Bærm det i så fall :-DJeg tror "mårrabrød" er det mest utbredte, har aldri hørt noen si "morgenbrød"
Gjest_Mysticgirl_*
Skrevet 01 januar 2008 - 23:06
Skrevet 02 januar 2008 - 00:09
Skrevet 02 januar 2008 - 00:51
Gjest_Gjest_*
Skrevet 03 januar 2008 - 03:17
harselv oftere morrabrø om kvelden en om morraen
Skrevet 03 januar 2008 - 11:32
ha ha...
Mårrabrød bør uansett nytes ferskt!
-Turboneger.
Skrevet 20 januar 2008 - 20:24
det heter Nattmat på kvelden!
ha ha...
Mårrabrød bør uansett nytes ferskt!
Skrevet 21 januar 2008 - 13:04
MEN jeg vil få et svar på om det stemmer, slik jeg leste i et eller annet ungdomsblad (sier vel sitt om troverdigheten men...) at morrabrød er en reaksjon som oppstår fordi mannen ikke skal tisse på seg søvne??
og jeg som trodde han bare var kåt!
Gjest_Farao på ferie_*
Skrevet 21 januar 2008 - 13:29
nattmat!! hehehe!
MEN jeg vil få et svar på om det stemmer, slik jeg leste i et eller annet ungdomsblad (sier vel sitt om troverdigheten men...) at morrabrød er en reaksjon som oppstår fordi mannen ikke skal tisse på seg søvne??
Jeg tror ikke det; så vidt jeg vet er ikke forskerne sikre på hva grunnen er. Uansett kommer og går ereksjonen gjennom hele natten, så det er ikke bare om morgenen den er der.
Gjest_Gjest_*
Skrevet 21 januar 2008 - 13:34
Jeg har også lest denne forklaringa, og synes den høres fornuftig ut. Ettersom morrabrødet oppstår av denne grunn, skjer jo de samme fysiske tingene som ved seksuell opphisselse, og dermed blir han kåt også. To fluer i ett smekk, gittnattmat!! hehehe!
Gjest_Gjest_*
Skrevet 21 januar 2008 - 13:48
Dette stemmer bra med min erfaring. Når jeg våkner med morrabrød, må jeg som regel tisse så fort som mulig. Liker ikke å bli sugd eller ha samleie før jeg har fått vært på do.nattmat!! hehehe!
0 bruker(e) leser dette emnet
0 medlemmer, 0 gjester, 0 skjulte brukere