Gå til innhold

Foto

Nutrilett pulverhvor selges det?

• Please log in to reply
11 svar på dette emnet

#1 Smørblomsten

Smørblomsten

C-Kjendis

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2 245 innlegg
  • Ble med 19. april 05

Skrevet 02 august 2007 - 15:32

Hvor får man kjøpt Nutrilett pulver? De hadde det i matbutikker før, men idag fant jeg det hverken på Rema eller Kiwi...
Noen som vet? Ca.pris for en eske?
  • 0

#2 *Enigma*

*Enigma*

A-Kjendis

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11 262 innlegg
  • Ble med 1. sep. 05

Skrevet 02 august 2007 - 15:35

De har det på mange ICA, Centra og Meny i alle fall. Ingen aning om pris.
  • 0
Why be difficult, when with just a little more effort, you can be absolutely impossible?

Non est ad astra mollis e terris via

#3 Gjest_Opa_*

Gjest_Opa_*
  • Gjester
  • Ble med --

Skrevet 02 august 2007 - 15:39

Jeg har sett det på rema, til 39,-
  • 0

#4 Gjest_lissi32_*

Gjest_lissi32_*
  • Gjester
  • Ble med --

Skrevet 02 august 2007 - 15:40

Vil ikke anbefale deg å bare spise pulver. Jeg studerer ernæring og vil bare fortelle deg at du mister mye muskelmasse ved å ha det som eneste ernæring. Du setter kroppen ned på 500 kcal om dagen, og går i spareblus når du begynner å spise igjen. Det betyr at den dagen du slutter på pulver vil du gå rasende fort opp i vekt igjen.
Jeg har brukt og prøvd alt, slanket meg en heil hau på å legge om kostholdet. Bruker du pulver for å erstatte et måltid, feks om man ikke klarer å spise frokost så er det bra, hvis ikke er pulverkurer noe skikkelig herk for kroppen. Jojo-slanking er en kjempebelastning for indre organer.
Følte bare for å informere litt om dette, selv om det ikke var det du spurte om, lykke til:O)
  • 0

#5 Smørblomsten

Smørblomsten

C-Kjendis

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2 245 innlegg
  • Ble med 19. april 05

Skrevet 02 august 2007 - 18:50

Fant det på Rimi til 149 kr for 15 poser. Samma pris på Ultra.

Jeg har ikke tenkt å leve kun på Nutrilett, men erstatte enkelte måltider for å få en raskere start på vektreduksjonen. Har bare mål om å gå ned 5-6 kg, og vet at trening også må til, samt spise mindre :)

Kanskje lurt å kutte ut 2 måltider pr dag?? Evt hvilke? MÅ ha frokost...har også planer om å spise mye frukt og drikke masse vann. Middag (sunn) er kanskje også greit. Heller kutte ut lunsj og kvelds-måltid og drikke Nutrilett...

Tips?
  • 0

#6 *Enigma*

*Enigma*

A-Kjendis

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11 262 innlegg
  • Ble med 1. sep. 05

Skrevet 02 august 2007 - 20:17

Jeg ville kanskje byttet ut frokost med nutrilett, men hvis du føler du fungerer best med litt kraftigere frokost så er det absolutt ikke dumt å bytte ut lunsj og kveldsmat med nutrilett. Pass på å spise mye proteiner til middag. Rent kjøtt og fisk, eller karbonadedeig gir mye proteiner, lite fett og få kalorier. Spis mye grønnsaker til og lite ris/potet/pasta. Bruk brun ris/pasta framfor vanlig. Frukt er kjempeflott som mellommåltider og pass på å ikke bare trene kondisjon, men få inn litt styrke også.
  • 0
Why be difficult, when with just a little more effort, you can be absolutely impossible?

Non est ad astra mollis e terris via

#7 Angelica_83

Angelica_83

Sjenert

• Medlem
  • Pip
  • 36 innlegg
  • Ble med 17. juli 07
  • Kjønn: Kvinne

Skrevet 02 august 2007 - 21:23

Jeg gikk på Noka for å starte en slankekur. Første uka byttet jeg ut alle(4) måltider med Noka-shake. 2. uka spiste jeg middag og drakk 3 shaker. Etter det begynte jeg å spise nesten bare mat, men mindre enn jeg var vant til. Jeg gikk ned 9 kg. på noen mnd. :) Trente også da. Men jeg syntes det fungerte godt for å komme i gang, og for å krympe magesekken, og bli vant til å få litt mindre mat i den. ;) Lykke til! :)
  • 0
Vil DU gjøre en forskjell? Bli med i et matvareprogram som til nå har donert mer enn 256 millioner måltider til barn i den tredje verden. En donasjon på 165 kr dekker matbehovet til 1 barn i 30 dager. En donasjon på 275 kroner dekker matbehovet til 2 barn i 30 dager. En donasjon på 665 kroner metter hele 5 barn i 30 dager.

Her kan du donere måltider

#8 Gjest_Opa_*

Gjest_Opa_*
  • Gjester
  • Ble med --

Skrevet 03 august 2007 - 02:51

Fant det på Rimi til 149 kr for 15 poser. Samma pris på Ultra.

(De selger den til 39,- på Rema. Men ser nå at du ikke hadde funnet på rema)
  • 0

#9 Gjest_Gjest_*

Gjest_Gjest_*
  • Gjester
  • Ble med --

Skrevet 03 august 2007 - 06:31

Jeg gjør som du har tenkt, har byttet ut noen måltider med pulver. Jeg har ikke byttet noen faste måltider faktisk, men byttet ut to om dagen (spiser 4 hovedmåltider). Oftest blir frokosten byttet ut, og gjerne kvelds. Spiser salat med gode proteinkilder til lunsj og ren lavkarbomiddag. Det går kjempebra og jeg går ned i et behagelig tempo.

Skulle gjerne spist mat til alle måltider, men sykdom har satt ned matlysten dessverre :(
  • 0

#10 Gjest_Gjest_*

Gjest_Gjest_*
  • Gjester
  • Ble med --

Skrevet 03 august 2007 - 08:27

(De selger den til 39,- på Rema. Men ser nå at du ikke hadde funnet på rema)

Hele boksen med alle de posene til 39,-??
  • 0

#11 Gjest_Gjest_*

Gjest_Gjest_*
  • Gjester
  • Ble med --

Skrevet 03 august 2007 - 08:28

Kanskje lurt å kutte ut 2 måltider pr dag?? Evt hvilke? MÅ ha frokost...har også planer om å spise mye frukt og drikke masse vann. Middag (sunn) er kanskje også greit. Heller kutte ut lunsj og kvelds-måltid og drikke Nutrilett...

Tips?

Bruk Nutrilettshakene som mellommåltider, og behold frokost, lunsj og middag.
  • 0

#12 Smørblomsten

Smørblomsten

C-Kjendis

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2 245 innlegg
  • Ble med 19. april 05

Skrevet 03 august 2007 - 13:27

Var innom Rema igjen idag, og fant ut at de HAR Nutrilett-pulver likevel, men ikke til kr 39.
Kosta det samme som de andre stedene: kr 149 for 15 poser...........

Lurer veldig på hvor du har sett det til 39 kr?
  • 0

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 skjulte brukere