Gå til innhold

Kundebehandler i Posten


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Vurderer å søke på en stilling som kundebehandler i Posten, men jeg er veldig nyskjerrig på hvordan lønnsnivået er.

Er det noen her som har jobbet eller jobber som det som kan svare meg og kanskje også fortelle hvorda den oppfatter jobben?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Svimle

Da vet jeg ikke.. Jeg mener jeg begynte på 115,- pr time som vikar da jeg jobbet på et kundesenter posten har. Jeg husker ikke helt, det er 5-6 år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Da vet jeg ikke.. Jeg mener jeg begynte på 115,- pr time som vikar da jeg jobbet på et kundesenter posten har. Jeg husker ikke helt, det er 5-6 år siden.

Det blir vel litt søkt å snakke om timelønn...voksne jobber vel ofte etter årslønn.

Hadde annonsen ønsker om høyere utdanning eller kan hvem som helst søke?

Jeg har hørt at en nyansatt kundebahndler i banken Posten tjener på linje med andre nyansatte bankansatte kundebehandlere, dvs. alt fra 400-470 000 i startlønn. Denne fyren jeg sikter til har ett års utdanning fra BI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle
Det blir vel litt søkt å snakke om timelønn...voksne jobber vel ofte etter årslønn.

Hadde annonsen ønsker om høyere utdanning eller kan hvem som helst søke?

Jeg har hørt at en nyansatt kundebahndler i banken Posten tjener på linje med andre nyansatte bankansatte kundebehandlere, dvs. alt fra 400-470 000 i startlønn. Denne fyren jeg sikter til har ett års utdanning fra BI.

Som sagt var dette som VIKAR uten fast timeantall i uken. En timelønn indikerer bedre enn ingenting. Og ja, jeg var voksen da jeg hadde jobben ;)

Kunderådgiver i Postbanken krever annen kvalifikasjon enn i Posten, i alle fall i de annonsene jeg har kommet over. Postbanken er en bank, og da kan ditt anslag på årslønn være rimelig.