Gå til innhold

Foto

Regler ang. piratkopiering

• Please log in to reply
4 svar på dette emnet

#1 Mette

Mette

Gullmedlem

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 35 944 innlegg
  • Ble med 28. aug. 02
  • Kjønn: Kvinne

Skrevet 30 april 2007 - 18:32

Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter filmer, serier og hvor man kan laste ned dette. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke piratkopiert materiale du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.
  • 4

Forumtråden fortsetter under...

#2 miramis

miramis

Fast inventar

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3 744 innlegg
  • Ble med 3. april 13
  • Kjønn: Ikke viktig

Skrevet 25 november 2013 - 01:53

Latterlig. :)
  • 6

#3 AnonymBruker

AnonymBruker

.

• Anonym
  • 1 961 119 innlegg
  • Ble med 2. aug. 10

Skrevet 04 mars 2014 - 21:19

Jeg kopierte alle sangene fra "Ti i Skuddet" på radio over til kassett.

Fil:Tdkc60cassette.jpg

Vil nå kopiere sangene over fra min kassett til en kassett til kompisen min. Hvordan gjør jeg dette?

Anonymous poster hash: e11f9...415
  • 5
Dette innlegget er skrevet av en innlogget bruker som ønsker å være anonym. Alle slike innlegg havner inn under nicket "AnonymBruker".

#4 AnonymBruker

AnonymBruker

.

• Anonym
  • 1 961 119 innlegg
  • Ble med 2. aug. 10

Skrevet 06 mars 2014 - 14:46

Ikke sikker om jeg forstår hva som menes med at "Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet."

Er det da også ulovlig å diskutere heksejakten på pirater, eller legge frem fakta som viser hvordan piratjegere forsøker tjene penger på ting de egentlig ikke har hatt noe med å gjøre annet enn å ha kjøpt virituelle rettigheter til? Sitater fra artister og filmskapere som går sterkt ut mot antipirater, og ønsker at deres kunst skal være tilgjengelig for så mange som mulig, er det ulovlig å fortelle om de? Eller hva med statestikk som viser at de som piratkopierer mest, også er de som bruker mest penger på film og musikk? Og mediemonguler som gjør lange utredninger om hvor viktig det er med piratkopiering for bransjens utvikling og fremtid, det er heller ikke lov å poste? Får man forklare hvorfor hverken Spotify, Youtube eller Netflix hadde eksistert uten piratkopiering? Eller hva med å diskutere hvor stor bestikkelse forhenværende kulturminister Hadia Tajik tok imot, for å innføre en overvåkningslov som tramper på uskyldige menneskers rett til personvern? Kan man opplyse om hva Piratpartiet står for, og hvorfor kampen mot antipirater er avgjørende for at vi i det hele tatt skal ha et demokrati?

Siden all informasjon om tv, film, musikk, bøker og tegneserier, kan lede til piratkopiering; er det forbudt å snakke om noe som helst?

Anonymous poster hash: 4d9c8...e7d
  • 2
Dette innlegget er skrevet av en innlogget bruker som ønsker å være anonym. Alle slike innlegg havner inn under nicket "AnonymBruker".

#5 AnonymBruker

AnonymBruker

.

• Anonym
  • 1 961 119 innlegg
  • Ble med 2. aug. 10

Skrevet 25 august 2014 - 00:02

Er det noen regler om spoiling også? Trodde det måtte stå i emnet hvis det var det?

Anonymous poster hash: c884e...2e4
  • 0

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 skjulte brukere

Annonse