Gå til innhold

Hvor får dere sex fra?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Nemesis99

Har et spørsmål til alle dere brukere her, da primært singel folk

: Jeg har "alltid" vært i et forhold.helt siden jeg var 17 år. Disse relasjonene har kun vært avbrutt med noen måneders mellomrom, slik at min singeltilværelse er noe avstumpet. Har liksom alltid blitt sammen de jeg har hatt sex med, og har aldri hatt noe totalt uforplikta forhold basert kun på seksuell tilfredstillelse( bortsett fra min forrige x som var helt ego-nisse og ikke forstod betydningen av et forhold..men nok om det :roll: )

Spørsmålet mitt er hvor får alle dere som er single sex fra? Teit sprøsmål kanskje, men jeg lurer litt på om one-night-stands er mere utbredt enn jeg får inntrykk av, eller er det elsker-forhold det går mest på? :-?

Setter pris på svar da dette har vært et lite samtale-emne i vennegjengen min ! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Nemesis og alle andre. Jeg føler at vi har hatt det ganske likt slik du beskriver det. Har allikevel skjønt at one-nights og utprøvinger som det ikke blir noe forhold ut av, er VELDIG vanlig! Det er jo for så vidt greit det :wink:

Og til Sofia. Er det ikke rart hvordan man lengter etter en når man ikke har det, men når man først får det, kunne man inn i mellom tenkt seg å være singel??!!

Endelig snart helg :D :D :D

Mogens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra spøk til det rene vanvidd. Kan jo alltids svare litt mere utfyllende. Etter mine 3 år som singel (zuuukkkkkk!!!!)...så hender det jo at jeg klarer å lure noen til dele kroppen sin med meg. One night stands kan vel deles inn i (minst) 2 kategorier. Du kan ha sex med en (total) fremmed. Etter en fuktig kveld i en bar, kan du jo betegne vedkommende som en meeeeget god (hikk) venn...bare for å "lovliggjøre" sexen. (Som bare blir for denne ene natten). Eller du kan ha sex med en venn ( en "gammel" kjenning)...som også bare blir for denne ene natten (en feil...dere innrømmer det begge to, dagen derpå). Eller...hm...hva var den 3dje kategorien...ja....du har sex med eksen....(dette er den verste kategorien)....og du vet iallefall at DETTE VAR FEIL...dagen derpå. (angre angre angre angre angre........)

Eller....Skaff deg en elsker.....eller...kjøp deg en vibrator, eller...glem begrepet sex og alt det det står for.

Faen da...så bitter jeg er blitt!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lurer jeg også på!!

Er ikke alle forhold som er velsignet med dette heller :x

Har bodd sammen med min kjære i ca et år, og vi kjente ikke hverandre spes godt fra før. Da jeg var så aller nådigst å komme med at jeg synes vi hadde lite sex, tolket han det dithen at jeg var billig/løs/ikke gjort noe annet, før jeg traff han. Ergo -- fra lite fysisk kontakt, til null fysisk kontakt.

Leste i tabloidene i dag, at 50% av 60 år gamle damer har sex hver uke..

Så kanskje sex ikke er aktuelt før man blir litt eldre???

*urettferdig*

:evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tre av mine seneste singel-tilfeller, så har jeg hatt elskere.

Stort sett mennesker jeg kjenner fra før, men som ikke har vært nære venner, som man er engstelig for at skal forsvinne dersom noe skjer.

To av tre av disse har gått helt greit, over flere måneder, mens det siste ble droppet pga sterkere følelser fra ene parten.

Har også hatt ons. men det var i yngre dager, og gir ikke det jeg er ute etter i singelsituasjon lenger.

Sexleketøy er en erstatning som gir tilfredsstillelse på rent fysisk plan, uten fare for følelser, uten fare for sykdommer, men også uten nærheten som man får når det er med en annen person.

Skal legge til at jeg ikke er singel nå, men hadde mer sex som singel en jeg har som partner!! (fullstendig min feil da.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er single, har elsker - og er fornøyd med det! :sjarmor:

det å skaffe meg elsker var nok i sin tid ikke noen veldig bevisst handling fra min side (mer noe som ikke kunne unngås.... :wink: ), men det å ikke havne på ons-karusellen var veldig bevisst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sex? hæ? hva er det? å ja, nå husker jeg...

tror jeg har satt ny frivillig sølibat-rekord, men nå er jeg strengt tatt ikke ordentlig single, det er bare det at mannen i mitt liv er så helsikes langt borte...

men i tidligere single perioder har jeg hatt et ganske liberalt forhold til one night stands. men det er jo ikke alltid de er like ukompliserte. vanskelig å finne menn som taklet at jeg ikke ville ha noe videre forhold. får så dårlig samvittighet når jeg må dumpe dem 'hardt og brutalt' - virker som det er umulig å få dem til å skjønne et hint når de ikke vil!

når det er sagt, har det jo også skjedd at ons har vært starten på årelange forhold, samboerskap osv...

men det frister meg ikke mye nå lenger og det er mange år siden sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg ha sex forløper det seg slik....

Jeg tager min høyre hånd og en tube med olje. Jeg smører inn oljen, og... *kremt*.... dere skjønner tegninga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå inne i min "sitte-på-hånden-til-den-bli-nummen-slik-at-det-kjennes-ut-som-en-annens-hånd"-periode.... så jeg er nok litt mer viderekommen enn bare det å skifte arm, usikker... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm... du som startet tråden spør om noe jeg også tenkte på når jeg ble singel etter et 7 års forhold. å finne noen på byen fristet IKKE. så jeg syntes jeg var lur som fant meg en elsker som jeg helt sikkert ikke hadde noe til felles med. skulle jo være singel, men trengte også sex.... min opplevelse som singel varte i 1 1/2 uke :hoho: uuups :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spørsmålet mitt er hvor får alle dere som er single sex fra?

Drømmeland. :roll:

Har aldri hatt en one night stand i mitt liv, tror ikke jeg vil ha det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Michelle B

Er singel på 3. året nå,og har levd mer eller mindre i sølibat i like lang tid. Bortsett fra et par ons like etter det ble slutt med min ex, så har det ikke blitt noe her i gården nei...Å få meg en elsker har aldri vært noe alternativ for meg. Selv om jeg er svært lidenskapelig så er jeg nok en type person som er omtrent som "Alt eller ingenting" :ler:

For meg må det være "hele pakka", ellers klarer jeg det ikke - rett og slett... Litt klining i krokene nå og da har det dog vært, men ikke noe mer..Huff, sørgelige saker... :hoho:

Men, jeg øyner lys i tunnellen! Nå har jeg blitt ganske betatt av en mann, og øyner et lite håp om at det kanskje kan bli noe seriøst etterhvert. Bare vi får snakket sammen først... :ler: Isåfall kommer han vel til å få et sabla sjokk, så "underærnert" som jeg er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Spørsmålet mitt er hvor får alle dere som er single sex fra?

One Night Stand er en mulighet, OK om behovet blir akutt selvsagt, men blir jo ikke så voldsomt mer. Ikke noe å leve på i flere uker akkurat.

Så er det jo elskere, gode kamerater - eller menn du kun har et seksuelt forhold til.

... også med deg selv, da.

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg lærte etterhvert at det var morsommere å jobbe seg frem til one nighteren enn akkurat selve sexen. Mye morsomme strategier og linjer er blitt prøvd ut på de morsomste situasjoner og stunder.

Man blir definitivt lei av one nights i lengden, uansett om det er faste elskerinner eller tilfeldige treffninger på byen. Ok, klart, en fast parter er egentlig best i lengden da, men jeg er av den gammeldagse typen som definitivt trives best med fast partner og masse følelser.

Svært mye skal til for å slå denne type sex.

WildThing

"he who runs away can run away another day"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor single får sex ifra?

Vel, først bør man få fatt i en potensiell partner.

Så bør man gå frem på en måte som gjør at akkurat den personen blir interessert i seg. Er man flink, får man napp!

Er klart mer komplisert, men that's actually it. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...