Gå til innhold

æsj...


Gjest snørrspising!

Anbefalte innlegg

Gjest snørrspising!

ja, tenk, samboeren min spiser snørr! første gang jeg opplevde det, ble jeg helt nummen i kroppen- kunne ikke skjønne at en så fin mann kunne gjøre noe slikt....

men hjelper det å si ifra?? nei, ikke faen... han sitter fremdeles ved siden av meg i sofaen, den dumrianen, og spiser sitt eget snørr- OG han tror jeg ikke merker det!! hvor dum i skolten er det mulig å bli da?!

jeg har skrevet det på mail til han, at han må slutte- han er voksen, jeg har sagt det rett ut- det blir ikke sex når han holder på slik, og jeg har krevd at han MÅ slutte- det er for ille å holde på sånn!

men neimen om han slutter. og i tillegg- hvorfor er han så dum at han tror jeg ikke legger merke til det?!?!

at det går an- jeg kunne ha gitt han en ørefik!

:frustrert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest -Fast bruker - utlogget nå-

Syns buser er godt, jeg. Hvorfor tror du små barn "som ikke har lært bedre" spiser buser? Jo, fordi det har god konsistens og deilig salt smak.

Men spiser det stort sett på enerom, da. På badet eller når jeg er hjemme alene. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns buser er godt, jeg. Hvorfor tror du små barn "som ikke har lært bedre" spiser buser? Jo, fordi det har god konsistens og deilig salt smak.

Men spiser det stort sett på enerom, da. På badet eller når jeg er hjemme alene. ;)

du er på trynet :forvirret: eller på snørra!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, tenk, samboeren min spiser snørr! første gang jeg opplevde det, ble jeg helt nummen i kroppen- kunne ikke skjønne at en så fin mann kunne gjøre noe slikt....

men hjelper det å si ifra?? nei, ikke faen... han sitter fremdeles ved siden av meg i sofaen, den dumrianen, og spiser sitt eget snørr- OG han tror jeg ikke merker det!! hvor dum i skolten er det mulig å bli da?!

jeg har skrevet det på mail til han, at han må slutte- han er voksen, jeg har sagt det rett ut- det blir ikke sex når han holder på slik, og jeg har krevd at han MÅ slutte- det er for ille å holde på sånn!

men neimen om han slutter. og i tillegg- hvorfor er han så dum at han tror jeg ikke legger merke til det?!?!

at det går an- jeg kunne ha gitt han en ørefik!

  :frustrert:

:ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snørrspising
:ler:

det jeg mente er at jeg har fortalt det til han flere ganger, på ulike måter, både på mail, samtale, trusler;-) etc... det hjelper ikke!

her har jeg lest at det er noen som tom ville ha slått opp for noe slikt!

:tristbla:

jeg mener ikke at jeg skal slå opp av denne grunnen, men hvordan få han til å forstå at han MÅ slutte- her er det ingen kompromiss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det jeg mente er at jeg har fortalt det til han flere ganger, på ulike måter,

Hva er hans svar når du sier det til ham?

-Javel, også..?, eller

-Herregud, var no også noe å bry seg om..., eller

-Du har også mange dårlige sider...

Tror alle peller seg i nesa men gjør det i "solitude" (når man sitter på toalettet, er på badet alene...etc) Vær direkte mot ham å si "Det irriterer og kvalmer meg grenseløst at du peller deg i nesa OG spiser fangsten. Kan du ikke slutte med det når jeg er til stede i det minste? Hm..?"

Hvis han DA svarer "næh, gidder ikke" - "jeg gjør som jeg vil jeg" - har han ikke mye respekt for deg synes nå jeg da.

Han ER en voksen mann ja...?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns buser er godt, jeg. Hvorfor tror du små barn "som ikke har lært bedre" spiser buser? Jo, fordi det har god konsistens og deilig salt smak.

*kvalm*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snørrspising
Hva er hans svar når du sier det til ham?

-Javel, også..?, eller

-Herregud, var no også noe å bry seg om..., eller

-Du har også mange dårlige sider...

Tror alle peller seg i nesa men gjør det i "solitude" (når man sitter på toalettet, er på badet alene...etc) Vær direkte mot ham å si "Det irriterer og kvalmer meg grenseløst at du peller deg i nesa OG spiser fangsten. Kan du ikke slutte med det når jeg er til stede i det minste? Hm..?"

Hvis han DA svarer "næh, gidder ikke" - "jeg gjør som jeg vil jeg" - har han ikke mye respekt for deg synes nå jeg da.

Han ER en voksen mann ja...?

han er 30 år. han blir flau, litt sjenert når jeg konfronterer han med det. og jeg har også sagt at slik graving-og etterfølgende spising- kan godt skje på toalett/bad. det jeg ikke ser blir jeg ikke dørgende flau og kvalm av liksom!

herregud- hvorfor kan han ikke bare kutte det ut- ærlig talt! :sur: og nei, jeg spiser ikke min egen snørr!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med -fast utlogget bruker- .

Buser er godt. Jeg spiser også buser og skammer meg ikke over det. :)

Det smaker seigt og godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med -fast utlogget bruker- .

Buser er godt. Jeg spiser også buser og skammer meg ikke over det. :)

Det smaker seigt og godt.

Hvis du ikke skammer deg over det, hvorfor logge ut? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, tenk, samboeren min spiser snørr! første gang jeg opplevde det, ble jeg helt nummen i kroppen- kunne ikke skjønne at en så fin mann kunne gjøre noe slikt....

men hjelper det å si ifra?? nei, ikke faen... han sitter fremdeles ved siden av meg i sofaen, den dumrianen, og spiser sitt eget snørr- OG han tror jeg ikke merker det!! hvor dum i skolten er det mulig å bli da?!

jeg har skrevet det på mail til han, at han må slutte- han er voksen, jeg har sagt det rett ut- det blir ikke sex når han holder på slik, og jeg har krevd at han MÅ slutte- det er for ille å holde på sånn!

men neimen om han slutter. og i tillegg- hvorfor er han så dum at han tror jeg ikke legger merke til det?!?!

at det går an- jeg kunne ha gitt han en ørefik!

  :frustrert:

:ler: Tulleinnlegg.. bare for å provosere.

Trådstarter, han er samboeren din? Hvorfor skrev du mail da? :ler::ler::ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj,noe så ekkelt og kvalmt. Tror ikke jeg hadde klart å fortsette et forhold jeg hvis han holdt på sånn. Kaster nesten opp her jeg sitter.

Mye av sånt på t-banen og. Eier ikke folk oppdragelse?

Kunne da aldri ha gjort noe sånt jeg. Fysj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy faen altså, går det ikke ann å oppføre seg sivilisert og holde slikt for seg selv da? Det er jo så kvalmt at jeg nesten spyr.. Jeg har vel intet behov for å vite at andres kjærester spiser snørr.. :frustrert:

Be om råd liksom.. Djeez.. Kan du ikke bare sparke han ut hvis han ikke hører når du snakker til han?? Det er vel ikke så voldsomt med hokus pokus å finne ut av.. I stedet for å ødelegge lunsjen min... :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg hadde reagert så veldig på akkurat det - det er hans kropp og hans snørr. Jeg hadde gitt beskjed om at den snørrspisinga kunne han gjøre mens jeg ikke så på, og så glemt det.

Neste gang han gjør det kan du vel spørre om du får smake? For det må jo smake utrooolig godt siden han ikke greier å la det være når du ser på?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rilokiley

Neste gang han gjør det kan du vel spørre om du får smake? For det må jo smake utrooolig godt siden han ikke greier å la det være når du ser på?

:ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hahaha, må le! :ler: Er ikke verdens undergang det vel. Er enig med dem som sier at du kan be ham om å la være å gjøre det når du er der. Ellers synes jeg at han må få lov til å gjøre det han vil med sin egen kropp. (...har faktisk lest et sted at folk som spiser buser får bedre immunforsvar.)

:Nikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, må le! :ler:  Er ikke verdens undergang det vel. Er enig med dem som sier at du kan be ham om å la være å gjøre det når du er der. Ellers synes jeg at han må få lov til å gjøre det han vil med sin egen kropp. (...har faktisk lest et sted at folk som spiser buser får bedre immunforsvar.)

:Nikke:

Det har jeg også hørt. Det visst spesielt viktig for barn å smake på ting for å øke imunforsvaret...

Men over til samboeren din, ts... Personlig så hadde jeg ikke brydd meg mye om samboer hadde pella seg i nesa og spist det etterpå, men jeg ville nok ikke kyssa han på en stund etterpå. Hva med å erte han litt hver gang du ser at han begynner? Synes det var et godt forslag det med å spørre om du kunne få smake... Gjør han bevisst på at du faktisk SER det når han gjør det. Han glemmer seg sikkert og gjør det uten å tenke... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...