Gå til innhold

Sugemerke


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uff, husker hvor ufattelig flaut det var å komme på skolen mandag i 1. gym med giga-sugemerker så langt opp på halsen at de ikke kunne skjules med høyhalset genser eller skjerf (og dette var rett før skoleslutt om våren, og t-skjortetemperatur..) :overrasket:

Dersom TS vil trene seg på sugemerker, kan h*n øve på sin egen underarm. Vet flere som gjorde det på ungdomsskolen! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jada, jada.. Det er superbarnslig med sugemerke...

Det er jo liksom litt av grunnen til at jeg lurer da, for jeg har aldri gjort det. Men han jeg ligger med vil at jeg skal lage det på han mens vi puler. Så har jeg ikke lyst å bare ligge og bite og suge uten at det skjer noe. Bare lurte på om det fantes noen teknikker liksom? Kan jo ikke si at "nei, det har jeg aldri gjort for jeg syns det ser tacky ut." Det er så lite å be om at det syns jeg bare er teit å nekte å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norwegian Blue

Som noen andre sier, det er bare å øve, f.eks på seg selv.

Eksen min var fæl til å lage sugemerker når vi hadde sex. La jo ikke merke til det når vi var i gang, men fy så irritert jeg ble etterpå. Vil ikke ha blåmerker over hele halsen, ser jo helt mishandlet ut. Første gang jeg så han etter han slo opp, hadde han selv sugemerker over hele halsen, så da tenkte jeg at nå har han ihvertfall funnet seg en som deler hans interesse :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer det ikke med mindre jeg bruker tennene og småbiter itillegg, jeg. Igrunn ser jeg ikke vitsen med det, med mindre man skal plage partneren. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå har jeg 3 sugemerker. Ett på hofta og to på rumpa. :ler:

Jeg og typen lager ofte merker på hverandre når vi koser. Ikke på halsen eller andre synlig steder da, det har vi vokst fra.

Det er jo ikke vondt eller plagsomt når en er kåt. Da er det jo bare godt å bli bitt litt. Vi liker iallefall det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare å suge hardt det! Prøve å lage vakuum. Eller noe.. Vet ikke helt hvordan jeg gjør det, men det blir ihvertfall noen jævlige merker av det!

Noe som de fleste misliker.. men selv etter fjortistiden har det hendt et par ganger "in the heat of the moment"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

hmm.. prøvde å lage det på armen nå, funka dårlig! sugde i vei, lagde vakumm og alt mulig men nei... seriøst, noen som har en type "sugemerker for dummies"???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskelig å lage sugemerker på armen, fordi vi har så tykk hud der...Prøv heller et sted hvor du har tynnere hud, f.eks på underarmen...Det er bare å suge tak og prøve å ikke slippe inn luft...sørg for at du får sugd en god bit hud og hold leenge...så kommer det nok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pass på å lag dem et sted de ikke synes da, er stygt med sugemerker på halsen. Puppene funker :sjarmor:

Evt forklar merkene slik to gutter jeg kjenner prøvde å forklare sine til meg: "Ble truffet av en tennisball", eller min favoritt: "Mamma blei så sint at hun kasta støvsugeren etter meg og traff meg på halsen" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest jente 20år

jeg for helsikke 20 år og syntes det er megaflaut med sugemerker på halsen, men er jo vanskelig å ungå siden det er et av nytelsepunktene mine, flaut på jobb med megasvære sugemerker på halsen er forsøkt sminket bort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eventuelt kan du bite og suge samtidig, hvis han ikke har noe imot det. Etter et tilfeldig blikk på min egen nakke etter dusjen ista fant jeg ut at det må være måten å gjøre det på.. GAH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest christine

for all del, om du skal lage sugemerke på kjæresten din så ikke bit!

det kan bli veldig smertefult.

Mitt tips er at du må passe på å gjøre det på et lite sted, og ha leppene HELT tett inntil. sånn at ikke huden får puste.

Så du tar leppene inn til halsen hans/hennes, og tar de som en overdreven kyssemunn så begynner du å suge på det med en smal opning, der ikke noe luft kommer inn. Sug sånn at du kjenner at du har endel av huden hans i munnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...