Gå til innhold

din tabbe


juliannae

Anbefalte innlegg

Jeg kan føre opp at jeg har gått inn i feil hus (rekkehus)

Skulle besøke noen i familien og trampet bare inn så vanlig. Studerte nøye de nye bildene i gangen av ukjente mennsker(!) før jeg gikk opp trappen og så på familien som satt i stuen.

"er dere på besøk her?", spurte jeg.

Familien så lenge på meg før de sa, "nei, jeg tror du er på besøk her!"

Da gikk det opp for meg hva jeg egentlig hadde gjort, sa ikke unnskyld eller noe, bare løp ut så fort jeg kunne!

Utenfor sto selvsagt de jeg skulle besøke og holdt på å drepe seg av latter!

Ble kvalm i mange år etterpå når jeg tenkte på det, men nå er det en morsom historie.

Kom med tabbene deres!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg satte meg inn i bilen, startet den, og begynte å rygge ut av parkeringsplassen da jeg ser en kvinne komme løpende etter meg.

Jeg stopper selvsagt, og hun river opp døren og spør hva jeg gjør med hennes bil? Totalt forvirret kikker jeg meg rundt i bilen. Jeg hadde tatt feil bil!

Samme farge, volvoer begge to, men hennes var stasjonsvogn, og min sedan! :sjenert::klaske::rodme:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satte meg inn i bilen, startet den, og begynte å rygge ut av parkeringsplassen da jeg ser en kvinne komme løpende etter meg.

Jeg stopper selvsagt, og hun river opp døren og spør hva jeg gjør med hennes bil?  Totalt forvirret kikker jeg meg rundt i bilen.  Jeg hadde tatt feil bil!

Samme farge, volvoer begge to, men hennes var stasjonsvogn, og min sedan!  :sjenert:  :klaske:  :rodme:

Hvordan går det ant da?

Hadde du hennes nøkkler da eller. Selv om dere har samme bil skal jo ikke nøkkelen passe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler::ler::ler:

Jeg har ingen slike selv, men kom til å tenke på en jeg hørte for lenge siden. En mor og datter var ute på leting etter en ny dobbeltseng. De stopper utenfor en butikk og datteren springer inn for å hente katalog, mens moren sitter i bilen og venter. Datteren blar litt i katalogen på vei ut igjen, setter seg inn i bilen og viser fram et bilde av en seng og sier "Denne ser vel deilig ut?". Først da oppdager hun mannen som sitter i førersetet og ser noe overrasket ut, og moren sitter i bilen ved siden av og ler seg ihjel. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det ant da?

Hadde du hennes nøkkler da eller. Selv om dere har samme bil skal jo ikke nøkkelen passe.

Det går faktisk ann. søstra mi kunne bruke nøkkelen til den gamle bilen til pappa på hennes bil, det var toyota begge to en carina og en corolla. trur ikke det går på nye biler.

Endret av Minimi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

meg og ei i klassen over fikk oppgave og intervjue en dame da vi gikk i 4 klasse (trur jeg). mens vi gikk så kom en prikk lik bil som pappa hadde, og mannen som kjørte hadde sort hår og sorte solbriller, lignet utrolig på pappa. Han hadde vinduet åpent, så jeg løpte bort, mannen sakna farta og kikka rart på meg og ba meg flytte meg, da var jeg nesten halveis inne i bilen(gjennom vinduet)... :ler: det var kjempe flaut for hu kikka veldig rart på meg hu jeg gikk sammen med også, spesielt flaut fordi vi ikke kjente hverandre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og mannen min var på loppemarked, og skravlet og koste oss og kikket på alt som var der. Vi kom til en gammel trimsykkel, jeg satte meg oppå og begynte å tralle på brelett-reklame-sangen (dere vet, dama som sykler og synger la la la la la lalla...) Mens jeg sitter der og skal være morsom for mannen min, har han bare ruslet videre... Da var jeg rask å pile etter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjellsippa

Har blitt fortalt denne historien. Noen som var på ferie hadde avtalt at de skulle få sette bagasjen i gangen hos noen bekjente, mens de ventet på en båt. Vedkommende som eide huset var ikke hjemme, men døra skulle stå åpen. Feriegjestene fant huset og plasserte koffertene i gangen, og så gikk de en tur. En av mennene kom på at han skulle ha skiftet bukse, og løp tilbake til huset der koffertene sto. Han åpnet kofferten, fant rett bukse og tok av den han hadde på. Mens han står der i gangen uten bukse kommer det ei dame som ser ganske overrasket ut. "Jeg skulle bare skifte bukse" sier mannen og smiler. Javel ja sier damen og ser temmelig forundret ut. Mannen skifter og går igjen. Når han når igjen de andre møter de han som de skulle få sette koffertene hos. Han lurer på hvor de har gjort av koffertene. Det viser seg at de har satt dem i feil hus. :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde møtt en gutt som jeg var veldig betatt av. Jeg hadde vært hos han, og han fulgte meg ut da jeg skulle dra. Jeg rygga ut, og rett av veien... han måtte dra bilen opp med en annen bil... Huff, det var grusomt pinlig, jeg fatter ikke hva jeg dreiv med, kjørte rett ned i grøfta :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min nye kjæreste het Petter. Nummeret til Petter ble lagret rett etter "Pappa" på mobilen. Dagen før jeg skulle presentere han til foreldrene mine så skrev jeg en beskjed til Petter, hvor jeg fortalte at jeg savnet han veldig. Savnet han veldig. Seksuelt :rodme: Beskrev i tillegg grafisk hva jeg gjorde for å bote på savnet.

Den beskjeden sendte jeg selvsagt til pappa..

Når Petter kom så humret faren min "så dette er Petter som jeg har hørt så mye om". Trodde jeg skulle dø av flauhet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym i dag

Her kommer absolutt flaueste tabbe jeg har hørt om noen gang. Den er ikke min, men det er en god venninne av meg. Den er litt "ekkel", men så dere som er litt følsomme, kan her&nå hoppe rett til neste innlegg...

Venninnen min passet huset til noen slektninger mens de var på ferie. Huset hadde stor hage med lekre hagemøbler, så venninnen min inviterte oss alle på hagefest. Vi var nesten 20 stk., både gutter og jenter. Venninnen min hadde klart å sikre seg plass i en av hammockene ved siden av en gutt som hun var veldig betatt av. Hun synes det kjennes ut som om det er en bitteliten promp som vil ut, hun hadde hatt endel av små, lydløse utslipp hele dagen. Så hun tar sjansen på å prøve å slippe den ut. Det var ingen liten utskyldig promp, men derimot akutt og voldsom diaré. I en hammock med lyse puter, hun var iført et hvitt kort skjørt og satt ved siden av sin drømmeprins.

:sjokkbla:

Dette er over 15 år siden, og hun har først de siste månedene klart å le av historien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer absolutt flaueste tabbe jeg har hørt om noen gang. Den er ikke min, men det er en god venninne av meg. Den er litt "ekkel", men så dere som er litt følsomme, kan her&nå hoppe rett til neste innlegg...

Venninnen min passet huset til noen slektninger mens de var på ferie. Huset hadde stor hage med lekre hagemøbler, så venninnen min inviterte oss alle på hagefest. Vi var nesten 20 stk., både gutter og jenter. Venninnen min hadde klart å sikre seg plass i en av hammockene ved siden av en gutt som hun var veldig betatt av. Hun synes det kjennes ut som om det er en bitteliten promp som vil ut, hun hadde hatt endel av små, lydløse utslipp hele dagen. Så hun tar sjansen på å prøve å slippe den ut. Det var ingen liten utskyldig promp, men derimot akutt og voldsom diaré. I en hammock med lyse puter, hun var iført et hvitt kort skjørt og satt ved siden av sin drømmeprins. 

  :sjokkbla:

Dette er over 15 år siden, og hun har først de siste månedene klart å le av historien.

Oh... My... God... :overrasket:

Det er ikke en flause jeg ville kommet lett over heller nei :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan går det ant da?

Hadde du hennes nøkkler da eller. Selv om dere har samme bil skal jo ikke nøkkelen passe.

Bilen var ulåst, men passet i tenningslåsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne av meg hadde akkurat fått seg kjæreste (vi var 16 år gamle) og skulle være med han hjem for første gang. De var inne på rommet til kjæresten hans også måtte han på do og da han kom inn igjen så sier han "hei pus". Venninna mi tror jo at han sier det til henne, og smiler og sier "så koselig, hva skal jeg kalle deg nå?". Også var det katten hans som var kommet innom en liten tur.

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne historien handler - HELDIGVIS - om min gode venninne...

Episoden skjedde i fjor sommer, like før fellesferien. Venninna mi skullle kjøre hunden dere på kennel mens de dro på ferie. Denne kennelen ligger et godt stykke utenfor byen. Hun spurte om jeg hadde lyst å være med, ja sånn at vi kunne skravle litt...og at hun hadde selskap på veien hjem. Jeg sa - klart det :)

Så, vi kjører avsted. Prater om løst og fast der bl.a hun forteller at de hadde hatt litt problemer med bilen. Mange ganger så ville den ikke starte. Mulig dere må bytte starter, batteri eller dynamo sier jeg. Hun var enig i at det burde sjekkes.

Vel fremme forsvinner hun inn med hunden. Blir der inne ca 20 minutter. Før hun kommer ut og setter seg i bilen. Vrir om tenninga og - nada! Niks! INGEN kontakt eller reaksjon - what so ever! Hun forsøker flere ganger men neiiida. Det hørtes bare et lite knepp når hun skal vri om tenninga. Bilen er FULLSTENDIG død!!

Hun blir råirritert, sjekker i motorromme men neida. ALt er som det skal være. Så hun ser ingen annen utvei enn å ringe Falken. Hun forteller som det er, bilen er død - ingen reaksjon og episodene tidligere om at bilen har vært litt lumsk. Hun blir fortalt at joda - de skal komme veldig rask, ca 15 minutts venting fra byen. Etter en ca 13-14 minutter kommer eieren av kennelen ut. Han lurer på hva vi fortsatt gjør her. Min venninne forteller hva som har skjedd. -Ja, jeg håper dere får start på den. Jeg skal nemlig kjøre ut selv, svarer han.

Han forsvinner inn i sin garasje og kommer ut litt sånn lettere :klø: Han ser seg om på bakken, forsvinner inn i boligen - kommer ut igjen og hopper inn i bilen sin igjen.

Akkurat i DET øyeblikket svinger Falken inn på tunet. Hurra - vi er reddet - tenker vi to. Så kommer plutselig eieren av kennelen ut av garasjen sin. Han bøyer seg mot vinduet til venninna mi og sier så "Si meg, hvilken bilnøkkel har du?????"

Venninna mi ser på han som han var et :icon_question: og sier "min nøkkel vel" og holder fram nøkkelen fremfor nesen hans. Og det er DA vi alle sammen ser det - Falken-guttene også. Min venninne har en Opel Vectra, eieren av kennelen har en Opel Senator.....og fremfor kennel-eieren dingler yndige SENATOR nøkler!!!

Jeg holdt på å døøøøø av latter. Seriøst - jeg holdt å tisse meg ut. Venninna mi så ut som en ENORM tomat i ansiktet, hun snappet etter pusten, stotra ut bablende, usammenhengende ord som "ehm...jammen....øh.....øh...æh...atte..."

Falkenguttene står nesten bøyd over Falken-bilen og ler så tårene triller og kenneleieren må holde seg fast i døra til min venninnes bil for ikke ramle ned på bakken i latteranfall.....

Den eneste som syens hele greia IKKE er artig - er henne!!! (logisk nok :hoho:)

Det viste seg, at mens hun skrev under på kontrakten hos kennelen, så la hun SINE Vectra nøkler på en benk, ved SIDEN av Senator nøklene til kennel-eieren. På vei ut døra røsker hun til seg de nærmeste nøklene...som jo var HELT feil.

Og hva tror du....bilen til venninna mi starta opp med et takknemlig VROOOM og vi kunne kjøre avgårde til byen igjen. Jeg humret, og lo - HELE veien hjem. Med hun litt sånn "putrende" ved siden av der hun snerret "ikke ETT ord, hører du?!! Ikke EEETT ord!!"

:ler2:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...