Noen ganger i "ungdommen" brukte jeg hullete strømpebukser som en nødløsning i siste liten
Men dette gjorde jeg også en gang på ungdomskolen...
Helt idiotisk, men det var kaldt og jeg skulle på skolen. Hullet var stooort men helt oppe mot skrittet så jeg tenkte vel mer på å ikke komme forseint på skolen enn å finne en ny! (Har angst mot å komme forseint!!)
Akkurat den dagen fikk vi "fri" til å gjøre ferdig et filmprosjekt. Jeg hadde
selvsagt glemt at det hullet var der og skulle bli filmet. Scenen var "forbanna jente, kjefter på venninne", og jeg skulle sitte å
skreve på en stol motsatt vei (med stolryggen mot brystet) og kjefte ei annen ei huden full for noe hun hadde gjort!! -Og der revna strømpebuksa bare enda mer til hele trusa kom fram!!
Gjett om de lo!!! Men de sa at ikke hadde rukket å filme, noe de så absolutt gjorde!!
Og de sa ingenting heller før vi satt hjemme å skulle se over hele filmen, før den skulle leveres!
Filmen ble aldri levert,vi endte opp med en Ng og jeg har den i mitt eie fortsatt! Gjemt innerst og bakerst på loftet!!
Dette innlegget har blitt redigert av Collargol: 23 juni 2006 - 14:28
Å motstå en fristelse vil ofte si å utsette den til alle øyenvitner er vekk. (Franklin Jones)