Gå til innhold

Klitoral/vaginal orgasme


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Jeg mener, man får orgasme ved stimulering av klitoris, eller man kan få orgasme kun ved samleie uten berøring av klitoris.

Jeg får begge deler, samt orgasmer kun ved berøring av området rundt klit og vaginalåpning, uten direkte berøring av noen av de to, og orgasmene i seg selv kjenner jeg faktisk ikke forskjell på.

Det er de samme kraftige sammentrekningene uansett hvordan de ble utløst. Og sånn sett spiller det vel dermed ingen rolle hvordan orgasmen oppstod?

Klitoris er en liten tupp som sitter ytterst på et stort område som går fra denne lille tuppen, og brer seg ut og rundt vagina og et stykke innover. G-punktet er et punkt på samme organ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner forskjell på vaginal og klitoris orgasme. Jeg kan ikke forklare forskjellen men vagnial er liksom dypere og hardere, mens jeg kan holde på klitoris orgasmen lengere. Spiller ikke noen rolle hvordan den kommer bare den kommer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg synes vaginal er mye bedre enn klittorgasme.

Nå kommer sikkert noen bedrevitere og forteller meg at kjønnsorganet mitt er umodent og jeg vil lære med årene, men de må bare lære seg at det finnes smak og behag :)

Klittorgasmene føles ut som om noen kaster kampesteiner på meg der nede, de er så kraftige at det gjør vodnt når de er på sitt verste. Så da foretrekker jeg førstnevnte.

Endret: så leste vi innlegget litt nøyere, ja..

Eneste forskjellen jeg kjenner er at jeg har en viss kontroll over vaginalorgasmene mine. Den jeg er mest vant til. Men hvis plutselig klitten slår til, aner jeg ikke hvor jeg skal gjøre av armer og bein og får helt noia og blir nesten litt skremt. Sånn ser jeg forskjell på dem!

Endret av Towelie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner også forskjell på dem. Ikke så voldsomt som Towelie, da, men det er en forskjell. Jeg liker klitorisorgasmer best fordi de er sterkest, men samtidig kan jeg ikke få to slike på rad. Innimellom kan jeg få både to og tre vaginale rett etter hverandre. Aner ikke hvordan, har null kontroll over dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Er det bare jeg som ender opp med samme slags orgasme uansett hvor jeg stimuleres?

Brystvorter = vaginale sammentrekninger

Klitoris = vaginale sammetrekninger

Samleie/G-punkt = vaginale sammentrekninger

Mannen jeg var gift med i sin tid hadde en tendens til å overstimulere klitten husker jeg, og det resulterte i ekstrem overfølsomhet, til de grader at jeg skalv i hele kroppen og kroppen prøvde å trekke seg unna på alle slags måter.... men noen orgasme var det ikke nei... det var bare særdeles ubehagelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm...da vet jeg ting jeg egentlig ikke ville vite om folk som bruker forumet :overrasket: men why not..

Mitt svar er: jo, det er absolutt en forskjell på de to. Selvfølgelig er det det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest christineemily

Den vaginale er absolutt best, og for meg så varer den lenger også. Smak & behag vet du :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen jeg var gift med i sin tid hadde en tendens til å overstimulere klitten husker jeg, og det resulterte i ekstrem overfølsomhet, til de grader at jeg skalv i hele kroppen og kroppen prøvde å trekke seg unna på alle slags måter.... men noen orgasme var det ikke nei... det var bare særdeles ubehagelig

Sånn har jeg det hvis han fortsetter å stimulere etterpå, uten å trappe ned på styrke. Er han veeeeeeeldig forsiktig kan jeg unngå det.

Vi er forskjellige hele gjengen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm...da vet jeg ting jeg egentlig ikke ville vite om folk som bruker forumet  :overrasket:  men why not..

:icon_question:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som ender opp med samme slags orgasme uansett hvor jeg stimuleres?

Nei, samme her. Bortsett fra at jeg ikke får orgasme av at brystene berøres. Stimulansen kan være forskjellig (også kun mental) men resultatet er det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
Er det bare jeg som ender opp med samme slags orgasme uansett hvor jeg stimuleres?

Brystvorter = vaginale sammentrekninger

Klitoris = vaginale sammetrekninger

Samleie/G-punkt = vaginale sammentrekninger

Har det delvis som du, men synes alle orgasmene kan være forskjellige uansett hvor de kommer fra... Av og til står jeg i bue kun av bryst-berøring, andre ganger får jeg mindre voldsomme orgasmer her og der. Stort sett er orgasmene et resultat av en blanding av stimulering av de ulike områdene. Og også veldig et resultat av tenningen jeg har på ham jeg har sex med.

Er jeg tent nok kan jeg komme av klining. Vet ikke om det er stimuleringsområdet som gjør orgasmene ulike, eller om det er han som tenner meg...

Har ikke analysert det så veldig.

Vaginale sammentrekininger blir det uansett, og moro er det :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Mannen jeg var gift med i sin tid hadde en tendens til å overstimulere klitten husker jeg, og det resulterte i ekstrem overfølsomhet, til de grader at jeg skalv i hele kroppen og kroppen prøvde å trekke seg unna på alle slags måter.... men noen orgasme var det ikke nei... det var bare særdeles ubehagelig

Kjenner meg igjen med det der å overstimulere klitoris. Min kropp reagerer på samme måte som din. Typen mener jeg er "overfølsom".... og det er jo ikke rart når han driver å overstimulerer den! Grr! :frustrert:

Psst, jeg kjenner heller ikke forskjell på klitorisorgasme og Gpunkt. Kanskje det er noe i veien med meg... :sjenert: hehe :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Gjest Jalileh

Klitorisorgasme kjenner jeg mer over...hmmm hele kroppen.

Imens vaginal går mer på skjeden.

Hvis dette sa noen noe i det hele tatt. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh? Synes dere de føles likt???

Jeg synes de føles veldig ulike. Har null kontroll over de vaginale (skjønte aldri at de var orgasmer, før jeg plutselig begynte å sprute), mens den klitorale merker jeg mer når kommer. Begge har riktignok sammentrekninger, men der stopper likheten...

Har heller aldri kommet av at noen ahr tatt meg på puppene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mannen jeg var gift med i sin tid hadde en tendens til å overstimulere klitten husker jeg, og det resulterte i ekstrem overfølsomhet, til de grader at jeg skalv i hele kroppen og kroppen prøvde å trekke seg unna på alle slags måter.... men noen orgasme var det ikke nei... det var bare særdeles ubehagelig

Den kjenner jeg meg skikkelig igjen i. Det resulterte i at jeg ikke orket at han rørte ved klitoris mer i det hele tatt. Det ble forbudt område for hans del. Men nå med ny elsker er det noe helt annet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hatt en vaginal :( Tror jeg.

Så forskjellen for meg blir vel at den klitorale faktisk er mulig å få...

Samme her.. :tristbla:

Men jeg kjenner litt forskjell på å få klit-oral orgasme mens jeg har sex enn når jeg ikke har det..

Men skal MYE til å få orgasme uten å berøre kliten..

Tror kanskje jeg nesten har fått det da.. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...