Gå til innhold

www.mote.no


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har såvidt vært innom og kikket. Det så ut til at de fleste diskusjonene endte opp i: -"Du er fjortis!" -"Nei, det er du som er fjortis!", så jeg har ikke giddet å kikke innom flere ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

jeg trives ikke der, synes det er litt useriøst.. men for all del, nå er ikke jeg videre interressert i mote heller, så har kanskje noe med det å gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Mye fjortis, blir litt skremt av at folk kan være sååå sykt opptatt av klær. Synes litt synd på foreldrene som må punge ut for slikt forbruk. Men disse folka gjør ikke annet enn å shoppe, så de vet jo hva som finnes i butikkene dersom det tilfeldigvis er noe man skulle lure på... Men der stopper også nytteverdien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vet ikke helt hva jeg skal si jeg...

er så gjennomgående fjortis at det er ren underholdning å lese der...

"Heisann! eg er ei jente som har "sprettrumpe" og veldig tynne lår for alderen!

når eg bruker trange jeans, ser lårene tynnere ut enn når eg har litt "slakke" jeans då?

ser eg slankere ut når eg bruker mørke farger?

*thanks*"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Annonse

Jeg liker den også den nettsiden :hjerter_rundt: - den fremstår så nøytral og nyansert. Brukerne er så flinke til å ordlegge seg, og gir meg alltid råd utfra hva som er best for meg.

Er også imponert over at brukere som virker så gjennomintelligene, vil bruke tid på å lære oss andre om så viktige ting i vår tilværelse.

Måtte mote.no leve lenge og en gang frem i tiden motta Nobels fredspris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
Jeg liker den også den nettsiden :hjerter_rundt: - den fremstår så nøytral og nyansert.  Brukerne er så flinke til å ordlegge seg, og gir meg alltid råd utfra hva som er best for meg.

Er også imponert over at brukere som virker så gjennomintelligene, vil bruke tid på å lære oss andre om så viktige ting i vår tilværelse. 

Måtte mote.no leve lenge og en gang frem i tiden motta Nobels fredspris.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Jalileh

Skrev en tråd der inne for en god stund siden ang. klær i fra BikBok. Da ble jeg møtt med svar som: "Eh, der handler jeg ikke likzzom, skikkelig trashy klær likzzom".

Ganske så ensformige diskusjoner også. "Wow-merket er dritt ass". "Nææi det er det ikke." :ler:

God underholdning som flere her skriver, og veldig enig med Tristessa. Stakkars foreldre. :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg blir alltid i godt humør av å gå inn der. Sjelden jeg ler så mye som når jeg besøker den nettsiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...