Gå til innhold

Til dere med Silikon pupper


Gjest Bare meg

Anbefalte innlegg

Hei.

Tusen takk for det kjempe fine svaret jeg fikk av det.. Det hjalp veldig. Jeg har fått en operasjonsdato den 18 sept, altså neste fredag.. men jeg klarer ikke å få bestemt meg om jeg skal eller ikke.. Jeg har vært inne å sett på den linken du sendte meg.. Veldig fine bilder. Ble brystene dine helt like etterpå? Mange av de bildene ble allerede tatt etter 6 uker etter operasjonen og de så kjempe fine ut. De anbefalte meg å legge silikonen oppå muskelen. Vet du hvorfor så mange velger å legge den under muskel. Du la de utenpå? ble det et naturlig resultat?

Hvilken klinikk opererte du? jeg skal operere på Nobel klinikken.

Mvh

Helen

Hei igjen!

Så spennende da :-) Selvom jeg er kjempe fornøyd og ikke har angret en eneste dag så vil jeg si at det lønner seg å være 100% sikker før du velger operasjon. Det er en stor omveltning både fysisk og mentalt. Jeg har ønsket meg dette i mange år, men det tok meg også noen år før jeg bestemte meg og visste med hele meg at det var dette jeg ville. I og med jeg var så bestemt ble også prosessen i etterkant mer lettere også. Sett deg ned og skriv ned hvorfor du vil og hva som gjør deg usikker. Da blir det lettere å forholde seg til det når man ser det svart på hvitt.

Brystene mine er helt like og symmetriske i dag og de ser mer naturlig ut etterhvert som tiden går. I begynnelsen satt de veldig høyt oppe og var veldig runde av utseende. Min kropp har brukt tid på la de synke ned og tilpasse seg i kroppen min. Men nå er jeg ganske tynn og har lite underhudsfett noe som gjør at de i begynnelsen fikk litt protese preg. Men nå etter 9 mnd er de ganske naturlig. Det som gjør at man kan mistenke at det er silikon er at de er veldig faste. Det er ikke mye hengepupp, men det er ikke å forrakte syntes nå jeg. De ser kjempe fine ut i kjoler og bikini. De ser ikke runde ut lenger. Hvor lang tid dette tar er jo også veldig individuelt. Som du sa så er jo noen av bildene på den linken jeg sendte tatt allerede etter 6 uker og de ser jo naturlig ut.

Hvorfor noen legger under og noen utenpå er en stor diskusjon også blandt kirurger og klinikker. Der er det stor uenighet. Det er ikke lett for oss som ikke er leger å bli kloke på hva som er best når til og med de lærde strides :-)

Jeg valgte å legge utenpå fordi der jeg opererte meg mente kriurgen at det var best å legge utenpå. Jeg hadde også bestemt meg for å legge den utepå fordi jeg trener mye og ønsket ikke å skjære opp muskelen. Jeg bruker brystmuskelen mye i trening.

Men sånn generelt så anbefaler de å legge under muskelen hvis du er tynn og har lite underhudsfett fordi da bli protesen mindre synlig og man mener at resultatet blir mer naturlig. Det er også mindre fare for kapsel dannelse hvis man legger under muskelen.

Legger du under muskel hjelper du også kroppen til å holde protesen på plass fordi den får jo hjelp av muskelen. Legger du den under huden er det bare huden som holder på den og huden er jo elastisk så da er det viktig med god støtte i form av Bh.

Jeg vet jammen ikke hva som er best, men er fornøyd med mitt valg og ønsker det ikke anerledes. Resultatet er fint og naturlig. Anbefaler deg igjen å lytte til kirurgen han ser det som blir penest i forhold til hvordan din kropp er. De gjør dette hver eneste dag og et trent øye ser kjapt hva som kler akkurat deg. Min kirurg så med en gang hva som ville bli fint på meg og jeg har jo ikke peiling så jeg ga han frie tøyler. :-)

Jeg opererte meg på Andenæs klinikken i Østfold.

Blir spennende å se hva du bestemmer deg for :)

Håper du ble litt klokere.

Hilsen glad jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Har lest en del i denne tråden. Jeg har lurt en stund på om jeg skal ta silikon. Jeg er 31 år og hatt flotte bryst helt fram til jeg fikk barn nummer to, da forsvant alt fettet i brystene. Så jeg har bryst, men de er tomme. Nå bruker jeg en 70C, men fyller den ikke ut, grunnen til att jeg må ha C er fordi brystene er breie, men de er jo små utover og er vel mest huden som tar plass. Har bare litt heng, så er vel heldig. For håper det vil bli lett å fylle de opp da. Jeg ønsker ikke store bryst i det hele tatt. Jeg vil bare få fyllt opp de jeg har litt. Nå trener jeg også mye og har store planer om å gjøre det i mange år til.

Lurer på om det er andre her som har tatt silikon for å fylle opp puppene de har fra før, ikke fordi de alltid har vært små? Hvordan blir resultatet? Hvor mye silikon tok du?

Det jeg er redd for er att de vil legge inn for mye for å fylle opp brystet mitt. Jeg driver med en del utholdenhets trening, så ikke praktisk med store pupper. Jeg er 163 høy og veier 64 kg, men er på vei mot 60 kilo. Veier stort sett ett sted mellom 60-65, men trives bst på 60. Kroppen min er slank på overkroppen og stor rompe og hofte, lår.

Lurer også på hvilke klinikker som er å anbefalle i Oslo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, puppene blir bare mindre og mindre med ukene som går etter operasjonen. Man burde få en advarsel når man forlater klinikken om at brystene vil forsvinne med hevelsen. Ser helt flatbrysta ut med mindre jeg er toppløs. Er tilbake i den fasen at jeg ikke vil skifte, stå lettkledd etc foran andre igjen. Bortkasta penger!

Når det gjelder arr, er det vanlig at det er veldig mørkt etter 6 uker? Kjenner det er grodd da, men fargen er lite pen og skriker nyoperert:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei hei. For en genial tråd :) Har letet masse rundt på nettet, om en forum som tar for seg dette temaet. Det er MASSE å lese i gjennom, å jeg har lest MASSE på mange forskjellige steder. Men, jeg orker ikke å lese i gjennom alt desverre. Så håper dere kan svare på mine spm. Selv om dere sikkert har svart på det mange ganger før ;)

Jeg er 23 år, 163 høy og veier 85kg, ganske så kraftig jente med andre ord :P Men, pupper, det er jeg ikke "velsignet" med, alle kraftige jenter har jo kembo pupper, men ikke denne jenta nei, det er bare noen små myggstikk, bruker 80C i bh, men puppene er så brede, får ikke noe i nærheten av kløft med push-up bh en gang. Jukser med slike silikon inlegg man får kjøpt på lindex bla, men får ikke kløft før jeg presser armene sammen, om dere skjønner :P

Har egentlig ikke vært sånn veldig plaget med små pupper, så lenge jeg har klær på hehe. Men men, har lekt lenge med tanken om silikon, men har tenkt at det er stress, dyrt og en lang prosess, ventelister osv.

Men, i det siste har jeg gått ned en del i vekt -10kg, og mer skal bort, å da forsvant mer og mer av puppene mine :( Så, da bestemte jeg meg. Jeg sjekket rundt på nettet, å fant ut at jeg velger Fornebuklinikken, hørt og lest mye bra om de, og egentlig funnet bare to negative ting om de. Så de er nok bra :) Ikke var det så dyrt, eller stress heller :) Nesten litt for enkelt, å "billig", i forhold til hva det vil gi meg, å få nye pupper. Det er en større verdi for meg å få pupper, enn 32800kr.

Ringte å fikk konsultasjonstime 2 dager etter. Jeg var der 30 sept. Det jeg stusser litt på, er at jeg leser andre steder at de fikk prøve inlegg osv i bh for å se hvor stort det ble osv. Legen ville legge inn 450g?!?! Over muskelen, jeg hadde så mye et eller annet. Jeg fikk ikke prøve noen ting, å han sa bare at jeg skulle stole på han. Jeg skulle få dråpeformede, det ville passe meg. Alt gikk så fort egentlig, han snakket om kapsel dannelse osv, tok bilder, åsså ble jeg sendt videre til ei anna som skulle ta det praktiske. Jeg satte ikke opp noe time der og da, men har jo bestemt meg for å gjøre det. Så håper ikke det er så lange ventelister på selve oprasjonen. Må ringe på mandag for å få datoen. Er veldig spent, men syns kanskje 450g hørtes litt mye ut? Samtidig som jeg er redd for at de skal bli for små :P

Jeg lurer også på hva som eventuelt skjer, om man skulle bli gravid 1mnd/3uker etter en puppe operasjon? Blir puppene ødelagt, om de blir større, ikke lenge etter en operasjon? Ikke at det er tilfellet, men lurer :)Eller om man skulle legge på seg.

Hva med alkohol? Hvor lenge bør en holde seg borte fra det? Og må man gå med sports bh hele tiden? Om jeg skal i bryllup for eks 1 uke etter oprasjon, kan jeg gå med vanlig bh i noen timer?

Dette ble et fryktelig langt inlegg, men håper noen kan svare med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_ANGELME_*

juhuuu :) jeg er nå inn i dag 3 etter operasjonen min,har nettopp tatt av bandasjen og dusjet...herlig :)De verste smertene er også over...har vært mer eller miondre sengeliggende de første dagene siden jeg la protesene under muskelen.

Jeg fikk først vite at det ikke var plass til mer enn 240-260cc,ble veldig skuffet.. :/ men legen greide å få "presset inni"(som han sa...hehe) 280cc,så var jo mer enn forventet,men han sa jeg burde være forberedt på at det kom til å gjøre vondt :)

når jeg ser på dem nå synes jeg de ser ganske passelige ut,litt hovne og spesielle i formen,men det går over etter hvert sa de,så tror reultatet blir kjempe bra :) egentlig hadde jeg håpet på å få litt større,siden jeg er ganske høy, men tror dette er en størrelse jeg kommer til å trives med :) vet ikke bh str ennå...legen trodde det ville bli en c cup(hadde liten A fra før), så gleder meg til å gå på bh shopping :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tromsøjente85
Kan dere silikonopererte hjelpe meg ørlitte grann?

Jeg trenger desperat tips, jeg var til konsultasjon her om dagen angående bryst forstørrelse, har tenkt å få meg silikon pupper. Legen anbefalte meg først 220ml. Bare for å ha sagt det jeg er 169 cm og veier ca 58kg. Nå har jetg en a cup. Jeg har en helt normal kroppsbyggning. Følte det var litt lite for jeg ville ha litt mer enn det som var passelig for min størrelse, for jeg har hørt at så mange her inne trodde de skulle bli større enn de ble. Jeg kjenner også flere som sier det samme. Fikk pruta meg opp til 280 men han sa at viss han skulle velge så ville ikke han mer enn 260ml. Men legen var i utgangspunktet fast bestemt på at jeg ikke skulle ha mer enn hva jeg så naturlig ut med. Sa at jeg skulle ringe på mandag for å tenke meg om. Føle meg så dradd to veier, legens vei og min vei. Må også legge til at legen jeg prata hele tiden om komplikasjoner og ikke om hvor fint det ville bli uansett størrelse.

Føler meg litt tullrusk.... tenker mye, hva synes dere jeg burde gjøre?

Har en plan om å ringe han mandag for å høre om 280 blir fint, viss ikke tar jeg 260ml, (tror jeg kommer til å træge på at jeg ikke tok mer..)

Gruer meg forresten knall mye... en uke til operasjonen og min største frykt er unaboobs( sammenhengede pupper,pga komplikasjoner) og kaplsing... legen min sa at alle får komplikasjoner men det varierer i hvilken grad og med tiden.... gulp.... men jeg er villig til å risikerer hele puppestelleriet for å kvitte meg med min plage:):)

Vil legge til at jeg stoler fullt å helt på legen min for han virka utrolig koselig...tror bare at jeg er litt stressa... andre som har følt seg slik?

Noen her som hadde strekk merker på puppene før opperasjonen? jeg har nemlig det, masse, men det har bleknet med årene... blir det værre med silikon? Har masse løs hud så det er plass til masse silikon der inne:)

Beklager at jeg forstyrrer dere med dette innlegget, men det var bare det jeg lurte på...:)

Hei hei! ;)

Jeg tok silikonproteser for snart fire mnd siden. Jeg valgte å la eurocosmetic ta oppdraget, og har ikke angret et sekund siden.

Ved konsultasjon så sykepleieren som fungerte som veileder, akkurat hvilken str og hvilken type protese som ville passe meg. Hun spurte meg kun hvilket resultat jeg ønsket meg - og da svarte jeg at jeg ville ganske enkelt føle meg kvinnelig.

Hos kirurgen ble vi sammen enige om at jeg skulle få mellom 250 - 300 cc/ml, men vi ble og enige om at på op.dagen skulle kirurgen få se det an, for best resultat.

Da jeg endelig våknet opp fra bedøvelse og inngrepet var gjort fikk jeg beskjed om at jeg hadde "bare" fått 250ml.

Jeg husket jeg ble litt skuffet, MEN da jeg tok av meg bh'en første gangen og fikk se førsteresultatet (de forandrer seg med tiden pga hevelsen) ble jeg rett og slett litt sjokkert.. nærmest flau :P Aldri før hadde jeg hatt bryster og plutselig hadde jeg to store pupper som bare struttet som bare det!! Angret litt først på at jeg tok så mye som 250ml , men ventet tålmodig på et neste resultat.

Ukene gikk og ved 6.uke kunne jeg få lov å prøve bh'er og slikt. Første shopperunde prøvde jeg diverse bh'er og lærte fort at puppene mine så veldig fine ut til MEG. Jeg hadde gått opp fra en 70aa/a til en 70 c/d!;)

Ved 8.ukers kontroll så kirurgen og sykepleieren på puppene mine og mente begge to at jeg hadde fått et meget meget fint resultat. Jeg så selv at de var stolte av arbeidet de hadde gjort, og jeg er så enig.

Så som råd til deg.. Lytt til kirurgen, hør hva han har å si. Du kommmer til å se tydelig forskjell med 250 ml. Tro meg. For meg ga det meg en økning på to cupstørrelser. Og jeg kan nevne at jeg er 163cm høy og veier 55 kg. Dvs vi er så og si samme str. Jeg valgte å høre på min kirurg fordi han VET hva som passer. De ser an alt på deg. Og det er det som er det viktigste; så fremst du ikke vil se ut som en glamourmodell, men føle deg vakker og kvinnelig så må det se pent ut til DIN kropp. Jeg har bare fått positive tilbakemeldinger fra familie og venner. Alle synes jeg har fått de perfekte puppene og selv er jeg og kjæresten min bare mer enn kjempefornøyde! Jeg føler meg så fin. Å se meg selv i speilet uten klær er ikke lengre flaut, det er helt greit. For aller første gang er det helt grei :)

..Jeg kan vel også få anbefale kirurg Marcus Ericsson ved Eurocosmetic. En veldig dyktig kirurg med god erfaring innenfor plastikk og kirurgi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :) vet ikke helt hvordan jeg gjør dette her. Første gang jeg skriver her inne.

Jeg bare lurer på dere som har operert på Fornebuklinikken, om noen av dere har blitt operert av Dr. Barstad?

Jeg skal opereres av han i neste mnd, men har ikke hørt/lest om noen tilbake meldinger ang han.

Begynner å bli ganske spent og nervøs nå! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) vet ikke helt hvordan jeg gjør dette her. Første gang jeg skriver her inne.

Jeg bare lurer på dere som har operert på Fornebuklinikken, om noen av dere har blitt operert av Dr. Barstad?

Jeg skal opereres av han i neste mnd, men har ikke hørt/lest om noen tilbake meldinger ang han.

Begynner å bli ganske spent og nervøs nå! :P

Hei,

Jeg ble operert av Marius Barstad for noen mnd siden på Fornebuklinikken og er storfornøyd. Han er veldig flink. Synes han var nøyaktig, seriøs, flink til å informere meg på forhånd og fikk meg til å føle meg trygg.

Selve operasjonen var vellykket og jeg var positivt overasket over hvor fine arrene ble etter en stund. Nesten som små tynne penn-streker.. Så tydeligvis er han god på det. (vel å merke seg at vi alle healer arr forskjellig da. Jeg brukte i tillegg arrkrem kjøpt på apoteket)

Har hørt bare positive ting om både Dr. Schistad og Dr. Barstad på klinikken. Har flere venninner som har operert hos de. Personalet var så inmari hyggelige der synes jeg. Grunnen til at jeg valgte Fornebuklinikken var pga garantien de har for brystinnlegg, også fikk jeg flere anbefalninger.

Jeg ønsker deg lykke til! En slik operasjon er så sykt verdt det.. Dette kommer du ikke til å angre på;) Det gjør ihvertfall ikke jeg!

Fortell gjerne mer senere om hvordan det har gått. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Stella_*
Legen min er opptatt og jeg faar ikke tak i han. Sekret'ren sa at jeg kunne bare sporre han paa operasjonsdagen og bestemme det der og da. Faar vel bare de da....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_stella_*

Fii lakt inn 400 i hver pupp, æ e 166 og veier 60kg og æ kan ikke si annet enn at æ e suuper fornøyd;D Det e faen så ondt men så vell verd det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg ble operert av Marius Barstad for noen mnd siden på Fornebuklinikken og er storfornøyd. Han er veldig flink. Synes han var nøyaktig, seriøs, flink til å informere meg på forhånd og fikk meg til å føle meg trygg.

Selve operasjonen var vellykket og jeg var positivt overasket over hvor fine arrene ble etter en stund. Nesten som små tynne penn-streker.. Så tydeligvis er han god på det. (vel å merke seg at vi alle healer arr forskjellig da. Jeg brukte i tillegg arrkrem kjøpt på apoteket)

Har hørt bare positive ting om både Dr. Schistad og Dr. Barstad på klinikken. Har flere venninner som har operert hos de. Personalet var så inmari hyggelige der synes jeg. Grunnen til at jeg valgte Fornebuklinikken var pga garantien de har for brystinnlegg, også fikk jeg flere anbefalninger.

Jeg ønsker deg lykke til! En slik operasjon er så sykt verdt det.. Dette kommer du ikke til å angre på;) Det gjør ihvertfall ikke jeg!

Fortell gjerne mer senere om hvordan det har gått. ;)

Takk for svar! :) Nå går jeg bare å gruer meg til narkosen, har aldri vært i narkose før og er utrolig redd for å få en allergisk reaksjon. Men det går vel greit får vi håpe :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å mette min nysgjerrighet, men hvorfor er denne tråden kun for dem som har silikonpupper og ingen andre?

Er det for å unngå å måtte svare på kritikk(/fornuft)?

Jeg trekker paralleller til forum som diskuterer spiseforstyrrelser, drevet av og mot andre personer med spiseforstyrrelser, hvor formålet ikke først og fremst er å hjelpe i positiv forstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! :) Nå går jeg bare å gruer meg til narkosen, har aldri vært i narkose før og er utrolig redd for å få en allergisk reaksjon. Men det går vel greit får vi håpe :jepp:

Regner med at du også må fylle ut et sånt helseskjema på forhånd, slik at de vet alt om evt sykdommer, medisiner og evt allergier. Så da tror jeg ikke du trenger å bekymre deg. Og så har de jo en anestesilege som sitter å passer på narkosen din og at alt går bra under hele operasjonen.

Men jeg skjønner jo godt at du er nervøs. Det var jeg også! Hadde vært igjennom en narkose før da, når jeg fjernet mandlene mine. Så derfor visste jeg litt hvordan det var. Det er helt utrolig hvordan man bare sovner inn i en behagelig søvn for så å vokne opp i en deilig seng og alt liksom er "over". Jeg husker jeg faktisk måtte kjenne etter på brystene mine om jeg hadde operert enda, for det føltes ut som 2 min etter jeg hadde "sovnet".

Jeg hadde nesten ikke følelser i brystet rett etterpå og jeg klarte til og med å ta på meg min egen genser for så å ta bussen hjem. hadde ingen smerter. Men så kom de.... dagen etter! Så selv om du føler deg "fin" det første døgnet, vær alikevel i ro...

Smertene var ikke det værste jeg hadde opplevd, men føltes som å være skikkelig støl i brystmusklene. Jeg tok implantat under musklene, så derfor klarte jeg ikke å løfte armene de første dagene. Men hvis jeg lå stille, så hadde jeg det helt OK.

Håper dette gav deg noen beroligende tanker. Og bare si ifra hvis du lurer på noe mer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare for å mette min nysgjerrighet, men hvorfor er denne tråden kun for dem som har silikonpupper og ingen andre?

Er det for å unngå å måtte svare på kritikk(/fornuft)?

Jeg trekker paralleller til forum som diskuterer spiseforstyrrelser, drevet av og mot andre personer med spiseforstyrrelser, hvor formålet ikke først og fremst er å hjelpe i positiv forstand.

Hei Larsern,

Denne tråden er for de av oss som allerede vurderer å operere og ønsker informasjon/erfaringer fra andre tidligere opererte.

Det finnes nok av forumer rundt omkring hvor temaet "silikon eller ikke" er diskutert, så det er derfor godt for de av oss som tross deres subjektive meninger allikevel ønsker brystforstørrelse og trenger gode råd fra likestilte.

Du kan derfor kalle dette forumet "steg 2" i prossessen!

Ingen av oss som har eller ønsker å forstørre brystene skal være nødt til å forsvare seg eller svare på kritikk rundt denne personlige avgjørelsen på dette stadiet!

Håper dette "mettet" din nysgjerrighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at du også må fylle ut et sånt helseskjema på forhånd, slik at de vet alt om evt sykdommer, medisiner og evt allergier. Så da tror jeg ikke du trenger å bekymre deg. Og så har de jo en anestesilege som sitter å passer på narkosen din og at alt går bra under hele operasjonen.

Men jeg skjønner jo godt at du er nervøs. Det var jeg også! Hadde vært igjennom en narkose før da, når jeg fjernet mandlene mine. Så derfor visste jeg litt hvordan det var. Det er helt utrolig hvordan man bare sovner inn i en behagelig søvn for så å vokne opp i en deilig seng og alt liksom er "over". Jeg husker jeg faktisk måtte kjenne etter på brystene mine om jeg hadde operert enda, for det føltes ut som 2 min etter jeg hadde "sovnet".

Jeg hadde nesten ikke følelser i brystet rett etterpå og jeg klarte til og med å ta på meg min egen genser for så å ta bussen hjem. hadde ingen smerter. Men så kom de.... dagen etter! Så selv om du føler deg "fin" det første døgnet, vær alikevel i ro...

Smertene var ikke det værste jeg hadde opplevd, men føltes som å være skikkelig støl i brystmusklene. Jeg tok implantat under musklene, så derfor klarte jeg ikke å løfte armene de første dagene. Men hvis jeg lå stille, så hadde jeg det helt OK.

Håper dette gav deg noen beroligende tanker. Og bare si ifra hvis du lurer på noe mer;)

Takk :) Må si det hjalp ja, ble litt mer trygg på ting :)

Nå er det bare å hive seg i det! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, hvorfor så aggerssiv...? Sliter du med komplekser selv som det ikke går an å operere? Det hjelper ikke å gå til anngrep på silikon av den grunn skjønner du gutten min.

Jeg har flotte silikonpupper og jeg har aldri angret på det. Jeg er velutdannet og smart og bare bevisst på eget utseende. Du skal være forsiktig med hva du sier. Du vet da vel ingenting om hvordan selvfølelsen kan bli med små bryster du som er mann!!!!

Har en kjæreste som er smart og oppegående og har støttet meg i mitt valg om operasjon. Han er fonøyd med resultatet og liker puppene mine som de var og slik de er nå.

Dessuten liker jeg meg selv og syntes jeg slett ikke er så værst. Operasjonen var å fin pusse på gullet.

Hadde heller ingen forhåpninger eller forventninger å se ut som Pamela. Ønsket bare å se mer feminin ut enn det jeg gjorde.

Så det jeg ønsker å si til deg er at du skal passe munnen din og ikke være så bastant i utalelsene dine i forhold til noe du IKKE har greie på. Du har endel feilinfo i skrivet ditt ang silikon og det er flaut på dine vegne syntes jeg.. Kanskje en ide å undersøke litt før du skriker for høyt..... At du ikke liker silikon pupper er din smak. Men det er faktisk mange menn som syntes det er riktig så flott og deilig...... Kanskje det heller er du som ikke har noe i toppen...?Jeg er glad jeg ikke er sammen med en så fordomsfull mann som deg. Aggressive menn er usjarmerende. Liker heller de som er oppmuntrende og kan støtte kjærestene sine i tykt og tynt selvom man kan være uenig. Hold de sure oppgulpende dine for deg selv. Hvis du har litt innsikt så kan du lese om mange kvinner her som gleder seg og er fornøyde. Ingen vits å ødelegge for andre selvom du er en hissigpropp!!!!

Det er HAN og ikke DU som har noe i toppen! Det hørest ut for meg som om at du har "ligget" deg frem for å høre om hva vi menn syns om puppene "dine" For meg finns det verre ting i verden en små pupper. Barn uten armer for eksempel, eller mennesker med andre skavanker som ALDRI kan få ønske eller få råd til å gjøre noe med det. Og dere "puppefikserte" damer som går å bekymre dere for små pupper? Jeg blir kvalm av deres selvego. Dere er så selvopptatte at det er ikke til å tru! Jeg skjønner de jentene/damene som opererer brystene sine pga helsen (for store bryst som gir dårlig rygg/nakke) eller de som har bryster som er ulik i størrelse osv, men til dere som har normale bryster.. For en verden vi lever i. Har sett igjennom så vidt denne tråden her og det hørest nesten ut som dere skal kjøpe dere bryster over disk som om det var noe man nesten kjøper hver dag.

Sitat: Jeg er velutdannet og smart og bare bevisst på eget utseende."

Ja da.. Vi vet det nå at du er "bare" bevisst på ditt eget utseende.Hadde du giddet å "bare" snudd litt på hodet så hadde du sett litt ut i verden også og ikke bare deg selv i speilet. Men smart har jeg ikke fått inntrykk av at du er. Selvopptatt ja, smart nei.

Sitat: Hvis du har litt innsikt så kan du lese om mange kvinner her som gleder seg og er fornøyde.

Så lykkelig dem må være! Noen gleder seg over sine silikonbryster, andre gråter for å ikke ha tak over hode eller mat på bordet.

Ha en fin dag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_angel_*
Det er HAN og ikke DU som har noe i toppen! Det hørest ut for meg som om at du har "ligget" deg frem for å høre om hva vi menn syns om puppene "dine" For meg finns det verre ting i verden en små pupper. Barn uten armer for eksempel, eller mennesker med andre skavanker som ALDRI kan få ønske eller få råd til å gjøre noe med det. Og dere "puppefikserte" damer som går å bekymre dere for små pupper? Jeg blir kvalm av deres selvego. Dere er så selvopptatte at det er ikke til å tru! Jeg skjønner de jentene/damene som opererer brystene sine pga helsen (for store bryst som gir dårlig rygg/nakke) eller de som har bryster som er ulik i størrelse osv, men til dere som har normale bryster.. For en verden vi lever i. Har sett igjennom så vidt denne tråden her og det hørest nesten ut som dere skal kjøpe dere bryster over disk som om det var noe man nesten kjøper hver dag.

Sitat: Jeg er velutdannet og smart og bare bevisst på eget utseende."

Ja da.. Vi vet det nå at du er "bare" bevisst på ditt eget utseende.Hadde du giddet å "bare" snudd litt på hodet så hadde du sett litt ut i verden også og ikke bare deg selv i speilet. Men smart har jeg ikke fått inntrykk av at du er. Selvopptatt ja, smart nei.

Sitat: Hvis du har litt innsikt så kan du lese om mange kvinner her som gleder seg og er fornøyde.

Så lykkelig dem må være! Noen gleder seg over sine silikonbryster, andre gråter for å ikke ha tak over hode eller mat på bordet.

Ha en fin dag....

Jeg må nesten bare le her jeg sitter!

Hvis silikonpupper er noe som irriterer deg så ekstremt,hva i all verden gjør du her inne da??! Annet enn å prøve å provosere mennesker som tar sine egne valg om sin egen kropp av mange forskjellige grunner!?!

Uansett hva som er grunnen til at folk tar silikon,er det deres valg,deres kropp og deres penger! Jeg synes du skal la være å uttale deg om ting du ikke har peiling på i det hele tatt!!!

Og til slutt lurer jeg på hva vet du om hva vi andre gjør for de menneskene som er dårligere stilte enn oss selv???

Og hva gjør DU for dem,du som IKKE har silikon???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imagine
Det er HAN og ikke DU som har noe i toppen! Det hørest ut for meg som om at du har "ligget" deg frem for å høre om hva vi menn syns om puppene "dine" For meg finns det verre ting i verden en små pupper. Barn uten armer for eksempel, eller mennesker med andre skavanker som ALDRI kan få ønske eller få råd til å gjøre noe med det. Og dere "puppefikserte" damer som går å bekymre dere for små pupper? Jeg blir kvalm av deres selvego. Dere er så selvopptatte at det er ikke til å tru! Jeg skjønner de jentene/damene som opererer brystene sine pga helsen (for store bryst som gir dårlig rygg/nakke) eller de som har bryster som er ulik i størrelse osv, men til dere som har normale bryster.. For en verden vi lever i. Har sett igjennom så vidt denne tråden her og det hørest nesten ut som dere skal kjøpe dere bryster over disk som om det var noe man nesten kjøper hver dag.

Sitat: Jeg er velutdannet og smart og bare bevisst på eget utseende."

Ja da.. Vi vet det nå at du er "bare" bevisst på ditt eget utseende.Hadde du giddet å "bare" snudd litt på hodet så hadde du sett litt ut i verden også og ikke bare deg selv i speilet. Men smart har jeg ikke fått inntrykk av at du er. Selvopptatt ja, smart nei.

Sitat: Hvis du har litt innsikt så kan du lese om mange kvinner her som gleder seg og er fornøyde.

Så lykkelig dem må være! Noen gleder seg over sine silikonbryster, andre gråter for å ikke ha tak over hode eller mat på bordet.

Ha en fin dag....

Jeg sier meg enig i mye her, særlig det som jeg har uthevet. Men nå er dessverre den vestlige verden blitt slik som den er, og jeg tror ikke det er mye vi kan gjøre for å forandre på den saken. Trist, men sant. Denne utviklingen av seg selv og forventningene rundt våre egne kropper og utseende og vellykkethet generelt (og mangel på å se det store bildet heller) er en av grunnene til at jeg tviler på om jeg vil sette barn til denne verden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imagine
Jeg må nesten bare le her jeg sitter!

Hvis silikonpupper er noe som irriterer deg så ekstremt,hva i all verden gjør du her inne da??! Annet enn å prøve å provosere mennesker som tar sine egne valg om sin egen kropp av mange forskjellige grunner!?!

Uansett hva som er grunnen til at folk tar silikon,er det deres valg,deres kropp og deres penger! Jeg synes du skal la være å uttale deg om ting du ikke har peiling på i det hele tatt!!!

Og til slutt lurer jeg på hva vet du om hva vi andre gjør for de menneskene som er dårligere stilte enn oss selv???

Og hva gjør DU for dem,du som IKKE har silikon???

Nåvel, for den summen det koster å få nye pupper, er det sikkert mulig å brødfø en hel landsby i u-land i et helt år eller mer. men for all del, jeg sier ikke at jeg er bedre. selv om jeg ikke bruker 30 000 på nye pupper, så klarer jeg nok å bruke de på sminke, klær, nye møbler og ting som gjør MEG lykkeligere akkurat i det øyeblikket, istedetfor å støtte de som BURDE ha fått støtten. Vi er en gjeng egoistiske, materialistiske, mye vil ha mer - drittsekker, hele gjengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_glad jente_*
Det er HAN og ikke DU som har noe i toppen! Det hørest ut for meg som om at du har "ligget" deg frem for å høre om hva vi menn syns om puppene "dine" For meg finns det verre ting i verden en små pupper. Barn uten armer for eksempel, eller mennesker med andre skavanker som ALDRI kan få ønske eller få råd til å gjøre noe med det. Og dere "puppefikserte" damer som går å bekymre dere for små pupper? Jeg blir kvalm av deres selvego. Dere er så selvopptatte at det er ikke til å tru! Jeg skjønner de jentene/damene som opererer brystene sine pga helsen (for store bryst som gir dårlig rygg/nakke) eller de som har bryster som er ulik i størrelse osv, men til dere som har normale bryster.. For en verden vi lever i. Har sett igjennom så vidt denne tråden her og det hørest nesten ut som dere skal kjøpe dere bryster over disk som om det var noe man nesten kjøper hver dag.

Sitat: Jeg er velutdannet og smart og bare bevisst på eget utseende."

Ja da.. Vi vet det nå at du er "bare" bevisst på ditt eget utseende.Hadde du giddet å "bare" snudd litt på hodet så hadde du sett litt ut i verden også og ikke bare deg selv i speilet. Men smart har jeg ikke fått inntrykk av at du er. Selvopptatt ja, smart nei.

Sitat: Hvis du har litt innsikt så kan du lese om mange kvinner her som gleder seg og er fornøyde.

Så lykkelig dem må være! Noen gleder seg over sine silikonbryster, andre gråter for å ikke ha tak over hode eller mat på bordet.

Ha en fin dag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...