Gå til innhold

Sandaler fra Guess


Fat Sally Lee

Anbefalte innlegg

Etter intens leting har jeg nå funnet sandalene jeg har lett etter lenge! :)

Men hvilken farge skal jeg velge?

Jeg har falt veldig for disse, men vet jo at gull er veldig i vinden nå - og totalt UT om noen måneder...

Samme sko i sort er jo et mer holdbart alternativ. Men jeg liker egentlig de i gull best, og har bare råd til ett av parene... :grine:

Hva skal jeg gjøre? Trenger tips fra dere! Er det kanskje noen som har erfaring med Guess eller zappos.com? Ang. kvalitet, bytterett, shipping osv?

En annen ting er størrelse. Jeg bruker vanligvis 38-39 i sko. Hva er det i amerikanske størrelser? Vet det er ca. 6 i engelske størrelser, men det er vel forskjell på engelsk og amerikansk der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å fytte..... De i gull var stilige. Synes ikke du skal bekymre deg om de evt blir "ut" om noen mnd. Gullsandaler til f.eks. en sort kjole er jo heeel nydelig, og det er jo noe som kan brukes ved flere anledninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gull - helt klart.

Jeg bruker str.39 i Norge, og 8,5 i US størrelse. Ville tro at 7,5 eller 8 passer deg.

Har du bestilt fra denne siden før? Leverer de til Norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde ikke zappos sendte til Norge jeg. :klø: Det gjorde de ikke da jeg kjøpte der sist.

Jeg bruker ihvertfall 36 i norsk størrelse og alltid 6 i Amerikansk. Har alltid trodd at 36 blir 6, 37 blir 7 osv.

Kvaliteten på sko derfra kan jeg ikke klage på. Kjøpte noen joggesko der for et år siden som jeg går med hver eneste dag og de er like fine. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her finner du rett størrelse.

Ta de du liker best og gi blaffen i hva som er in! Det er du som skal bruke de ;)

Jeg syns og de i gull var finest. Svart er så kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeei! Jeg sendte mail til Zappos.com og spurte om de ikke kunne sende til Norge hvis jeg betalte ekstra for shippingen, men den gang ei... Finner heller ingen andre nettbutikker som har disse skoene i den fargen. Guess.com har skoene, men bare med leopardmønster, i sølv og i sort...

Hva skal jeg finne på nå? Jeg har forelsket meg helt i skoene, men finner ingen som vil selge meg dem... :tristbla:

CocoPuff: Hvordan fikk du tak i skoene fra Zappos? Sendte de til Norge før, eller har du kanskje familie i USA?

PS: Takk for hjelpen, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en kjæreste i USA. Jeg var sammen med han på den tiden så jeg sendte de bare til han og fikk de neste gang jeg dro over.

Teit at de ikke sender til Norge synes jeg, de har så mange fine sko. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med Ebay?

Ellers så er det jo en tjeneste hvor du betaler for å få opprettet en adresse i USA og får pakken videresendt derfra(et firma som tar seg av alt). Kanskje det kan være et alternativ dersom du er skikkelig gira på de skoene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers så er det jo en tjeneste hvor du betaler for å få opprettet en adresse i USA og får pakken videresendt derfra(et firma som tar seg av alt). Kanskje det kan være et alternativ dersom du er skikkelig gira på de skoene?

Hvor finner jeg dette? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk!

Jeg har sjekket ebay, ingen treff...

Skal la det ligge noen dager, og er jeg like gira på skoene da, så bestiller jeg via Magnum.no. Får se om jeg kanskje bestiller et par sko til, eller kanskje en veske i samme slengen, siden magnum tar 470 kr uansett.

*En god grunn til å bestille litt ekstra* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyyyl! For noen sinnsykt kuule sko! (i gull, altså!)

Håper du får tak i dem, de var virkelig bare knall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en siste løsning har jeg nå tatt kontakt med Guess, produsentene. Sendte mail og bønnfalt dem om å selge meg et par... Har ikke fått svar ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker og tenker, men jeg kommer desverre ikke på navnet. Noen andre som vet? Mener det begynner på M

Det heter MyUS : www.myus.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...