Gå til innhold

Lyd/lukt på fis


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Fjertfrid

Sorry barnslig tema, jenter, men måtte jo kalle meg NOE ;)

For 5 min siden lagde fisen min den rareste lyden noen gang. Hørtes ut som en katt som mjauet :ler: andre ganger, så er det som et lufttrykkbor eller maskingevær, lurer bare på om det kun er meg som prumper sånn?

Det aller kjedeligste er jo disse som bare sier "pfffff" og legger igjen en fæl lukt. Gjorde dette foran sambo engang, den var ikke populær!!

Hva er deres rareste fjert da, jenter?

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Min eks har en teori om at den luft som braker mest lukter minst og den luft som snikes ut lukter mest. Gjett hva han gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
Min eks har en teori om at den luft som braker mest lukter minst og den luft som snikes ut lukter mest.

Det har jeg hørt flere si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gitte
Min eks har en teori om at den luft som braker mest lukter minst og den luft som snikes ut lukter mest. Gjett hva han gjør.

det trur jeg er fakta jeg å... stemmer på både meg og typen ihvertfall :P brakerne lukter ikke, men de små lydløse stinker hønngammal dritt... ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madeline

Når vi først er inne på dette temaet så har jeg en liten historie. Det skjedde for noen år siden da svigerfar var på jobb. De han jobbet med røykte, noe svigerfar slett ikke satte pris på. En dag så slapp svigerfar en skikkelig fis, av den typen som virkelg hørtes. Da reagerte de andre han jobbet sammen med. Men da sa svigerfar: Nå har jeg kjent på møkklukta deres i så mange år at det jammen var på tide at dere fikk kjenne på min. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Devil's Spawn
ja uff så umodne vi er som prater om fising.. blir helt sjokkert over meg selv jeg.

Ja, jeg må si meg lettere sjokkert av dere, så det er bra. :ler: Var bare at jeg trodde ikke jenter prompa, men der lurte jeg noe nytt i dag også ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Når vi først er inne på dette temaet så har jeg en liten historie. Det skjedde for noen år siden da svigerfar var på jobb. De han jobbet med røykte' date=' noe svigerfar slett ikke satte pris på. En dag så slapp svigerfar en skikkelig fis, av den typen som virkelg hørtes. Da reagerte de andre han jobbet sammen med. Men da sa svigerfar: Nå har jeg kjent på møkklukta deres i så mange år at det jammen var på tide at dere fikk kjenne på min. :ler:[/quote']

Godt sagt! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hudormen
Men jeg har lurt på en ting; hvorfor er fising flaut? :klø:

Fordi det lukter vondt og ubehagelig for dem som er i nærheten? Det er jo ganske flaut å komme ut fra et stinkende baderom også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest the møkkanikk

en ting er sikkert hos meg er at går det mindre enn 2 minutt mellom hver fjert er det på tide å gå på toilettet for da står det noe bak å presser på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...